Spider-Man: No Way Home تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی در آمریکا شد

فروش فیلم Spider-Man: No Way Home در آمریکا توانست رکورد تازه‌ای را برای سونی پیکچرز به ثبت برساند.

به گزارش مشرق، فروش داخلی فیلم Spider-Man: No Way Home به ۴۰۵.۵ میلیون دلار رسید. «فروش داخلی» یا «فروش آمریکا شمالی» برای آثار هالیوودی به‌معنی مجموع فروش آن‌ها در ایالات متحده آمریکا، کانادا، پورتوریکو و گوآم است. حالا باید بدانید که سونی پیکچرز تا به امروز هیچ اثری نداشته است که فروش داخلی آن به عددی بالاتر از ۴۰۵.۵ میلیون دلار رسیده باشد.

قبل از درخشش «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، فیلم جومانجی سال ۲۰۱۷ میلادی با ۴۰۴.۵ میلیون دلار فروش داخلی، پرفروش‌ترین فیلم سونی در آمریکا شمالی بود. حالا فیلم Spider-Man: No Way Home با نقش‌آفرینی تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، مریسا تومی، ویلم دفو، جیکوب باتالون، جیمی فاکس، جی. کی. سیمونز و آلفرد مولینا درحالی‌که هنوز چند هفته از اکران آن باقی مانده است، موفق به ثبت رکورد جدید شد.

در دوران شیوع ویروس کرونا که استودیوها به ضرر دادن حداقلی فیلم در سینما به چشم یک موفقیت کوچک نگاه می‌کنند، فیلم Spider-Man: No Way Home به کارگردانی جان واتس موفق به تاریخ‌سازی برای سونی پیکچرز شد. آیا طی هفته‌های آتی، مجموع فروش جهانی این فیلم مرد عنکبوتی نیز از فروش جهانی هر اثر دیگر سونی پیکچرز بالاتر خواهد رفت؟ این‌طور به نظر می‌رسد.

تنها اثری که درکنار فیلم Spider-Man: No Way Home و البته در یک سطح مالی بسیار پایین‌تر از آن توانست این‌روزها موفقیت قابل توجهی در باکس‌آفیس داخلی داشته باشد، انیمیشن Sing 2 یونیورسال است که توسط استودیو ایلومینیشن ساخته شد. انتظار می‌رود که این فیلم در پنج روز نخست اکران خود در آمریکا شمالی به درآمد خوب حدودا ۴۰ میلیون دلاری برسد. در همین حین فیلم The King's Man استودیوهای قرن بیستم دیزنی و فیلم The Matrix Resurrections برادران وارنر، هر دو روزهای بدی را در باکس آفیس آمریکا شمالی سپری می‌کنند.

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    1 0
    (فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس