کد خبر 1321662
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
لباسشویی

گران‌ترین ماشین‌لباسشویی بوش ۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و در فهرست مدل‌های گرانتر از ۳۰ میلیون تومان ردپای محصولات ال‌جی و سامسونگ هم به‌چشم می‌خورد

به گزارش مشرق، گران‌ترین ماشین لباسشویی بازار از مرز ۵۰ میلیون تومان فراتر رفته است. رقمی که مربوط به یکی از مدل‌های بوش می‌شود و با قیمت پراید صفرکیلومتر در سال ۹۸ برابری می‌کند. علاوه بر این مدل در فهرست ماشین لباسشویی‌های گرانتر از ۳۰ میلیون تومان، محصولاتی از برندهای جنجالی سامسونگ و ال‌جی هم به چشم می‌خورد. مدل‌هایی که به‌نظر می‌رسد قبلا وارد ایران شده‌اند و هنوز در انباری فروشنده‌های لوازم خانگی هستند. این ماشین لباسشویی‌ها قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو را دارند و سیستم عیب‌یاب هوشمند، شستشوی سریع و صفحه نمایش لمسی هم از دیگر امکاناتشان محسوب می‌شود.

گران‌ترین ماشین لباسشویی بوش؛ ۵۵ میلیون تومان

ماشین لباسشویی WAY۳۲۵۹۲ بوش ۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. از این لحظ می‌توانیم ماشین لباسشویی WAY۳۲۵۹۲ بوش را گران‌ترین ماشین لباسشویی بازار بدانیم. فناوری ActiveWater در این ماشین لباسشویی موجب صرفه جویی در استفاده آب می‌شود و با استفاده از سیستم VarioPerfect تا ۶۰ درصد در زمان و تا ۲۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. مصرف انرژی در این مدل A محسوب می‌شود و ظرفیت ماشین لباسشویی WAY۳۲۵۹۲ بوش هشت کیلوگرم است. قفل کودک، بدنه ضد لرزش و امکان اضافه کردن لباس بعد از شروع شستشو از امکانات این ماشین لباسشویی محسوب می‌شود و از طریق صفحه نمایش لمسی قابلیت تنظیم دما آب و تنظیم سرعت چرخش هم وجود دارد.

گران‌ترین ما شین لباسشویی ال‌جی؛ ۵۰ میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال‌جی مدل G۱۲۸S دومین مدل گرانقیمت بازار است. این محصول را ۵۰ میلیون تومان می‌فروشند و بعد از ماشین لباسشویی WAY۳۲۵۹۲ بوش که ۵۵ میلیون تومان ارزش دارد، دومین مدل گرانقیمت بازار است. ماشین لباسشویی ال‌جی مدل G۱۲۸S این محصول کنار شستشو با استفاده از فناوری TrueSteam قابلیت خشک کردن لباس‌ها را هم دارد. همچنین قابلیت اضافه کردن لباس در این مدل وجود دارد و با زدن دکمه Add Item در ماشین لباسشویی در حین کار باز می‌شود. به همه این‌ها باید ادعای ال‌جی مبنی بر کم‌صدا بودن موتور اینورتر این ماشین لباسشویی را هم اضافه کنیم. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی G۱۲۸S ال‌جی ۱۲ کیلو گنجایش دارد و در این مدل صفحه نمایش لمسی LED و ۱۵ برنامه مختلف شستشو وجود دارد.

گران‌ترین ماشین لباسشویی سامسونگ؛ ۴۲ میلیون تومان

ماشین لباسشویی H۱۴۷ سامسونگ با قیمت ۴۲ میلیون تومان در فهرست مدل‌های گرانتر از ۳۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد. به این ترتیب این مدل را باید بعد از WAY۳۲۵۹۲ بوش و WM-G۱۲۸S ال‌جی سومین ماشین لباسشویی گرانقیمت بازار معرفی کنیم. قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی یکی از امکانات این مدل به شمار می‌رود. وقتی به مشخصات این ماشین لباسشویی نگاه می‌کنیم قابلیت کنترل از راه دور از طریق موبایل، سیستم کاهش صدا و لرزش و سیستم حفاظتی در نوسانات برق و صفحه نمایش هم دیده می‌شود. ظرفیت دیگ کاشین لباسشویی H۱۴۷ به ۱۲ کیلو می‌رسد و ارتفاع آن ۸۵ سانتیمتر است. همچنین رتبه انرژی این مدل A+++ است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ ۴۰ میلیون تومان

ماشین لباسشویی B۱۲۴SS با استفاده از موتور اینورتر میزان دقیق برق مصرفی را تامین و در مصرف آب صرفه جویی می‌کند. محصولی که ۱۰ سال گارانتی دارد و به‌خاطر موتور مستقیم درایو طبق ادعای ال جی یکی از بی‌صداترین ماشین لباسشویی‌های جهان محسوب می‌شود. همچنین سیستم عیب‌یاب هوشمند تاحدودی نیاز به تکنسین فنی را از بین می‌برد. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی B۱۲۴SS ال جی ۱۲ کیلوگرم و رده مصرف انرژی آن A+++ است. صفحه نمایش لمسی و سنسور تشخیص وزن لباس هم از دیگر امکانات این محصول به شمار می‌رود. در حال حاضر ماشین لباسشویی B۱۲۴SS ال جی با قیمت ۴۰ میلیون تومان و در رنگ‌های سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود.

ماشین لباسشویی ال جی؛ ۳۷ میلیون تومان

ماشین لباسشویی ۱۰.۵ کیلویی ال‌جی مدل G۱۰۵DW از موتور اینورتر مسقیم بهره می‌برد. این موتور مصرف انرژی را در ماشین لباسشویی به حداقل می‌رساند و میزان صدا و لرزش را کاهش می‌دهد. از دیگر امکانات این ماشین لباسوشویی می‌شود به سیستم عیب‌یاب هوشمند، شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه، سنسور تشخیص وزن لباس، شش برنامه شستشو و خشک کن ۱۰۰ درصد اشاره کرد. این مدل دارای صفحه نمایش LED و ظرفیت دیگ آن ۱۰.۵ کیلوگرم است. همچنین ارتفاع ماشین لباسشویی G۱۰۵DW ال‌جی به ۸۵ سانتیمتر و سرعت چرخش موتور آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. در فروشگاه‌های لوازم خانگی قیمت این ماشین لباسشویی حدود ۳۷ میلیون تومان است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ ۳۵ میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی مدل L۱۰۵۵ تقریبا ۳۵ میلیون تومان ارزش دارد. به همین دلیل این مدل را در فهرستمان آوردیم. قابلیت شستشو با ۱۴ برنامه مختلف، قابلیت ضدآلرژی با استفاده از فناوری TrueSteam و اضافه کردن لباس در حین شستشو از امکانات این ماشین لباسشویی ۳۵ میلیون تومانی محسوب می‌شود. صفحه نمایش لمسی LED، سنسور تشخیص وزن لباس، شستشو سریع و سیستم عیب‌یاب هوشمند نیز در بخش مشخصات این ماشین لباسشویی به چشم می‌خورد. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی ال جی مدل L۱۰۵۵ معادل ۱۰.۵ کیلوگرم، ارتفاع آن ۸۵ سانتیمتر و رده انرژی A+++ است. الجی این محصول را در دو رنگ سفید و استیل روانه بازار کرده است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ ۳۱ میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی مدل G۱۰۵S نیز جزو مدل‌های گران‌تر از ۳۰ میلیون تومان بازار است. مدلی که دست کم ۳۱ میلیون تومان ارزش دارد و به همین دلیل آن را در فهرستمان قرار دادیم. موتور دایرکت درایو قابلیت صرصه‌جویی در مصرف آب و برق را فراهم می‌کند و از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی باید به شستشوی سریع در ۱۴ دقیقه، سنسور تشخیص وزن لباس و عیب‌یاب اشاره کنیم. در این مدل صفحه نمایش لمسی LED وجود دارد و لباس‌ها با شش حرکت شستشو داده می‎شوند. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی ۱۰.۵ کیلوگرم است و متور آن با سرعت ۱۴۰۰ دور دقیقه می‌چرخد.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • مادر وطن IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    6 2
    با توجه به تحریم پشتیبانی وسرویس اجناس خارجی ندارد حالا صد میلیون جنس ایرانی با تضمین بهتره ایرانی جنس ایرانی بخر
    • کارگر IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      من متأسفانه از شرکت پاکشوما ماشین خریدم یکی از قطعاتش شکسته بود یک ماه زمان برد تا برام عوض کردند خدمات پس از فروش ضعیف است
  • روح الله حیدری IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    خوب
  • علیرضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    همش چرتهلباسشویی بوش درخوزستان استان اهواز۹کیلویی۱۲تومان.لباسشویی اوولی ایتالیایی ۹کیلو۶ملیون تومان.الجی ۱۰کیلویی ۱۵ملیون تومان.این حرفهابهانه ای برای اینکه شرکتهای مثل اسنوا اصفهان یاشرکت پاکشوما کرج بتونندلباسشوییهای خودرابه قیمت گران بفروشند.نمونه مثال الان لباسشویی اسنوا۹ کیلویی قیمتش۱۶۵۰۰ملیون تومان هست.شایددرتهران اینطورباشه امافکرنکنم همش دروغ وبهانه برای گران کردن محصولات خانگی ایران هست
  • عبدالناصر فنائی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    ماشین لباسشویی بوش مصرف انرژی رتبه A ولی الی جی وسامسونگ رده A+++ مگه داریم مگه میشه شرکت بوش اولی تولید کننده لوازم خانگی بامصرف برق وآب بسیار پایین هست بعدا ال جی وسامسونگ توانستند به رده های AوA+وA++رسیده اند تمام اینها تبلیغ بیخوده هنوز هم ماشین ظرفشویی ولباسشویی وکولر های گازی بوش از لحاظ مصرف انرژی بالاترین رده را دارند وهر کس میگه مصرف برق وآب ماشین لباسشویی یاظرفشویی یا کولر گازی ال جی وسامسونگ حتی همرده بوش هستند دروغ محضه ال جی وسامسونگ تازه حداکثر ۱۵ تا۲۰ ساله شروع کرون اما بوش حدود نیم قرن بالاتره درتولید سنگ ژئولیت درماشین ظرفشویی بوش که باعًث گرمای بالای آب وبخار درچرخه شستشو ونیز گرما درمرحله خشک کن ظروف میشود اول توسط بوش اختراع شد پس زیاد به تبلیغات شرکت کره ای یانملیندگان فروش اونها اکتفا نکنید چون شخصا مقایسه کردم محصولات این ۳ شرکت را همانگونه که مرسدس بنز همتا ندارد بوش هم همتا ندارد ونخواهد داشت چون اولین شرکت مبدع تجهیزات وامکانات درلوازم خانگی دنیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس