قالیباف:شهید سلیمانی ۴۰ سال به دور از هیاهوهای سیاسی برای دفاع از مظلومین مجاهدت کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به دور از هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی ۴۰ سال برای این ملت و کشور و دفاع از مظلومین و عزت مسلمین و احیای اسلام عزیز بی وقفه مجاهدت کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. تسلیت از این باب که امت اسلامی و کشور عزیزمان سرداری را از دست داد که به او نیاز داشتیم و جای او امروز در میان همه ما خالی است.

وی افزود: تبریک از این جهت که انقلاب اسلامی و مکتب حضرت امام چنین سردارانی را تربیت کرد که از یک روستای محروم در جنوب کرمان  و از یک خانواده کشاورز زاده در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای شکوفا شد که امروز ثمرات درخت تنومند و اثرگذار او در جهان اسلام قابل مشاهده است.

رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی یک هنرمند بود، از این باب که شهادت هنر مردان خدا است. ایشان به دور از هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی ۴۰ سال برای این ملت و کشور و دفاع از مظلومین و عزت مسلمین و احیای اسلام عزیز بی وقفه مجاهدت کرد. بنده از این باب می‌گویم شهید سلیمانی یک هنرمند است که از دل مردم بلند شد و تا آخر مردمی باقی ماند.

قالیباف با بیان اینکه شهید سلیمانی هنرمندی بود که برای جهاد و در صحنه‌های سخت بودن لحظه‌ای به خود تردید راه نداد، عنوان کرد: ایشان یک هنرمند بود از این باب که در سخت‌ترین لحظات درگیری که تنها ثانیه‌ای با مرگ فاصله داشت با آرامش و طمانینه بهترین تصمیمات را می‌گرفت. او هنرمند بود از این باب که هرگز نترسید چرا که او تنها از خدا می‌ترسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جمع اضداد و غضب او از دل رحمت بلند می شد، گفت: شهید سلیمانی منتقم بود ولی در عین حال اهل گذشت بود. او مرد میدان و مبارزه بود ولی اهل مذاکره نیز بود. شهید سلیمانی لطیف و مظلوم بود ولی در اقتدار کامل. ایشان شجاع بود ولی این شجاعت توام با عقلانیت بود. ایشان یک انقلابی به تمام معنا بود ولی یک انقلابی که عقل و عدل در او وجود داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید سلیمانی اگر شجاع و نترس بود، اگر سرباز وطن بود، اگر ولایی و مردمی بود اگر مرد میدان بود، اهل توکل به خدا هم بود و  همواره به فضل خدا امید داشت. او ایمان داشت که خداوند متعال  به بندگانی که در راه او گام برمی دارند حق نصرت و پیروزی داده است لذا ما هستیم که باید چنین هنری را از مکتب سلیمانی که در حقیقت دست پرورده مکتب امام است، بیاموزیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام واقعا مرد میدان برازنده ابر ایشان است روحش شاد یادش گرامی باد
  • مصطفی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    طرح شفافیت عملی کن شهدا هم بیشتر ازت راضی میشن
  • DE ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    این روضه هر روزه صفای دل میده بهمون. شهید زنده س یعنی همین
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    جانم فدای یاد شهید سردار سلیمانی عزیزم
  • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    به دور از هیاهو.... خوبه آدم حرفی که میزنه بهش عمل کنه.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    ایکاش اصلا ترامپ قمارباز رییس جمهور نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس