سردار فلاح زاده

سردار فلاح زاده گفت: سردار سلیمانی با اراده‌ای قوی، نه تنها داعش را شکست داد بلکه هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز از بین برد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه سید محمد آقادر یزد برگزار شد، گفت: شناخت ابعاد والای مکتب حاج قاسم بدون شناخت عمیق از شخصیت وی امکان پذیر نیست. 

او گفت: یکی از نشانه‌های نجابت قاسم سلیمانی این بود که نقش خود را در جنگ با رژیم بعث و اشرار و تروریست‌ها کمرنگ نشان داده و موفقیت‌ها را به نام دیگران اعلام می‌کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه به ذلت و خواری افتادند، این مساله از قدرت و توان گروه‌های مجاهد حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و همچنین سایر گروه‌های مقاومت نشات می‌گیرد.

فلاح زاده گفت: منشأ این تحول عمیق را هم حاج قاسم تشکیل داد چرا که با فکر و تدبیر و برنامه ریزی درست از گروه‌های کوچک، لشکرهایی ساخت که هر لحظه خواب را بر دشمن پریشان می‌سازند.

او گفت: سردار سلیمانی با انگیزه الهی و برنامه و اراده‌ای قوی، نه تنها داعش و گروه‌های تروریستی را با شکست مواجه ساخت بلکه هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز از بین برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه همه کارهای سردار سلیمانی را در راه خدا عنوان کرد و گفت: ایشان با بصیرت بالا دشمنان خدا را می‌شناخت و با پیروی از، ولی خود، مخلصانه با دشمنان خدا مبارزه می‌کرد.

او گفت: او در حالی که شجاعانه و باقدرت در برابر دشمنان جلاد و صفاک روزگار می‌جنگید، متواضعانه برای بوسیدن پای مادر شهید و دست فرزند شهید به زمین می‌افتاد.

فلاح زاده گفت : امیدواریم همه مسئولان کشوری و لشکری با الگوگیری از سردار دل‌ها خدمت خالصانه و صادقانه و متواضعانه‌ای به مردم داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس