وقتی «اسکوئید گیم» و «سریال‌های کره‌ای» به نفع صادرات کره تمام شد

محبوب شدن سریال ها و تولیدات سینمایی کره‌ای به صورت غیر مستیم در حال تبلیغ استفاده از کالاهای این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از پنینسولا، افزایش محبوبیت فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در حال جذب مصرف‌کنندگان به سمت تولیدات این کشور است و باعث شده تا شاهد افزایش خرید محصولات کره‌ای در بسیاری از کشورهای جهان باشیم.

کار به جایی رسیده که حتی در آمریکا هم مشتریان جدیدی برای محصولات کره‌ای پیدا شده  است.

اخیرا سریال اسکویید گیم کره‌ای ها در بازار جهانی سر و صدای زیادی به پا کرد و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نتفیلیکس در جهان تبدیل شد.

در این سریال‌ها استفاده از محصولات کره ای باعث جذب مخاطبان خارجی شده به گونه‌ای که به عنوان مثال فروش محصولات غذایی یخ‌زده شرکت چیلجدانگ کره تنها در سه ماهه سوم سال جاری در بازار آسیا و اروپا ۱۹ درصد رشد کرده است و یا فروش نودل‌های شرکت نانگشیم کره هم پس از آنکه نام آن در یک فیلم خانوادگی به نام پارازیت برده شد افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است.

گفته می‌شود که فروش نانگشیم در سال ۲۰۲۰ با ۲۴ درصد افزایش به ۹۹۰ میلیون دلار افزایش یافت چرا که فیلم پارازیت در سال ۲۰۲۰ برنده جایزه اسکار شده بود. در این فیلم فقط در یکی از سکانس‌ها یک بازیگر زن برای آنکه نشان دهد که ثروتمندان کره هم ممکن است از غذاهای معمولی استفاده کنند دو عدد  از نودل‌های نانگشیم را پخت.

یا در مثالی دیگر در سریال اسکوید گیم در بازی دوم بازیکنان باید برای زنده ماندن آبنبات‌هایی به شکل ستاره یا چتر را به طور کامل و بدون شکستگی از قالب آن بیرون می آوردند. محبوبیت سریال «اسکوید گیم» باعث شده تا فروش این آبنبات‌ها افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

در واقع در قالب این سریال‌ها شاهد آن هستیم که استفاده از محصولات کره‌ای در حال جا باز کردن میان مصرف‌کنندگان جهان است و به صورت غیر مستقیم مصرف کالاهای کره‌ای را تبلیغ می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Exol US ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس