کد خبر 1317421
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز جمعه با بازنشر قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری درباره نیروهای مسلح به رزمایش پیامبر اعظم(ص) واکنش نشان داد و به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: افتخار نیروهای مسلّح ما این است که نیروهای مسلّح در کشور عزیز ما حصار مستحکمی هستند، قلعه‌ی مستحکمی هستند برای کشور و برای ملّت. همان طور که امیرالمؤمنین فرمود «فَالجُنودُ بِاِذنِ الله حُصونُ الرَّعیَّة»، این به معنای واقعی کلمه در کشور ما تحقّق پیدا کرده و امروز سازمانهای نیروهای مسلّح -ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج- به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

وی در یادداشت کوتاهی بعد از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر، همواره منادی صلح و ثبات منطقه ای بوده است و  رزمایش پیامبر اعظم (ص) علاوه بر آنکه جلوه‌ای از عزم خدشه‌ناپذیر ما برای دفاع مستحکم از میهن اسلامی و پاسخ کوبنده به دشمنان این آب و خاک است، حاوی پیام برادری و امنیت به کشورهای دوست و همسایه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    3 0
    بله آقا ، پیام برادری رو باید مقتدرانه به همسایه های گلمون ارسال کنیم. فعلآ همین که بدونن توو منطقه کُت تن کیه کفایت میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس