کد خبر 1313542
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: می دانید سر برخی بزرگان ما چگونه کلاه رفت؟ کسانی آنها را دوره کرده بودند و مشورت می دادند که اسم ایرانی داشتند و رسم آمریکایی. آمریکایی تر از هر آمریکایی فکر می کردند، اما نام ایرانی داشتند.

یکی اش همین علی واعظ، عضو گروه مثلا بین المللی (آمریکایی) "بحران" که اواخر آذر ماه ۱۳۹۲ به تهران سفر، و با مرحوم هاشمی دیدار و گفت و گو کرد. او اکنون در حالی که آمریکا، برجام را زیر پا گذاشته (نقض دو چندان حقوق ایران)، وقیح تر از خود آمریکایی ها مدعی شده:

"اگر صاحبخانه [!] زد زیر قرارداد و شما را بیرون کرد، تقضیر بر گردن اوست. اما اگر شما در عین تخلیه منزل، زدید شیشه ها را شکستید، یخچال و گاز را درب و داغان کردید، و در کوچه ایستادید و گفتید تا یک قرارداد رهن به شما تحویل داده نشود، تکان نمی خورید، دیگر فقط صاحبخانه مقصر نیست"!

از مامور و مزدور نشاندار دشمن توقعی نیست، اما چه کسانی این ماموران را تا اندرونی برخی سیاستمداران ما (امثال هاشمی و روحانی و خاتمی و ظریف و...) بردند؟!

خائن در اندرونی خانه! +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    46 2
    امان از خوش بینی برخی بزرگان که به ضرر مردم تمام شد. کاش کمی به حرف رهبر انقلاب گوش می کردند.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      خوش بینی، خوش بینانه ترین صفتی است که می توان به این افراد نسبت داد...
    • رضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 0
      خیانت خیانت خیانت به آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا
  • ایرانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    34 1
    کسی آنها را به اندرونی راه نداده همین به اصطلاح آقایانی که نام بردید خائن تر از دیگرانند ولی چون در زمان صدارت منافع مالی و دزدی های خودشان و خاندانشان به راه بود روی واقعی و کثیفشان را نشان نمی دادند اما حالا که زالوهایشان تاحدودی دستشان به گوشت نمی رسد ذات واقعیشان نمایان شده ، بهترین راه برای رسیدن به بیت المال فشار بر حکومت و بازگشت دوباره به مسندهای بالاست البته با کمک غرب و غرب هم کمک نخواهد کرد مگر با به دست آوردن منافع خودش که آقایان هم جز وطن فروشی توانایی دیگری نداشتند و ندارند .
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    28 0
    صذ خائن باید در پیش این پیری لنگ بیندازند
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    21 11
    همین الان خائن دور وبر رئیسی هم زیاده بگردید چندتا دم کلفتشو پیدا میکنید. جریان نفوذ خیلی زرنگ تر از شماست
    • سید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      15 4
      یانکی ها برای تو و سایر بهائیان منحوس و نجس که نوکرشان هستید شأنیت صاحب خانگی دارند! اما صاحب خانه ملت بزرگ ایران! ابدا !!!
    • سید IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      28 1
      فعلاً از کسانی که دور و بر روحانی و خاتمی و رفسنجانی پیدا و افشاء شده اند برائت جوی، باقی پیشکشت!!!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    34 1
    میشه مصداق داغان کردن "یختچال!" رو از طرف ایران بفرمایند؟ روحانی یه فحش هم به کدخدا نداد تو دوره ش چه برسه به اینکه شیشه بشکنه
  • FR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    22 1
    ااین که یک مزدور است ولی در بین افراد عادی هم امثال این تفکر متداول است که انسان تعجب میکند که چطور اینها آمریکایی شده اند که عقل و خردشان را از دست داده اند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    4 35
    خیلی جالب است شما خود را پیرو رهبر انقلاب می دانید کسی که به شدت از دولت های آقایان خاتمی و رفسنجانی تشکر کردند.پس شما با چه جرئتی به خود اجازه می دهید اینگونه این افراد را بکوبید؟؟؟؟(#پررویی نجومی)
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    19 3
    اینها افرادی همچون اشعث بن غیث بودند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    26 0
    اونوقت یه سوال آقای واعظ. کی گفته آمریکا صاحبخانه است؟
  • جاویدایران NL ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    18 0
    واقعاً تأسف آورهست این مسائل، حای اینها در زندان باید میبود نه اینکه کنار هاشمی عکس یادگاری بگیرن. اینارو که میبینم به جمهوری اسلامی و دستگاه امنیتی ایران اعتمادم رو از دست میدم، چه معنی داره این چیزها؟ چطور اجازه این نزدیک شدن ها به سیاستمداران ما داده شده؟؟ برخورد قهری در این مواقع لازم بود، تعارف دارید مگه؟؟
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    20 0
    فعلأ که این آمریکاست که به دنبال اینستکه برجام بند غروب نداشته باشد و ابدی باشد و موشک های ایران هم اوراق شود و دانشمندان ایرانی و دوستان ایران هم کت بسته تحویل آمریکا شوند. ولی حرامخوارهای بی همه چیزی مانند علی واعظ نعل وارونه می زنند. ننگ و نفرین بر این بیشرفهای آمریکایی.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    18 0
    خوب این عوضی نگفته اگه صاحب خونه زد مارو انداخت بیرون صدامون در نیاد کنار خیابون بخوابیم تا شاید رحمش اومد برگشت به قرارداد؟!!
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    16 0
    یعنی زور دارم پس حق دارم وقتی قدرت مند باشید همه به حرف تون گوش میکنن وقتی ضعیف باشید تو سری همه می‌شید حتی مستاجر زورگو تون
  • سیامک DE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    17 1
    مشکل بسیار جدی اصلاح طلب ها و غرب پرستان این است که بسیار کمبود اعتماد به نفس و خودباوری دارند از این روی اکثریت شان خودشان را در برابر غربی های استعمارگر ضعیف و حقیر و پست و بی ارزش و ناتوان می دانند.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    9 0
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    (فارغ متن این خبر)، لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. ممنون
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      1 0
      اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 0
    چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس