سردار فلاح زاده

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید ایرلو، بعد از دوران دفاع مقدس مجدداً در جبهه مقاومت و در جای‌جای جبهه‌ی مقاومت، در کنار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم عزیز فعالیت کرد.

به گزارش مشرق، محمد رضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در تشریح شخصیت شهید ایرلو سفیر کشورمان در یمن گفت: او شخصیتی مجاهد و از خانواده‌ای مجاهد بود و دو برادر وی در دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند. یکی از برادرانش جزو سرداران دفاع مقدس و فرمانده تخریب تیپ المهدی بود و تنها سه برادر بودند که هر سه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

تو را مرد یمن می‎دانند ولی لبنان مدیون توست

وی افزود: شهید ایرلو در صحنه‌های مبارزات قبل از انقلاب نیز فداکاری کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس، در عرصه‌های جهاد، شهادت و ایثار خوش درخشید و پرونده زرینی را در تاریخ پر افتخار خودش به ثبت رساند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: شهید ایرلو همچنین بعد از دوران دفاع مقدس مجدداً در جبهه مقاومت و در جای جای جبهه‌ی مقاومت در کنار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم عزیز فعالیت کرد و این فعالیت او هم باز برگ زرینی در تاریخ افتخارات این مرد است.

سردار فلاح‌زاده اظهار کرد: در انتهای مأموریت نیز آماده شد به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن به این مردم مظلوم، زجر کشیده ستم‌دیده این کشور خدمت کند و آنجا نیز مایه افتخار شد.

وی افزود: شخصیت شهید ایرلو، یک شخصیت واقعاً متدین، زاهد و مخلص بود و اگر بخواهیم یک چهره مخلصی را در بین مجاهدان فی سبیل الله معرفی کنیم، یکی از چهره‌های مخلص «ایرلو» بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یک آدم واقعاً ولایتمدار و تابع حضرت امام (ره) و تابع محض رهبر انقلاب بود. یک سرباز به معنای واقعی کلمه برای اسلام، همچنین جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بود و یک سردار فداکار برای همرزمان و همچنین یک مطیع محض برای رهبر انقلاب بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس