کد خبر 1320417
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
باران چشمه: افراد شایسته تر از من برای پرسپولیس هستند/ همسرم تهدید کرد به این باشگاه رفتی خانه برنگرد

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مهرعلی باران چشمه درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به خودش اظهار داشت: محبت سجادی به من زیاد است و گفت بیا به این باشگاه کمک کن. از وی خواهش کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعا به آن علاقه دارم.

وی در مورد اینکه آیا سجادی به وی چنین اجازه‌ای داده یا همچنان روی حضورش در پرسپولیس اصرار دارد، گفت: واقعا سجادی محبت دارد و همچنان مصر است به پرسپولیس بروم اما ورزش زورخانه‌ای که ورزش ملی ما است به حدی کار عقب مانده دارد که خودم دوست دارم اینجا باشم. باید دید خواست خدا چیست و چه پیش می‌آید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در خصوص اینکه با این نوع جواب دادن ظاهرا برای مدیریت در پرسپولیس وسوسه شده است، توضیح داد: قبلا عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه‌ها را می‌دانم. شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته‌تری از من هستند. به همین دلیل از سجادی خواهش کردم اگر می‌شود فرد دیگری را انتخاب کند.

 باران چشمه درمورد اینکه آیا وضعیت بدهی‌های پرسپولیس را بررسی کرده است، گفت: مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است. البته آجورلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سر و سامان داده است. واقعا از عهده کار هم برمی‌آید. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من کمک می‌کنم اما افراد بهتر از من می‌توانند در این باشگاه کار کنند زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد.

وی در ادامه گفت و گو با برنامه ورزش و مردم تصریح کرد: به سجادی گفتم اگر کمکی از دست من بربیاید انجام می‌دهم اما برای مدیرعاملی باید دنبال فردی باشد که در بحث اقتصادی پول خوبی بیاورد تا مشکل مالی پرسپولیس حل شود. البته خانمم گفته اگر به این باشگاه رفتی دیگر به خانه برنگرد زیرا شرایط پرسپولیس به شکلی نیست که با روحیه من سازگار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس