خجالت کشیدم وقتی شنیدم حسن روشن را در استادیوم آزادی نشناخته‌اند/ بهترین رفیق استقلالی‌ام نصرالله عبداللهی است

سرپرست قدیمی پرسپولیس از پیروزی ارزشمند اخیر این تیم برابر سپاهان اصفهان بسیار مشعوف و خوشحال شده است.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین معتقد است بازی با سپاهان در اراک بهترین نمایش فصل پرسپولیس بوده و او را به آینده این تیم بسیار امیدوار کرده است. گفتگو با این پیشکسوت خوشنام پرسپولیس را در ادامه بخوانید:

در آستانه دیدار با تراکتور تبریز شرایط این روزهای پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من پرسپولیس نمایش بی نقصی مقابل سپاهان ارائه کرد. یک برد بزرگ و ارزشمند که همه ما را به ادامه راه این تیم درفصل جاری امیدوار کرده است.

درباره تراکتور صحبتی نکردید؟

داشتم می گفتم که پرسپولیس برابر تیم خوب و قدرتمندی مثل سپاهان اصفهان بسیار خوب و عالی بازی کرد. حالا بچه های پرسپولیس از روحیه و اعتماد به نفس بالاتری برخوردار شده اند. من مشکلی برای بازی با تراکتور نمی بینم.

تراکتور هم با آن تراکتور فصول گذشته فرق می کند. این طور نیست؟

بله، همین طور است. تراکتور تیم پرطرفداری است و در فوتبال ایران همیشه یک تیم پرشور بوده است. امیدوارم تراکتور و همه تیم های ریشه دار و قدیمی شرایط خوب و مناسبی داشته باشند. چند روزی می شود که من فارغ از این بحث ها به یک موضوع تلخ فکر می کنم یا اینکه بهتر است بگویم فکرم را مشغول کرده است.

چه موضوعی؟

باور کنید از شنیدن خبر نشناختن حسن روشن در ورزشگاه آزادی و ممانعت از ورود او خجالت کشیدم. مگر می شود حسن روشن را نشناسید؟ بازیکنی که برای تیم ملی این مملکت کلی زحمت کشیده و در مسابقات بزرگ گل زده باید ...

چرا سکوت کردید؟

واقعا خجالت آور است. اینکه یک رئیس یا مدیری از فدراسیون و سازمان لیگ که در طول زندگی خود یک بار هم فوتبال بازی نکرده وقتی به ورزشگاه ها می روند کلی تکریم شده و احترام می بینند آن گاه حسن روشن ... خیلی از این بابت ناراحت شدم.

خود حسن روشن نیز در مصاحبه با ما عنوان کرد که دیگر پایش را در استادیوم آزادی نخواهد گذاشت؟

حق دارد! من هم بودم همین تصمیم را می گرفتم. فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ باید برای بازیکنان ملی در سال های گذشته کارت ویژه صادر کند تا هنگام ورود به ورزشگاه ها با این مشکلات مواجه نشوند. زمانی که آدم این مسائل را می بیند از همه چیز زده می شود.

شاید برخی ها که این مصاحبه را می خوانند با خود بگویند محمود خوردبین که پرسپولیسی است. پس چرا از یک استقلالی با این حرارت دفاع و حمایت می کند؟

این مسائل آبی و قرمز ندارد. ما در گذشته هم با بازیکنان استقلال رابطه گرم و صمیمانه ای داشتیم. رقابت ما فقط در زمین چمن بود و خارج از آن بسیار رفیق بودیم. حسن روشن یک فوتبالیست ملی بوده و وظیفه همه ما حمایت از اوست.

از میان استقلالی ها رابطه شما با کدامیک صمیمی تر بوده است؟

با نصرالله عبداللهی رفاقت دیرینه ای دارم. هر دو در تیم گارد بازی می کردیم که بعدها او به تاج سابق رفت و من هم پرسپولیسی شدم اما رابطه و دوستی ما همیشه و همچنان حفظ شده است.

برگردیم به پرسپولیس! در حال حاضر شرایط مدیریتی این باشگاه را چطور می بینید؟

من شنیدم وزیر ورزش اعلام کرده که با مجید صدری ادامه می دهد. این بهترین تصمیمی بود که گرفته شد. به هرحال مجید صدری یکی دو سالی است که در این باشگاه حضور داشته و شناخت خوبی از شرایط پرسپولیس دارد. او حالا می تواند با آرامش بیشتری کارها را جلو ببرد و باید تلاش کند این آرامش به تیم هم تزریق شود. پرسپولیس چند سالی می شود لقب بهترین تیم ایران و یکی از بهترین های آسیا را یدک می کشد و لیاقت آن بالاتر از این حرف هاست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 1
    این حجم افتخار به خود و خود بزرگ بینی مایه تعجب است. سردار سلیمانی صف نان ته صف می ایستاد آقا توقع دارد که در استادیوم باز باشد که فلانی ورود و جلوس کند. مشکل فوتبال شما هستید آقای خوردبین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس