کد خبر 1315385
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
مربی نود: می‌توانستیم برابر استقلال برنده باشیم/ می‌خواهیم تراکتور دوم را تشکیل دهیم

مربی تیم فوتبال نود ارومیه می‌گوید که این تیم می‌توانست در دیدار مقابل استقلال به برتری برسد.

به گزارش مشرق، مربی تیم فوتبال نود ارومیه پس از شکست تیمش مقابل استقلال در ضربات پنالتی گفت: به تیم خوب استقلال این پیروزی را تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. روز گذشته هم گفتم شاید تیم ما کم بضاعت باشد و از نظر وسع مالی و امکاناتی با استقلال قابل مقایسه نباشیم، اما این نوید را دادیم که حریف راحتی برای استقلال نخواهیم بود.

وی افزود: افتخار می‌کنم که بچه‌های 18-17 ساله نود ارومیه در ورزشگاه بزرگ آزادی و مقابل تیم میلیاردی استقلال از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند. از این بابت به خودم افتخار می‌کنم. بازی واقعاً سخت بود اما می‌توانستیم برنده باشیم، اگر از نظر تجربه کم نمی‌آوردیم. بازیکنان ما با محیط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند و مطمئن بودم اگر نیمه اول را به خیر بگذرانیم، می‌توانیم در نیمه دوم بازی بهتری انجام بدهیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم به گل برسیم. مهم‌ترین نکته که برای ما خوشایند بود، توانستیم تا دقیقه 88 مقابل استقلال بازی را کنترل کنیم.

مربی تیم فوتبال نود ارومیه خاطرنشان کرد: استقلال فشار آورد و به گل مساوی رسید، اما جای تبریک دارد هم به تیم استقلال هم به تیم نود ارومیه که در این دو سه سال واقعاً مورد ظلم واقع شد. دلم از این می‌سوزد که سال 90 ما این تیم را به عنوان یک مدرسه فوتبال تأسیس کردیم و کار اصولی انجام دادیم، اما از روز گذشته یکسری گیر داده‌اند که آقای بهاری مدیرعامل هستی یا مربی! آیا مشکل فوتبال ایران به این شکل حل شد؟ مگر در ساختار سازمان لیگ چنین چیزی امکان پذیر است؟ چرا با آبرو و حیثیت یک تیم شهرستانی بازی می‌کنند؟

بهاری ادامه داد: وقتی سؤال می‌کنیم باید متوجه باشیم و بنده از ابتدای فصل با کارتی که برای من صادر شد، به عنوان مربی فعالیت می‌کنم. نیاز در این عرصه بود و ما دنبال کت و شلوار و پرستیژ مدیریتی نیستیم و دنبال خدمتیم. از روز گذشته با این صحبت‌ها تمرکز تیم ما را گرفتند. انتظار ما این است که فوتبال بچه‌های ما را ببینند. دنبال این هستیم که با تیم نود ارومیه دوباره به لیگ دسته اول برگردیم و می‌خواهیم در کنار تراکتور بزرگ، تراکتور دوم را تشکیل دهیم و نویدبخش روزهای خوبی در فوتبال آذربایجان باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مجتبی از زنجان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 4
    برای دفاع از غیرت آذربایجان مگه جنگه برادر من همه210کشور زبان دارند کشورها باید تک قومی بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس