حضور کرار در رزمایش پیامبر اعظم

تانک پیشرفته کرار(تی ۷۲ ام ارتقا یافته) تحویل نیروی زمینی سپاه شد و برای نخستین مرتبه به صورت رسمی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ عملیاتی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    10 1
    دیگه دوران حضور تانکها در جبهه بسر آمده الان با یک پهپهاد همه تانکها را از فاصله چندین کیلومتری شکار می کنند . ( البته اگر با طالبان بخواهی بجنگی جواب میدهد اونها زیاد تکنولوژی ندارند ) بهتره روی ابزار و ادوات جنگی پیشرفته متمرکز شوید .....مثلا همین پهپاد ها . هر روز پیشرفته ترشون کننید یا روی جنگ های لیزری و توپ لیزی و امثالهم
  • امین RU ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    دیگه جنگ، جنگ موشک‌های نقطه زن دور برد هست و پهپادهای رادار گریز. اگر ما بمب هسته ای داشتیم دیگه هیچ کشوری جراعت نمی‌کرد اسم تعرض به خاکهای ایران رو بیاره. والبته امروزه ما باید فکر کنیم 20درصد اقتصادمان به نفت وابسته هست نه 70درصد. از قدیم گفتن ادو شود سبب خیر این تحریم ها باعث شد با در خیلی زمینه ها به خود کفایی برسیم. جنگ آینده یعنی 20سال آینده بر سر آب هست. وشرکتهای دانش بنیان و دولتمردان و سیاستمداران واقتصاد دانان باید از الان به فکر جلوگیری از هدر رفتن آب و تصویه آب دریا باشن مثل عربستان که خیلی در این زمینه سرمایه گذاری کرده. وبزرگترین پروژ آب شیرین کن با استفاده از آب خلیج فارس رو شروع کرده وما هم باید گسترش بدیم وتکنولوژی فیلترهای آب شور به آب شیرین رو بومی سازی کنیم.
  • RU ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    تنها کشوری که در دنیا تمام منابع انرژی (نفت، گاز) معادن فلزات مثل سنگ آهن، مس، کرم، و.... از سه راه به دریا و از آنجا به اقیانوس راه داریم و همچنین کشوری کوهستانی وتنگه بین الملی هرمز(از لحاظ مناطق استراتژیک) و منابع غنی کشاورزی مثل ( زعفران، و پسته وانجیر و زرشک و گیاهان دارویی) برای صادرات وصنایع گردشگری بکر و صنایع دستی ارز آور مثل (قالی دستباف، گبه و..) همه اینها رو با هم داریم. بخدا هیچ کشوری تو دنیا همه این منابع رو با هم نداره انشاالله باید تا در یک دهه آینده جزو کشورهای مطرح از لحاظ اقتصادی ونظامی و... در جهان باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس