کد خبر 1315518
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کی‌روش مربی شکست خورده است/او باید برکنار شود +عکس

ستاره سابق الزمالک مصر به شدت از کی روش انتقاد کرد و خواهان برکناری اش شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال مصر تحت هدایت کارلوس کی روش در تورنمنت جام کشورهای عربی نتوانست نتایج خوبی را بگیرد و در نهایت فراعنه با قرار گرفتن در رده چهارم این مسابقات را به پایان بردند.

موج انتقادات شدید از مرد پرتغالی آغاز شده است. محمد صلاح ستاره سابق باشگاه الزمالک کی روش را به باد انتقاد گرفت و او را یک مربی شکست خورده و ناکام معرفی کرد.

صلاح در مصاحبه تلویزیونی برنامه «حضرة المواطن»، گفت: کارلوس کی روش از خواسته ملت مصر سرپیچی می کند. او بسیاری از بازیکنان آماده را با لجبازی نیمکت نشین می کند و به جای آنها بازیکنان ذخیره را به میدان می فرستد.

صلاح: کی‌روش باید برکنار شود +عکس

وی افزود: انتقادهای مکرر او از داوری ها نشان از ضعف اوست. کی روش یک مربی شکست خورده و ناکام است. السیسی رئیس جمهور کشور با حضور مربی خارجی در تیم ملی مخالف بود و ما باید به حرف های او گوش کنیم. زمان برکناری کی روش فرا رسیده و باید به یک مربی داخلی اعتماد کنیم.

پیشکسوت مصر در ادامه از نلو وینگالا سرمربی اسبق پرسپولیس و مدیر فنی فدراسیون مصر نیز انتقاد کرد و گفت: به نظرم وینگادا جایگاهی در فدراسیون مصر ندارد و او شایسته این پست نیست. محمود سعد باید جانشین وینگادا باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    8 5
    خود شناختن این بابا رو ... با ما هم به نتیجه نرسید تازه چرک و فوتبال اتوبوسی بازی میکنه . یادم نمیره مقابل کره 90 دقیقه مانند قوطی تو دفاع مون مچاله شده بودیم کره اجازه نفس کشیدن نمیداد به ایران ... با یه بازی ضعیف و چرک 1 هج می بردیم ما که بازی نمیدیدیم همش دفاع
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    برای جام جهانی رفتن فقط خوبه قهرمانی نداره
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    7 4
    همین کیروش جام جهانی قبلی ایران رو کرد کسل انگیز ترین تیم جام !
  • جعفر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    قابل توجه برخی ستاره های ایران که همش فک میکنن هرچی دارن از کیروش دارن!!! فوتبال ما وقتی منصوریان شد سرمربی تیم ملی و روسیه رو یک بر صفر برد داشت از یه دوران رکود و ضعف گذر میکرد و از شانس کیروش با اومدن اون همراه شد
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    خوبه اما بزرگترین اشتباه این که دفاعی بازی می‌کنه آخرشم میبازه
  • مهران IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    یعنی این دوستان انتظار داشتن جلوی پرتغال و اسپانیا تهاجمی بازی کنیم؟؟؟؟؟ اونوقت وقتی کیسه گل می شدیم همین‌ها معترض نمی شدن که چرا اینطوری ارنج کردی؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس