صحبت‌های سردار تنگسیری در مورد رزمایش پیامبر اعظم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت : در نبرد مستقیم در خلیج فارس بارها آمریکا را تحقیر کرده‌ایم و رزمندگان بیش از ۹ بار به استکبار سیلی زده‌اند.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای جبری بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ناموس، فرهنگ و اقتدار ایران اسلامی را مرهون تلاش و جان‌فشانی شهدای دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی‌ سید شهدای مدافعان حرم است که به‌همراه ابومهدی المهندس و ۸ تن دیگر در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ توسط آمریکای جنایتکار آسمانی شدند.

وی با بیان اینکه روسیاهی و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و ۸ تن دیگر برای همیشه تاریخ باقی می‌ماند گفت: حاج قاسم جبهه مقاومت را احیا کرد و جان داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از نام حاج قاسم سلیمانی هراس و واهمه دارد، گفت: حاج قاسم شهید برای دشمن ترسناک‌تر از حاج قاسم زنده است.

وی با گرامیداشت شهدای امنیت جمهوری اسلامی ایران از جمله ناجا، ارتش و سپاه پاسداران تصریح کرد: این شهدا برای امنیت ملت ایران جان خود را فدا کردند و شهدای سلامت هم خود را به بیماری کرونا زدند تا جان هموطنان مبتلا به کرونا را نجات دهند.

دریادار تنگسیری، استان بوشهر را در عرصه‌های مختلف تاریخی در مقابله با استعمار و استکبار تأثیرگذار دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در عرصه مبارزه با دشمنان دارای تاریخ طولانی بسیار روشن و درخشان و افتخارآفرین است چراکه در مقابله با استعمار و استکبار شهید تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه بوشهری‌ها در جبهه‌های زمینی در دفاع از ناموس ایران اسلامی افتخار آفریدند افزود: رزمندگان بوشهری در جبهه‌های مختلف با اقتدار در برابر دشمنان مقاومت کردند و افتخار آفریدند.

دریادار تنگسیری با گرامیداشت ۲۲ شهید محله جبری بوشهر گفت: از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای محله جبری بوشهر قدردانی می‌شود.

وی جایگاه شهدا را نزد جامعه و نزد ایزد منان بسیار والا و ارزشمند دانست و تصریح کرد: شهدا جان شیرین خود را برای حفظ ناموس، ایجاد امنیت و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند تا ما بمانیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با یادآوری نقشه صدام ملعون در تصرف خوزستان خاطرنشان کرد: این جنایتکار ادعا کرده بود پس از خوزستان، یک‌هزار و ۳۷۵ کیلومتر را برای رسیدن به تنگه هرمز تصرف می‌کند و این آبراهه خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر نام می‌دهد که با رشادت رزمندگان اسلام این آرزو را به گور برد.

دریادار تنگسیری تنها ارث شهدا نزد ملت را وصیتنامه آنان دانست و متذکر شد: برای احترام و تکریم شهدا وصیتنامه شهدا را مطالعه کنید که این مهم مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری هم است.

وی با بیان اینکه دشمنان در ۴۳ سال گذشته همواره برای ایران اسلامی مشکلات فراوانی ایجاد کرده‌اند خاطرنشان کرد: بر اساس وعده الهی صبر و مقاومت زمینه شکست دشمنان را فراهم می‌آورد که در صحنه‌های مختلف دفاعی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها شاهد آن بوده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: شهدا زنده هستند و این افتخارآفرینان در همه امور ناظر و حاضر هستند.

دریادار تنگسیری با یادآوری مقابله مستقیم ایران با استکبار جهانی در خلیج فارس تصریح کرد: در نبرد مستقیم در خلیج فارس بارها آمریکا را تحقیر کرده‌ایم و رزمندگان بیش از ۹ بار به استکبار سیلی زده‌اند.

وی ابراز کرد: رزمندگان بوشهری در خلیج فارس در ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۶۶ در رویارویی مستقیم با آمریکا افتخار آفریدند و در همان منطقه مجدداً خداوند متعال سیلی دیگری در سال ۱۳۹۴ به آنان زد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: ۱.۵ سال با دست خالی در خلیج فارس مقابل استکبار جهانی ایستادیم و در عملیات شهید نادر مهدوی و همرزمانش که افتخار آفریدند آنان سیلی محکمی به دشمن زدند.

دریادار تنگسیری با اشاره به انهدام کشتی بریجتون، گفت: در آن زمان آمریکایی‌ها با چند ناو کشتی بریجتون را اسکورت و اعلام کردند که "ما از تنگه هرمز و خلیج فارس عبور می‌کنیم و ایرانی‌ها هیچ‌کاری نمی‌توانند بکنند"، اما امام راحل گفتند که بریجتون باید شکست بخورد و با عملیاتی که رزمندگان داشتند، دقیقاً همین کشتی روی مین رفت و منهدم شد و این کشتی ۵ ساعت در آتش می‌سوخت و کسی جرئت نزدیک شدن به آن را نداشت.

وی تعداد شهدای نیروی دریایی سپاه در مقابله با آمریکا را ۹ شهید دانست و افزود: آمریکایی‌ها در این درگیری‌ها بیش از ۵۰ نفر کشته به‌جای گذاشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اقتدار جمهوری اسلامی را برشمرد و تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار در خلیج فارس حضور دارد و از آب‌های سرزمینی مقتدرانه دفاع می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 10
    سیلی فایده نداره تازه دنده نرم شده اندو سیلی خوریشون خوب شده!تنها راه نجات ایران،منطقه ودنیا(نابودی گاوهای شیرده وهابی،اسرائیل اشغالگر وتروریست و استکبار عارنگر انحصار طلب سلطه جو مداخله جو....)هست
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    5 2
    اصلاحطلبان هم مدام زانو میزنند
  • علیرضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    5 4
    درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه. خداقوت.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    5 1
    احسنتم عالی. خداقوت.
  • محمد محسن IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    5 0
    دستمریزاد بخاطر سیلی هایی که به آمریکا زدید. عزت زیاد یاعلی.
  • وطن دوست TR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    2 2
    خدا قوت سردار انریکا بگیم ده هزاز بگیم صد هزار ایرانی کشته ما هم به لطف خدا انها را زدیم اما ایران خودرو و سایپا با این ماشین ها پراید و سمند و ....سالی صدها هزار ایرانی می کشند معلول می کنند اگر می توانید یک سیلی هم به انها بزنید مردم دیگر بیدار شدند
  • رسول IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    4 0
    تشکر فراوان. هر وقت صلاح دیدیدمنتظر سیلی های بعدی به آمریکا هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس