ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهید حادثه تروریستی زاهدان

معاون پارلمانی رئیس جمهور که به استان گلستان سفر کرده در فرودگاه گرگان به یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان که همزمان وارد این استان شده بود ادای احترام کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس که برای حضور در تجمع یوم الله ۹ دی و آیین نکوداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی به استان گلستان سفر کرده در بدو ورود به این استان در فرودگاه گرگان به یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان که همزمان وارد این استان شده بود، ادای احترام کرد.

براساس این گزارش حسینی که از انتقال پیکر شهید مهران شوری‌زاده به این فرودگاه از طریق پرواز دیگری مطلع شده بود، برای ادای احترام به این شهید در باند فرودگاه همراه با خانواده شهید به انتظار فرود هواپیمای بعدی ایستاد و پس از ورود پیکر مطهر شهید ضمن ادای احترام و همدردی با خانواده شهید شوری زاده در اجرای برنامه رسمی و نظامی استقبال از شهید در فرودگاه شرکت کرد.

سخنرانی در مراسم یوم الله ۹ دی، دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در آیین نکوداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی و گفتگو با جمعی از روحانیون اهل سنت از جمله برنامه‌های معاون امور مجلس رییس جمهور در سفر به استان گلستان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    خون پاک شهیدان دامن اشرار خارجی ومفسدان داخلی راییگیرد الهی امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس