مردم در ۹ دی آتش فتنه را خاموش کردند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مردم ما حماسه ۹ دی را آفریدند و آبی بر آتش فتنه ریختند و فتنه‌گران داخلی و پشتیبانان آنان در خارج از کشور دیگر نتوانستند دم بزنند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه ۱۰ دی ماه) در پیش خطبه نماز جمعه تهران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرده و دل‌ها و نظرهای انبوهی در سراسر جهان معطوف به مسائل انقلاب اسلامی شده است. در سال ۸۸ همه خبیثان عالم فتنه‌ای را پشتیبانی کردند و امیدوار بودند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

وی بیان کرد: البته مردم ما حماسه ۹ دی را آفریدند و آبی بر آتش فتنه ریختند و فتنه‌گران داخلی و پشتیبانان آنان در خارج از کشور دیگر نتوانستند دم بزنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: یکی از جلوه‌های خاصی که در طول تاریخ شیعه و اسلام وجود داشته، این است که زمانی که امام وجود دارد، نباید افراد نظر «علی حده» داشته باشند. ما باید این مسئله را آویزه گوش خود قرار دهیم چرا که همه آنچه را که در طول این سال‌های طولانی به عنوان پیروزی و افتخار داریم، زمان‌هایی بوده است که به فرامین امامین انقلاب گوش دادیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    بای ذنب من قتلت
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 0
    مردم صاحب حق هستند که خداوند داده است . مردم نباید اسیر باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس