شلیک ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷

در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

به گزارش مشرق، مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک برد بلند ،میان برد و کوتاه برد نیروی هوافضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام پذیرفت.

در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد ،قدر ،سجیل ،زلزال دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

شلیک ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم/ پهپادهای هجومی سپاه پاسداران اهداف خود را در هم کوبیدند + عکس و فیلم

همزمان با شلیک موشک ها، ۱۰ فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

بنابر این گزارش؛ اجرای قابلیت مانور پذیری موشک های سوخت جامد برای عبور از سپرهای دشمن ،شلیک همزمان و اصابت همزمان و ارتقای آمادگی های رزمی از ویژگی‌های بخش نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش از قبل طراحی شده بود اما تهدیدهای فراوان و توخالی مسئولان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باعث شد تا این رزمایش در این زمان مقرر صورت بگیرد و جزو موفق ترین رزمایش‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بود.

وی افزود: همانطور که تصاویر به همه جهان نشان داده خواهد شد، انواع موشک‌ها از مسیرهای متفاوت اما برای یک هدف مشخص به طور همزمان و با دقت تمام اصابت کردند و هدف طراحی شده را در مسافت بسیار دور کاملاً منهدم کردند. این بخشی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است. یعنی ۱۶ موشکی که به طور همزمان به هدف اصابت کرد، بخش کوچکی از صدها موشکی است که می‌تواند به طور همزمان به هر هدفی که آن کشور قصد مخاصمه و تهاجم به ایران را داشته باشد اصابت و انهدام کاملی را ایجاد بکند.

شلیک ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم/ پهپادهای هجومی سپاه پاسداران اهداف خود را در هم کوبیدند + عکس و فیلم

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه نیز گفت: این رزمایش به خصوص مرحله نهایی آن، یک پیام بسیار واضح و آشکار داشت و آن هم یک هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی است که مراقب اشتباهات و خطاهای خود باشند. اگر دست از پا خطا کنند، دست‌هایشان را قطع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش میدانی ما فقط تغییر زوایای پرتاب موشک است. بنابراین مراقب گفتار و حرکات‌شان باشد. علاوه بر این اخطار جدی، آزمایش سامانه‌های موشکی دقیق‌تر و به‌روزتر شده فرماندهی نیروی هوافضای سپاه و پرتاب‌های همزمان به سوی هدف واحد شبیه‌سازی شده از دیگر اهداف رزمایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • GE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    39 0
    چطوری بنت؟ حالت خوبه عزیز ،برقراری
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      15 1
      خخخ بنت دنبال سوراخ موش میگرده .
  • !! IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    31 1
    اسرائیل ؛ خفه میشه ، یا خفه ش کنیم ؟؟!!
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    31 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    21 1
    فیلم اصابت رو بذارین
    • افشین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      7 0
      اخبار گذاشت و دوباره هم ميزاره.لطف کن از ته ماهواره در بیا تا ببینی.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    8 0
    ان شاالله یک روز نقطه اصابت وسط تل آویو و حیفا برای با خاک یکسان کردن باشد.
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 0
    سران سفاک و جنایتکار رزیم خون آشام و کودک کش و ددمنش اسرائیل که از راه دور همچون سگ بزدل و ترسو فقط پارس می کنند باید بدانند اگر تهدیدی که به زبان گرگ منشانه شان آورده اند و آنرا با تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران و از روی بی عقلی بمباران هوائی را در مراکز حساس و حیاتی ایران عزیز عملی نمایند قطعا ایران با اقتدار کامل بدون لحظه ای درنگ پاسخ شجاعانه اما تعجب آور و حیرت انگیز که دنیا را به مات و مبهوت وا دارد با هزاران موشک بالستیک و و پهباد های انتحاری و راکت انداز و غیره به این رزیم کثیف و نجس العین خواهد داد به نحوی که دیگر اسرائیل غاصبی وجود نداشته باشد و در حقیقت سرتاسر اسرائیل با این موشک های تیز رو و ویرانگر شخم خواهد خورد و اصلا هیچ مراکز ی اعم از صنعتی و اقتصادی و هسته ای و غیره در ایمن نخواهد بود واین نکته را باید بدانند که ایران مانند لبنان و عراق و سوریه و سودان و حماس و.... نیست که در صورت تهاجم دشمنان آرام بنشیند و سکوت اختیار نماید که حتما حتما با برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته می داند که چگونه و در چه زمانی با آمادگی همه جانبه جواب دندان شکن و پشیمان کننده به اهریمنان و متجاوزین بدهد .
    • افشین IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      6 0
      سگ را چه بزنی و چه بترسانی یک نتیجه دارد و فقط پارس میکند. سران رژیم کودک کش اسقاطيل فقط عو عو میکنند.
  • ایرانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    6 0
    وطن فروشا نبینن شاید نا خوش بشن... از هرنوعش منظورمه پاینده ایران
  • مجید IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 0
    بابا حیف این همه موشک بالستیک نبود که الکی به زمین خورد؟ یه ذره سر لانچر رو می‌چرخاندید یه کم هم زاویه ش رو بالاتر می‌بردید موشک ها خودشون می‌رفتند همونجایی که باید برن! الکی هم هدر نمی‌رفتند یه چندهزار دعا و خدا پدر بیامرزی هم از مردم منطقه و فلسطین می گرفتید، والا
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 0
    ما تمامی تحرکات رژیم کودک کش صهیونیستی را در نظر داریم و حتی تفکرات آنها،هدف ما برقراری صلح وامنیت در منطقه است ما هیچ تهدیدی برای هیچ کشوری نیستیم.در صورت بروز جنگ ویا خدای نکرده حمله به جمهوری اسلامی ،با پاسخ قاطع و دندان شکن مواجه خواهد شد.ماژاپن نیستیم .
  • رضوی نژاد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 0
    متاسفانه پوشش و عمکرد تبلیغاتی و خبری مانورها خیلی ضعیف هست حیف از این همه زحمت و هزینه که فقط در چند قطعه فیم و عکس بی کیفیت خلاصه شود
    • افشین IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      1 1
      کم لطفی نکنید.نميگم خیلی خوب بود ولی لژ،گذشته خیلی بهتر بود اما جای کار زیاد داره.
  • کاشانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 0
    به به عالی درود بر سپاه عزیز
  • GB ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    3 0
    دشمنان ایران زمین بخصوص اسرائیل جعلی منتظر سیلیهای فرزندان ایران زمین باشند، دیر یا زود ایران بزرگ درسی به شماها خواهد داد .
  • افشین IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 0
    هیچ لذتی به اندازه لذت اقتدار و عزت و امنييت کشور و ملت نیست. انشالله با دولت مردمی اقتدار اقتصادی رو هم خواهیم داشت تا ملت بیشتر حالش رو ببرن.زنده باد ایران و ایرانی.
  • علیرضا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 0
    سلام. روباهی در غیاب شیری قدرتمند ادعای سلطان جنگل بودن کرد و هی به و آن زور می گفت و پوزه دراز می کرد، از قضا خرگوشی پر سرعت خبر به شیر رساند که چه ایستاده ای که روباهی در جنگل رجز می خواند و ادعای سلطانی کرده، شیر سریع به جنگل برگشت و روباه را خواست، و به حضور طلبیدکه ای حرامزاده در غیاب من رجز می خواندی و این و آن را آزار می دادی، می خواهی تا بدهم گوش و دم وزبانت را ببرند و در حضور همه تیکه و پاره ات کنم. روباه که حسابی ترسیده و وحشت زده بود. به عقب نگاهی انداخت و با صدایی لرزان گفت: قرررربان من غلط بکنم که ادعایی بکنم، به پشت سر من نگاه بفرمایید، من اگر عرضه ای داشتم از زمانی که مرا احضار فرمودید خودم و راه آمده را نجس و کثیف نمی کردم. قربان جناب خرگوش زرنگ شاهد هست. بیست بار خودم را نجس کردم.( حکایت اشغالگران کودک کش و شیران دلیر )
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    مرگ بر آل سعود
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 0
    ما تهدید های اسرائیل را جدی خواهیم گرفتم و در تمامی زوایای برسی کردایم ،ما توان رویارویی با هر تهدیدی را داریم ،ما آغاز کننده جنگ نیستیم ‌‌ولی مشخص کننده آن هستیم .
  • حاح احمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 0
    درود بر مهندسین هوافضای وزارت دفاع مرگ بر دشمنان ایران وطن عزیزم
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    دم شما گرم با عکسا تون...ایران چقد بزرگه ...
  • دبیری ... IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    1 0
    شبیه آپولوهه ... ایوالله ...
  • سیاوش IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    باید بمب هسته ای تولید کنیم مثل کره شمالی که آمریکا و اسرائیل خواب نداشته باشن باید قوی تر بشیم در منطقه الان قوی تر هستیم با موشک های خودمان چون آمریکا و اسرائیل میترسه من بجای رهبر بودم دستور میدادم چند ناو جنگی نزدیک اسرائیل بشن تا بفهمن به دم شیر بازی نکنن باید فشار بیاریم چون الان عربستان موشک تولید میکنه برای ایران بعد میشه اگه اسرائیل و عربستان دست شون تو یک کار باشه با موشک به ما حمله میکنن پس باید فشار بیاریم به اسرائیل از لبنان تا خود عراق و سوریه باید اسرائیل رو خسته کنیم یا با خاک یکسان کنیم درود بر سپاه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 1
    تا بمب اتم نداشته باشیم امنیت نداریم وغارت زور وظلم وتحمیل لشعال مداخله وجنایت و....استکباربعداز۳۵۰سال بازهم تا اخرین قطره نفت وخون مردم...ادامه خواهدداشت
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    نبرد با اسراعیل از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است مطمئن باشید طرف مقابل برای لحظه به لحظه ان برنامه ریزی کرده ان هم با کمک ژنرالهای استخوان خرد کرده آمریکایی و ناتو و تجهیزات را فراهم کرده احتملا هماهنگی بسیار دقیق و سازمان یافته ای با کشورهای عرب منطقه بهمراه ترکیه و پاکستان و برخی اعضای ناتو انجام شده انها شاید برای جنگ سایبری هم برنامه قوی با کمک امریکا داشته باشند در این شرایط باید بشدت حساب شده دور از احساسات رفتار کرد نباید عملی انجام داد و باید در شرایط عکس العمل بود و مهمترین مسعله این است که باید برای ضربه سریع و خروج از جنگ با سرعت برنامه داشته باشیم چرا که اگر این جنگ به درازا بکشد ممکن است ابر قدرتها با همراهی کشورهای منطقه خود وارد میدان شوند بنظرم باید تا می توانیم درهای دیپلماسی را باز نگه داریم و دیپلماسی فعالی را پیگیری کنیم
    • مهدی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      1 0
      مشکل کشور ما میدونی چیه ؟؟ نفهم ها و ترسو ها و وطن فروش های مثل تو وجود دارد برو تحقیق کن که دوران دفاع مقدس ایران سیم خاردار نداشت و مقابل ارتش تجهیز شده و حمایت شده از ۴۰ کشور جنگ را برد در حالیکه هرچه جنگ به درازا کشیده میشد جنگ به نفع ایران پیش می‌رفت در ضمن اگه اسرائیل قدرت داشت لبنان را که کشور قدرتمندی نبود را شکست میداد درحالی که اسقاطیل در ۳۳ روز از لبنان شکست خورد با تمام وجود حمایت های آمریکا و ژنرال های کار کشته که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و همانطور اگر آمریکا و اسرائیلبخواهد از طریق و حمایت ترکیه و پاکستان به ایران حمله کند ایران هم از طریق لبنان اسقاطیل را با خاک یکسان میکند و همچنین ایران در منطقه حمایت نظامی کشور قدرتمندی مانند روسیه را دارد و کشور های سوریه و عراق و یمن ولبنان نیز متحدان ایران هستند که قدرت استراتژیک ایران را در منطقه افزایش داده تا کور شود چشم دشمنان و وطن فروش هایی مثل تو و مطمئن باش اگه آمریکا و اسقاطیل قدرت حمله و نابود کردن ایران را داشتند یک لحظه هم درنگ نمی‌کردند مطمئن باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس