به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم

رییس جمهوری با یادآوری اینکه دولت برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین ندارد، افزود : در حال بررسی طرح هایی هستیم که نحوه توزیع بنزین را عادلانه کند که آن هم فعلا به صورت آزمایشی و محدود اجرا می شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری در ادامه سفر خود به استان قم، در دیدار با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از زحمات دولت‌ها و مجالس و مدیران پیشین گفت: در شرایط خاصی دولت را تحویل گرفتیم بطوریکه حتی برای پرداخت حقوق مرداد کارکنان دولت با مشکل روبرو بودیم اما در این مدت بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق ها پرداخت شده است.

رییس جمهوری تلاش های دولت در ماه های ابتدایی تحویل گرفتن دولت را تشریح کرد و ادامه : با انجام واکسیناسیون گسترده شمار فوتی ها اکنون ۲ رقمی شده ، کالاهای اساسی به میزان کافی ذخیره سازی شده، و فروش نفت هم افزایش یافته است.

دکتر رئیسی ایجاد سامانه‌ «بازرگام» را اقدامی موثر و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: به لطف خداوند در بازار کالا کم نداریم و برای کنترل قیمت ها برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است

رییس جمهوری پایان پروژه‌های نیمه تمام را در کشور یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تنها بخش دولت که اجازه کلنگ‌زنی دارد وزارت راه و شهرسازی است که باید طرح ملی مسکن را طبق قانون اجرایی کند.

دکتر رئیسی در مورد شایعه افزایش نرخ بنزین گفت: ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم بلکه در حال بررسی طرح‌هایی هستیم که نحوه توزیع سهمیه‌ بنزین را عادلانه کند که انهم فعلا به صورت آزمایشی و محدود اجرا می شود تا اثار مثبت و منفی انرا دقیق و به صورت میدانی ارزیابی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    4 1
    ولی داری سهمیه رو ورمیداری. 60لیتر قراره بشه 15 لیتر
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    امیدواریم به سرانجام خودرو ختم نشود . ومثل جمعه شب روحانی نشود
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    روحانی هم همین رو میگفت ولی یک روز صبح جمعه مثل بقیه مردم خبر دار شد که گرون شده
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    خداروشکر
  • حسام زاهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 1
    ولی بجاش 80 میلیون نفر 15 لیتر میگیرن در هر صورت بیشتر از 60 لیتر برای هر وسیله میشه. ما کلا 2 میلیون وسیله نقلیه دارای کارت سوخت داریم که در 60 ضرب کنیم 22000000*60=1,320,000,000 ولی اگر ما به هر کد ملی 15 لیتر بدهیم 84000000*15=1,260,000,000 یعنی چه به پلاک بدن چه به فرد تقریبا یک مقدار سوخت یارانه ای توزیع می‌شود فقط تنها فرقش اینه که سوخت مال همه مردم است و باید عادلانه توزیع بشه. نه مال اونایی که 10 تا ماشین دارن
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      0 0
      الان همون اول بنزینو سهمیه بندی کرذن به نفع همه مردم شد یا اونایی که 10 تا ماشین دارن؟ اونی که 10 تا ماشین داره براش فرقی نمیکنه قیمت بنزین چه قدر شه چون قراره از من و تو بگیره
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    خبر آمد خبری در راه است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس