حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور

اشاره راهبردی نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع پیرامون طرح دشمن برای "القای ناکارآمدی نظام"؛ حرکت برنده‌ای بود در مقابل آنها که دفاع از نظام اسلامی را حرام می‌دانند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

حرکت برنده نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع

تاجیک: شورش‌های متعددی در راه است! / "تمسخر انتخابات و صندوق رأی" برای برداشتن سلاح

حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع طی سخنانی در نشست مسئولان فضای مجازی اداره های سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها و صراحتا در این حوزه بیاناتی داشته اند؛ هنگامی که ایشان می فرمایند اگر رهبر نبودم در فضای مجازی فعالیت می کردم؛ خود گواه میزان اهمیت و تاثیر این فضا در آحاد جامعه است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان نقش افسران جنگ نرم در مجموعه دفاعی کشور گفت: دشمنان با وارونه جلوه دادن مسائل داخلی و خارجی کشور، در صدد القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر افسران جنگ نرم در حوزه فضای مجازی غفلت کنند، برکات و دستاوردهای بی شمار این انقلاب شکوهمند برای آحاد جامعه و به ویژه نسل های جوان تر مغفول می ماند.[۱]

*نظام جمهوری اسلامی ایران اگرچه همانند سایر حکومت‌های جهان با مشکلاتی روزمره مواجه است اما قاعده کار برای مردم و حکومت اینست که در کنار رؤیت این مشکلات و دانستن راهکارهای رفع آنها به نیمه پر لیوان هم نگاه کنند و مثبتات خویش را بدانند و بر آن صحه بگذارند.

دانستن مثبتات و کارآمدی‌های یک نظام سیاسی برای مردم؛ موهبت‌های بزرگی را همراه با خود دارد که از بزرگترین آنها می‌توان به حفظ موهبت‌های فعلی و ریل‌گذاری برای کسب موفقیت‌های بیشتر در همه عرصه‌ها اشاره کرد. چه اگر مردمی امتیازات کشور خود را ندانند؛ عکس این قضیه رخ می‌دهد و نه تنها امتیازات فعلی از دست می‌رود بلکه خطرات بزرگی مثل "فتنه اقتصادی" نیز در پیش رو قرار می‌گیرد.

بیان کارآمدی‌های نظام سیاسی کشور در کنار طرح مشکلات و ارائه راهکارهای معقول و نخبگانی برای رفع آنها از ضرورت‌های امروز جامعه ایران است. اهمیت این ضرورت از آنروست که امروز عده‌ای به کمین نشسته‌اند تا از پس کتمان مثبتات نظام و افق روشن پیشِ‌رو؛ ماهی اغتشاش را صید کنند و به قول حجاریان از جنوب تا شمال تهران را به آتش بکشانند!

در اشاره به اهمیت آنچه که حجت‌الاسلام آقاجانپور بیان کرده‌اند؛ لازم به ذکر است که امروز عده‌ای کمر بسته انکار امتیازات کشور هستند و عملا دفاع از نظام را حرام می‌دانند!

***

"سابوتاژ" در کمین مردم

تاجیک: شورش‌های متعددی در راه است!

تاجیک: شورش‌های متعددی در راه است! / "تمسخر انتخابات و صندوق رأی" برای برداشتن سلاح

محمدرضا تاجیک، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های این جریان خاص سیاسی اخیراً در مصاحبه‌ای که سایت جماران آنرا منتشر کرد، گفته است:

"این امکان وجود دارد که برای یک دوره کوتاه مرهمی برای بحران‌های اقتصادی موجود پیدا شود، اما ضعف ریشه‌ای در مدیریت اقتصادی کشور زخم‌هایی را ایجاد کرده که به سادگی قابل التیام نیست و در آینده نزدیک همین زخم‌ها موجب جوشش شورش‌های متعددی در کشور خواهد شد"!

او در صحبت‌های خود همچنین در اشاره به اغتشاشات اصفهان می‌گوید: معضل کنونی آب در ایران به دلیل اعمال سیاست‌های لحظه‌ای شکل گرفته است. در حالیکه پهنه جغرافیایی ایران برای قرن‌های متمادی مشکل آب داشت و با مدیریت صحیح مانع از بروز بحران شده بود.[۲]

*ما در محضر مردم ۲ سؤال را پیرامون اظهارات تاجیک مطرح می‌کنیم و قضاوت را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم:

یکم_ در نزد کدام مکتب سیاسی یا رویه حکومتی؛ اندیشمندان و رجال سیاست هنگام طرح مشکلات کشور در رسانه، به جای ارائه معقولات مسئله و تأکید بر حفظ امنیت اما به "جوشش شورش‌های متعدد" اشاره می‌کنند؟

دوم_ آیا همین اظهارات تاجیک و "نشان دادن مسیر شورش" نشان نمی‌دهد که چرا زاینده رودی که در قرون ماضیه هم بعضا کم‌آب بوده اما در روزهای اخیر با چالش اغتشاش هم مواجه شد!؟ نقش خواص و راهبران افکار عمومی در قرار گرفتن گزینه اغتشاش در مسیر زاینده‌رود چیست!؟

ما پیش از این طی ده‌ها گزارش در وبلاگ مشرق پیرامون مفهومی به نام "فتنه اقتصادی" و نقش و راهبرد فرماندهان فتنه توضیحاتی مبسوطی را ارائه کرده‌ایم.

بیان این مفهوم نیز ضروری به نظر می‌رسد که بر خلاف اظهارات سیاسی تاجیک و تشویق‌های مدام او برای سابوتاژ اقتصادی؛ نظر اندیشمندان صاحب کارنامه در اقتصاد اینست که معضلات اقتصاد ایران نه تنها بحران نیستند بلکه مقادیری از آنها راه حل‌های صریح و حتی بعضا کوتاه مدتی دارند که "مدیریت جهادی و رأی خوب" لازمه جاری شدن این راهکارهاست.

(سابوتاژ به معنی خرابکاری؛ اصطلاحی رایج در اشاره به تقلا برای آغاز اغتشاش از مسیر مشکلات اقتصادی است)

***

جمهوری بدون انتخابات!

"تمسخر انتخابات و صندوق رأی" برای برداشتن سلاح

تاجیک: شورش‌های متعددی در راه است! / "تمسخر انتخابات و صندوق رأی" برای برداشتن سلاح

لیدر اصلاح‌طلبان اخیراً در دیدار با برخی اعضای جبهه اصلاحات گفته است:  ما در مقابل کسانی قرار می گیریم که می گویند ما جمهوری را قبول نداریم و نمی خواهیم؛ در حالی که دستاورد مهم انقلاب ما این است و اتفاقا در این زمینه ما باید گفت و گو کنیم و حتی کسانی که می گویند جمهوری را قبول ندارند اگر حاضر به گفت و گو باشند با آنها گفت و گو کنیم. اما مسأله این است که آن جریان به حذف نگاه می کند. یعنی صحبت های شما را قبول نمی کند تا بنشینید و با هم گفت و گو کنید. اگر بتوان گفت و گو کرد خیلی خوب است و باید هم آن را انجام دهیم.

به گزارش امتداد، او همچنین تصریح می‌کند: من معتقدم با کسانی که در جمهوریت وجه مشترک داریم با حسن نیت واقعی-نه به پشتیبانی از بیگانه یا تحت تأثیر بیگانه یا کسانی که عوام فریبانه می آیند و می گویند نمایندگی مردم را داریم- اما می گویند می خواهیم «جمهوری سکولار ایجاد کنیم»، گفت و گو کنیم. چرا که بخشی از جامعه هست که می گوید ما جمهوری را قبول داریم، اما روی جمهوری «اسلامی» حرف داریم. ما هم می گوییم روی سکولار بودن جمهوری حرف داریم. ما می توانیم با هم گفت و گو می کنیم.

خاتمی می‌افزاید: الآن در برخی دادگاه ها جرم فرد «اصلاح طلبی» است. اصلاح طلبی می گوید من اسلام را قبول دارم و جمهوری را هم قبول دارم و جمهوری اسلامی را هم با این قرائت مطرح می کنم.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه اظهارات خود همچنین گفته است:

"نمی دانم احزاب دارند چه کار می کنند و حتما کارهای خوبی دارند می‌کنند و من خبر ندارم. ولی بروز و ظهور ما به عنوان اصلاح طلبان، چه احزاب و چه جبهه ما، نزدیک انتخابات است. یکی دو ماه مانده به انتخابات تحرک ایجاد می شود و لیستی درست می کنیم یا نمی کنیم، توافق می کنیم یا نمی کنیم، شرکت می‌کنیم یا نمی‌کنیم؛ بعدا دوباره بسته می شود. در عین حال که به نظر من جبهه باید بتواند کارهای پژوهشی و بررسی های اساسی داشته باشند."[۳]

*تمسخر و مضحکه جایی در سیاست‌ورزی معقول و ادبیات دینی ندارد.

 آقای خاتمی در بخش پایانی اظهارات خود با اشاره به جمله "شرکت می کنیم یا نمی‌کنیم"(!) عملا تمام حرف‌هایش مبنی بر لزوم جمهوری و دموکراتیک بودن را به سخره گرفته و مهمتر اینکه مخاطب را نیز احمق پنداشته است!

و البته جز این هم انتظاری نیست از جانب کسی که در دو انتخابات ۹۸ مجلس و ۱۴۰۰ ریاست‌جمهوری صراحتا گزینه "تحریم خاموش انتخابات" (نامزد نداشتن در اعتراض به ردّ صلاحیت‌ها) را تشویق کرده است. [۴][۵]

تشکیلات جبهه اصلاحات و شخص لیدر آنها به اثبات رفتار تحریمی خود در دو انتخابات اخیر و به امضای شخص سعید حجاریان که پس از انتخابات ۱۴۰۰ در توییتر خود نوشت: "اصلاحات صندوق‌محور مُرد"! دیگر عملا با جمهوری و با دموکراسی هیچ میانه‌ای ندارند و بر طریق شورش مسلحانه گام برمی‌دارند.

آقای خاتمی بهتر از هرکسی می‌داند که در پس به سخره گرفتن دموکراسی با عبارت "شرکت می‌کنیم یا نمی‌کنیم"! و سکوت تأییدآمیز در قبال "مرگ صندوق رأی"؛ صدای نفیر گلوله‌ها و سردی حمام خون در خیابان‌ها نهفته شده که برخی خواب آنرا در "فتنه اقتصادی" دیده‌اند.

خواص کشور هم باید مثل آقای خاتمی به این حقیقت پیش‌گفته عارف شوند تا از قِبَل آنها مردم نیز آگاه شوند...

***

1_ https://www.isna.ir/news/1400092216857/

2_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1534758

3_ http://emtedad.news/?p=5281

4_ mshrgh.ir/976402

5_ mshrgh.ir/1204446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    54 47
    فرماندهان فتنه را رسوا کنید
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      36 19
      فتنه ؟
    • ساره IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      25 25
      دقیقا
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      17 6
      دیروز مغازه ساعت سازی دوست منصفی بودم بنده خدایی امد بند ساعت قیمت کرد 75 تومان اهی کشید و گفت پاساژ .... عوض کرده با اینکه کلی رفیق بودند 300 تومان گرفته از دولت محترم تقاضا میشود با اگاه سازی مردم جلوی این غارتگران که هیچ عرق و علاقه ای به کشور و نظام ندارند و اکثرا هم از طایفه فتنه گر غربگرا و اصلاحات هستند را بگیرد ولو با مالیات 300 درصدی
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      8 2
      اشتباه منفی زدم
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      21 3
      فتنه گران خائن به ملت و کشور را رسوا کنید
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      19 13
      افساد طلبان برجامو پله کردند و مردمو ذله کردند حالا بدنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستن .
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      22 8
      اصلاح طلبان 8 سال مملکت را شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 3
      دقیقا
    • NL ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      4 4
      ظاهرا ... و تیم مثلا اصلاحطلبش دنبال تجزیه ایران و نابودی دین اسلام هستند.خیلی وقته دستشون رو شده.مذاکره با امارات برای واگذاری جزایر سه گانه و حمایت از پان ها برای تجزیه ایران نمونه کارهاشون هست که با همکاری عربستان انجام دادند.دلار از اونها و کار از اینها.اینقدر پر رو هستند که حالا از جمهوری دم میزنند اول توبه کنید از فتنه 88 بعد دم از دمکراسی بزنید حتما منظورشون دمکراسی سبک عربستان و اسراییل قبله آمالشون هست!
    • قلی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 3
      موافقم
    • ممد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 2
      منظورت دقیقا ازفتنه چیه.
    • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      بنظرم آقای تاجیک درست میگوید اگر مدیذریت درستی داشتیم همین اصلاح طلبان را بخاطر شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی درست محاکمه میکردیم
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    40 26
    شما تحلیل خودتون رو میخونید ؟ اخه این چه تحلیل سخیفی هست
    • فرامرز IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      17 15
      چی میگی ؟
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      14 6
      سبقت سرمایه های رژیم اسرائیل از خود اسرائیل!
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    9 10
    سلام - - آفرينش، هدفدار است. «خلق لكم» - زن و مرد از يك جنس هستند. (بر خلاف پاره اى عقايد خرافى و تحقيرآميز كه زن را موجودى پست تر يا از جنس ديگر مى پندارند.) «من أنفسكم» - همسر بايد عامل آرامش باشد نه مايه ى تشنّج و اضطراب. «لتسكنوا اليها» - هدف از ازدواج، تنها ارضاى غريزه ى جنسى نيست، بلكه رسيدن به يك آرامش جسمى و روانى است. «لتسكنوا اليها» - نقش همسر، آرام بخشى است. «لتسكنوا اليها» - محبّت، هديه اى الهى است كه با مال و مقام و زيبايى به دست نمى آيد. «جَعَلَ» (مودّت و رحمت، هديه ى خدا به عروس و داماد است.)
  • سعید MD ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    27 23
    اقای لیدر دم خروستان را چکار کنیم تمام حرفهای اصلاحطلبان حرفهای امریکا و اسرائیل است این یعنی چی غیر از نفاق و دشمنی با کشور با مردم با نظام چیزی نمی بینیم همش پیش بینی شورش و اغتشاش این اگز نفاق نباشد چیست
    • US ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      8 2
      دقیقا
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    12 3
    ناکارآمدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    27 35
    بی انضافی حدی داره خجالت بکشید شما حرفهای منطقی و درست اقای خاتمی را جور دیگه تفسیر میکنید. البته مردم بهتر میدونند که شما راست میگید یا اقای خاتمی
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      26 11
      بجای ناسزا گفتن جواب منطقی بده اگه داری
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      19 15
      خاتمی و منطق ؟! خب اگه 88 تقلب ادعایی راست بود چرا دوباره 92 ( پذیرش رای ناپلیونی روحانی ) و 96 و انتخابات مجلس با همان سیستم شرکت کرد ؟ اگر دروغ بود که ان فتنه و ادم کشی و ضرر هزاران میلیارد دلاری به کشور تا الان برای چه بود ؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      13 11
      خاتمی باید به جرم تهدید امنیت ملی و تهییج مردم به بلوا و آشوب در سال 88 محاکمه و مجازات بشود.
  • سعید MD ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    19 18
    اقای لیدر شما خیلی به ردم بدهکار هستید اول بدهی های خودت را صاف کن بعد بیا و پیشنهاد بده بدهی خیانت فتنه بدهی دولت ویرانگر روحانی
  • سعید MD ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 11
    اقای لیدر شما خیلی به ردم بدهکار هستید اول بدهی های خودت را صاف کن بعد بیا و پیشنهاد بده بدهی خیانت فتنه بدهی دولت ویرانگر روحانی
  • سعید MD ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 7
    اقای لیدر شما خیلی به ردم بدهکار هستید اول بدهی های خودت را صاف کن بعد بیا و پیشنهاد بده بدهی خیانت فتنه بدهی دولت ویرانگر روحانی
  • فهیم IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    20 16
    اقای تاجیک شما و قماشتان سالهاست چنین ارزوی بدی دارید واین ارزو را به گور خواهید برد
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    46 14
    یکی از محمد خاتمی بخواهد که به این پرسش پاسخ دهد که اساس نظام کشور ما جمهوری بودن است که شما محور گفتگو قرار می دهید یا اسلامی بودن!؟ ظاهرا ایشان نادانسته و تلویحاً اذعان کرده است که برای وی محور و اساس و پایه در نظام مدنظرش در ایران جمهوریت نظام است و اسلام بودنش قابل بحث و مذاکره!
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    35 1
    مردم از بی عدالتی تبعیض بیکاری فساد و فحشا و بی لیاقتی ها ناراحتند نمیدانم شما مگه تو این مملکت زندگی نمی کنید و اینا رو نمی بینید
  • علیرضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    29 1
    کاش مسولین نگران گرانی و فقر روزانه ملت مظلوم ایران هم بودند.
  • حسین IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    17 13
    ننگ بر اصلاحات
  • امیررضا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    14 12
    جرم اصلاح طلبی یعنی شورش طلبی، اغتشاش طلبی جرم اصلاح طلبی یعنی وقتی همه ارکان حکومت دستشون بود هیچ کار مفیدی که نمی کردند بلکه بحران درست می کردند جرم اصلاح طلبی یعنی شاخ و شونه کشیدن برای خدا و قرآن و دین(حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد (محمد کاظم محمدی) و...
    • Shahrokh IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      2 0
      ...خدایا خودت این مملکت را بحق سلیمانی ها حججی ها همدانی ها حفظ بفرما و دشمنانش را خوار و ذلیل بگردان الهی آمین یا رب العالمین
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    14 13
    اصلاح طلب بودن جرم است چون دستور کار شما تخریب و ویرانی و اغتشاش است
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    14 4
    امیدوارم تا دیر نشده یه فکری بکنن مسئولین
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    16 11
    اصلاح طلب بودن جرم است چون دستور کار شما تخریب و ویرانی و اغتشاش است
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 3
      فتنه گری موقوف
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    13 9
    اصلاح طلب بودن جرم است چون دستور کار شما تخریب و ویرانی و اغتشاش است
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 2
      فتنه گری ممنوع
  • ق IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 3
    چی بگم
  • اصغر صیامپور IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    18 9
    سلام چرت و پرت نوشته ای یک نفر که دارد هشدار می‌دهد ، دارد حقائق را می‌گوید ،، شما قصد محکوم کردن دارید ، جامعه هرچه شفاف تر و واضح تر باشد فساد اداری و سياسي کمتر است ،، متاسفم برای افکار پوسیده نویسنده
  • ایرانی 1 IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    15 8
    معلوم نیست تاکی این اصلاحاتی ها می خواهند چوب لای چرخ کشور بگذارند زمان دولت خودشون لال می شن و هشت سال که نه دها سال خاموشن یکدفعه زبان بازمی کنن
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 8
    اصلاح طلبان تلاش میکنند تا به همگان ثابت کنند که در سیاست ازخباثت عبور کرده و به ... سیاسی رسیده اند
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 7
    اصلاح طلب بودن جرم است چون دستور کار شما تخریب و ویرانی و اغتشاش است
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      7 0
      دقیقا
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 2
      فتنه گری نکن
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 1
      اغتشاش و فتنه گری نکن خجالت بکش از خون شهدا
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    17 4
    اگر وضعیت اقتصادی و تبعیض رو سر و سامان ندید اعتراضات در راه، نمونش تجمع معلمان
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    8 5
    تو اشتباه کردی که میگی قبلا زاینده رود بی اب شده .
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 2
      خوب دیگه چی بگه؟؟ مجبور هست جعل کنه جغرافیا رو که به مقصودش برسه!
  • ترابیان IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    12 0
    تبعیض در پرداخت ها و دریافتی ها را با حذف قانون مسخره ناعادلانه مدیریت خدمات کشوری از بین ببرید خیلی از مشکلات رفع می شود اعتراض معلم ها بخاطر دربافتی های نجومی بانکها دیوان محاسبات ،وزارت نفت و زیر مجموعه و....می باشد
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    8 6
    اصلاح طلب بودن جرم است چون دستور کار شما تخریب و ویرانی و اغتشاش است
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 2
      حیا کن فتنه گری نکن
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 1
      فرصت‌‌ طلب آشوب و اغتشاشو وفتنه و نفاق و ریا و دوز و کلک و حتی خدعه هم ممنوع
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    13 10
    به آشوب کشاندن کشور خیانت به خون شهداست
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      6 2
      مردم مطالبات قانونی و حقوق قانونی خودرا میخواهند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 7
    جناب اقای تاجیک مردم از سوء مدیریت مدیریان لیبرال مسلک ازرده و خسته شده اند . دوستان لیبرال شما نزدیک به 30 سال است که قدرت اقتصادی و فرهنگی و اجرایی و بعضا قانونگذاری کشور را بصورت مطلق در دست داشته اید و هنوز شبکه های شما در جای جای نظام حضور فعال دارند و مشغول به کارشکنی اند .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 3
    چی بگم
  • رامین IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 3
    دشمن بیجا کنه القا کنه...
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 0
    خدایاااااا
  • رامد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 1
    خود اینا بزرگترین احتکار کننده از زمین و مسکن گرفته تا خورد وخوراک وهمچنین یکی از دزدان بزرگ که بدون اجازه هر وقت بخواهد دست در جیب این مردم مظلوم میکند باعث این همه بدبختی شده
  • كريم IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 13
    اي محمد رضا (شاه) تاجيك سلطنت طلب، واقعا ما شرممان مي آيد كه افساد گراني مثل تو و سران فتنه 88 (كه مرگ بر تو و همگي تان باد) در كشور ما زندگي مي كنيد و مي گوييد كه ايراني هستيد.
  • تاوریژ IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 11
    شورشهای متعدد برنامه ریزی شده توسط جبهه اصلاحات
  • عماد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    9 10
    اوضاع فعلی حاصل 32 سال حکومت اصلاحطلبها بوده. نمیشه که 4 ماهه درستش کرد.
  • امید نجاتی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 10
    ۸سال مثل زالو خون مردم مکیدن این افساد طلبان روغن فکرایه غربگدا..... خدا یاور مظلومان است و اگر قرار بود با شورش کشور پیشرفته شود الان آفریقا پیشرفته ترین کشورها رو داشت آخه اونجا شورشی زیاد داره
  • سامان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 9
    تاجیک اشتباه میگه همه چیز آرومه و مشکل خاصی نیست ان شاءالله سال آینده سالی خوب برای ایران و ایرانیان خواهد بود.
  • مسعود IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 10
    خاتمی و دوستانش در سال 88 اثبات کردند که معنای دموکراسی و رای مردم را نمی دانند و دیکتاتور واقعی هستن.
  • غ IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    9 1
    تاجیک کیه؟
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 15
    اف بر شما افساد طلبان که وضعیت امروز کشور نتیجه عملکرد شما از خدا بی خبر است آنوقت انتظار دارید گندکاری ۳۰ ساله شما یک شبه توسط دولت رییسی حل شود؟؟!!!!!!
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      16 9
      اف بر خودت، ادبت كجا رفته ؟!
    • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      6 6
      اف براصلاح طلبان
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    13 9
    مقصر شورش خود دولتمردان هستن و همین بودجه 1401
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 3
      چی میگی. ننگ بر منافق فتنه گر
  • رضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    9 6
    به اقای تاجیک بگوئید امروز حتی یک بچه چهارساله بیسواد هم میداند مشکل اقتصادی داریم وهرکدام ازحضرات چه در محدوده انقلاب وچه حتی ضدانقلاب ویاهرجریانی یک نفر تابحال نمیداند ویا نمی گوید راه حل چیست راه حل ی که به نتیجه برسد اینکه کلمه شورش را که ساده ترین موضوع هست رابیان کنند هنرنیست اگرمرض وغرضی ندارید راه حل بگوئید
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 9
    دیروز نشریه محلی که توسط یک دندانپزشک غربگرای انگلیسی امریکایی اداره میشود را نگاه میکردم نوشته بود وضع وحشتناک مرغ و تخم مرغ و گوشت و روغن در 100 روز اول ریسی !!!!!!!! و دلار هم 30 تومان و نتیجه گرفته بود در تاریخ انقلاب بی سابقه است بالای همان صفحه هم به بهانه راه اندازی احتمالی یک معدن به بهانه محیط زیست و اب تهدید اشکار به اعتراضات مردمی کرده بود مثل روز روشن است که فتنهگران سبز دوباره در صدد تکرار حوادث 88 هستند تا باز به فرمان ارباب ایران را ده ها سال عقب ببرند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 12
    اولا مشکلات در سایه بی تدبیری دولت مورد حمایت همین افساد طلبان بوجود اومد که الان شدند دلسوز مردم ثانیا چرا ماجرای آب اصفهان و اعتراض معلمان در سه ماه اول دولت جدید یهویی پیش آمد ؟ و چرا در این هشت سال دولت روحانی از این مسائل خبری نبود؟ کاملا مشخصه که افساد طلبان در پی آنند که فرصت دولت برای درست کردن مشکلات کشور را با شورش و اختشاش از بین ببرند
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    13 1
    وضعیت امروز کشور نتیجه عدم عدالت اجتماعی در توزیع ثروت وهمچنین عدم برنامه مدون برای منابع کشور است .درکشوری که یک نفر به اندازه حقوق یکسال یک معلم یا کارگر حقوق میگیرد ..........
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    12 10
    آقای تا جیک اینها آرزوی شما فساد طلبان و عملکرد دولتتان است
  • جمشید IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 1
    تاجیک....
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 8
    ظاهر تاجیک خبر از سر درونش میدهد کسانیکه مردم رو بسوی شیطان واشوب ونابودی وهرج ومرج دعوت میکنند تا دوباره سوار برانها شوند نباید بهتر از این باشند اصلاح طلبان همیشه دنبال قدرت طلبی واشوب اجتماعی هستند علیرغم اسمی که دارند
  • محسنی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 7
    خیانتی که خاتمی و دار ودسته اش به دین و انسانیت و پاکی و عفت عمومی جامعه زده اند، اینگونه خیانت را حتی خلفای جور بنی امیه وبنی العباس هم نکردند( منظور سوءاستفاده از ترویج آزادی بی قید و شرط که تأم با ولنگاری و بد حجابی وبی بند وباری بود والآن هم دیگر هیچکس نمی تواند آن را جمع کند) ازادی حقیقی یعنی آزادگی وآزاد مرد بودن است نه آزادی که امثال خاتمی فقط به قصد ربودن ارائ ملت آن را طرح کردند وآخرش هم که هم دنیا وهم آخرت مردم را خراب کردند. سایر جرم ها بماند
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 7
    مردم نظام اسلامی ایران را دوست دارند . مواقعی هم که اعتراض صنفی می کنند ، اعتراضشان به مدیریت مدیران ضعیف مثل روحانی و تیم وزارتی اش است . ضد انقلاب هم که از این آب گل آلود قصد ماهیگیری دارد همیشه با مشت همین مردم پاسخ دندان شکنش را گرفته . حالا این آقای تاجیک مثلا این تحلیل آبکی را کرده که چه بشود ؟ ضد انقلاب بیشتر فعالیت کند ؟ که اگر زورش می رسید می کرد . مردم بیشتر اعتراض کنند ؟ که الحمدالله دولت آقای رئیسی در حال از بین بردن خرابی های دولت های اصلاح طلب است و مردم این را به وضوح می بینند و ضرورتی برای اعتراض نمی بینند . تاجیک خودش را خواسته عددی معرفی کند ؟ جواب خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 11
    آقای خاتمی محبوبترین روحانی در کشور نزد خیلی از ایرانیهاست. اصولگراها و ..... از این قضیه خیلی ناراحت هستند و از هر فرصتی برای تخریب ایشون استفاده میکنند ولی باید بدونید که هر کسی را که خدا بخواهد به او عزت می‌دهد و ان کسی را هم که بخواهد ذلیل کند
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      7 3
      بهش بگو بیاد اصفهان تا محبوبیتش رو نشونش بدیم.
    • میثم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      6 1
      اول عزت را تعریف کنید که عزت یعنی چه؟ عزت این است که بروی به ملک عبدالله التماس کنی که کمکت کند تا دولت مستقر در ایران شکست بخورد. و بد تر از آن این که پادشاه آل یهود سرت داد بزند که چرا در انتخابات حضور پیدا نکردی و تو جواب بدهی که من و موسوی نداریم و او همان اهداف ما را پیگیری می کند. این عزت است یا عزت آن است که دشمن از سر ناچاری ترورت کند. آیا این عزت است که مرتب دروغ بگویی و جامعه را فریب بدهی . کدام عزت است؟
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    13 8
    اکثر مردم یا به اصلاح طلب ها رای میدهند یا اگر ناراضی باشند اصلا رای نمی دهند
  • پیام IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 7
    تاجیک حیا کن
  • میثم IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 8
    اول اینکه تاجیک جواب بدهد که مشکل کم آبی زاینده رود را چه گسانی به وجود آوردند و عامل آن کدام دولتها بودند. اول هاشمی و دوم خاتمی . چرا به مردم آدرس غلط می دهند. دوم لیدر برانداز جواب بدهد که اگر به جمهوری اعتقادی داری چرا فتنه 88 را به پا کردید. چرا دروغ می گوید. حافظه تاریخ هرگز آن خیانت بزرگ شما را فراموش نمی کند. شما نه جمهوری را قبول دارید ونه اسلامی را. دقیقاً همان حرفی را که تاج زاده ناخواسته به آن اقرار کرد. اشتباه کردیم جمهوری اسلامی تشکیل دادیم. اشتباه کردیم که ولایت فقیه را درقانون اساسی آوردیم. و دو چیز می خواهیم. آزادی کشف حجاب و قبول برجام های تحمیلی دشمن. و نها یتاً نابودی ایران و اسلام. این را شما افساد طلبها می خواهید. و این حرف های تو از نفاق درونی ات سرچشمه می گیرد.
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      5 3
      مشکل زاینده رود رو ۲۰ درصد محمد خاتمی بوجود آورد و ۸۰ درصد محمود جان. اون زمانی که رفت چهارمحال گفت مردم سرچشمه هرچی خواستن آب بردارن. هزاران لوله پلی اتیلن و پمپ افتاد توی رودخانه نفس رودخانه را بند آورد.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    6 4
    لیبرال در تقابل با اسلام
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    وضعیت امروز کشور نتیجه عدم عدالت اجتماعی در توزیع ثروت وهمچنین عدم برنامه مدون برای منابع کشور است .درکشوری که یک نفر به اندازه حقوق یکسال یک معلم یا کارگر حقوق میگیرد ..........
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 3
    آقاي مشرق تموم شد خيلي تاثير گذار بود
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 6
    متاسفم برای تاجیک
  • محسن IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 5
    اینقدر که فکر و ذهنتون رو برا اتهام به این و به اون گذاشتید اگر کمی فکر اقتصادی تون رو برای اسایش و رفاه این مردم گذاشته بودید الان به این روز نمی افتادید.
  • داود IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 4
    اصلاحطلب در واقع افساد طلب است
  • محسن IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    اقای اقاجانپور بخدا اینا مردم همین کشورند دوست و رفیق و فامیل خودمونند و همه برا دلسوزی این حرفها رو میزنند
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 3
    این تاجیک چقدر نادان تشریف داره اگر مردی خودت بیا وسط میدان چرا دیگران را تحریک میکنی
  • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 3
    اصلاحطلب=افساد طلب
  • احمد ارجمندی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 2
    شما معاند اصلی نظام هستید که رسانه های آن سوی آب به نیکی از شما یاد می کنند.دست شما در خون پاک شهید سلیمانی با غرب وحشی شریک است.شما ها بانیان اصلی وضع موجودهستید.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 5
    خاتمی درست میگوید
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 3
    بهترین و موفقترین و سالمترین و معقول ترین و با ابروترین دولت خاتمی بوده است . تمام
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    جالبه
  • کریم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 0
    جبهه ی باطل از تمام توان خودش داره استفاده میکنه که این کشور رو به زانو دربیاره و نابودش کنه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 2
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    اصلاحات دستشون از جیب مردم کوتاه شده به تکاپو افتادن برای تخریب
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    شورش نمیشه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 2
    تاجیک کی هست اصلا
  • مینا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 2
    مخالف نظر تاجیکم
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 3
    از خاتمی متنفرم
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 0
    دلالان را شناسایی کنید دارایی های آنها را کنترول کنید. اموال آنها را شناسایی کنید. دلالا ن به هیچ کس رحم نمی کنند. بازرسان را با تکنیک وارد کار زار با دلالان کنید. دلالان به هیچ صراطی مستقیم نیستند.
  • پیروزی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 2
    دوران خاتمی بدترین دوران ریاست جمهوری
  • GB ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 3
    متاسفم برای اصلاحات. مگه چند روز میخوایین تو دنیا باشین که دینتون رو میفرشید؟
  • جواد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    مال حرام
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 2
    وقتی پسمانده های غرب گرا همه آرزوهای خود را بر باد رفته می بینند از پررویی خود استفاده کرده و با توهین به شعور مردم آن ها را عامل تحت سلطه خود برای رساند خود به آرزوها می پندارند اگر آزادی بی حد و حصر نبود چناب تاجیک شما جرات جیک زدن داشتی بی حیایی این ها آنقدر پیش برود که جای رادیو بی بی سی شرور ها را ردیف کرده و برای به میدان کشاندن مردم به آب و آتش می زنند مردم ما عاقلند و گول پروفسور تاجیک ها نخواهند خورد
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 4
    آقای تاجیک سوادش فقط در حد اغتشاش است.
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 1
      تمام دنیا میدونن
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    ننگ بر خاتمی
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 5
    درود بر خاتمی محبوب قلبها
    • DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      3 0
      درود بر خاتمی محبوب قلبها.واقعا عالی نوشتی خاتمی یا همون خالی بند که برای رای آوردن گفت من 2 میلیون کار ایجاد میکنم و مردم را گول زد سلطان قلبهاست از قلب تاریخ گرفته تا قلب حقایق و قلب وقایع ....او هم خالی بندی بود تاریخی فک میکرد با اخراج 2 میلیون افغانستانی از ایران میتونه 2 میلیون کار ایجاد کنه .ماست فروشی هم بلد نیست.رفیق جورج سوروس
  • DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 1
    شورش‌های متعددی در راه است! ما اصلاح طمعکاران دقیقا داریم راه منافقین را پیش میبریم و در آینده به همه جا اغتشاش خواهیم کرد ما بین خودمان هم اغتشاش خواهیم کرد منظور ما برای خودمان هم اغتشاش خواهیم کرد.خخخ من موندم موسی خیابانی شون کیه بعد مسعود شون کی میشه و جالب که مریم قجرشون کی میشه .احتمالا ولی حجابش مثل مریم قجر دیگه به این محکمی نیست.خخخ
  • برات خان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    از کجا می داند که شورشهای متعددی در راه است؟ آیا معنی ای هرزگویی این نیست که منافقین جدید برای ایجاد ناآرامی برنامه دارند در هر کشوری اگر هرکسی چنین یاوه ای ببافد جهت ماره توضیحاتی بازداشت می شود تا از شورش ادعایی جلوگیری شود و اگر این فقط یک ادعای خالی بشد طرف به جرم تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت کشور محاکمه و مجازات شود و در چنین مواردی نیروهای امنیتی فورا علیه چنین افراد و جریانهایی اقدام نی کنند. اعطای آزادی تا این سطح؟!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    تاجیک؟!
  • آنتی وطن فروش NL ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    ظاهرا .... و تیم مثلا اصلاحطلبش دنبال تجزیه ایران و نابودی دین اسلام هستند.خیلی وقته دستشون رو شده.مذاکره با امارات برای واگذاری جزایر سه گانه و حمایت از پان ها برای تجزیه ایران نمونه کارهاشون هست که با همکاری عربستان انجام دادند.دلار از اونها و کار از اینها.اینقدر پر رو هستند که حالا از جمهوری دم میزنند اول توبه کنید از فتنه 88 بعد دم از دمکراسی بزنید حتما منظورشون دمکراسی سبک عربستان و اسراییل قبله آمالشون هست!
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    تاجیک؟!!!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    دشمنان آرزوی تجزیه ی ایران رو به گور خواهند برد
  • ناشناس IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    یک کلمه : ننگ بر فتنه گر چه در حصر چه در قصر چه در قبر از خاتمی موسوی و کروبی
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    نیازی به اغتشاش نیست چون صندوق رای موجوداست. درست انتخاب کنید
  • ابوالفضل TR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    درود بر تاجیک به خاطر حرفاش
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    روحانی به اندازه پنجاه سال اقتصاد مملکت را به عقب انداخت حال به کدام کشور استعمارگر قولش را داده بود خدا میداند
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    مفسدین دنیا از دست داده خوابهای تخریب گری می بینند وارزوهای شیطانی در سر میپرورانند مردم باید خاعن را ازخدمتگذار تشخیص داده وفریب مفسدین فتنه گر را نخورند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 1
    چرا در دوره ننگین حکومت روحانی شماها وامثالتان خفه شده بودید ولی الان زبان درآوردید و زر میزنید برید خجالت بکشید از اقتصادی که روحانی تحویل داد روحانی لحظه به لحظه کشور رو به ورطه نابودی می کشاند لال شده بودید الان زبان درآوردید فکر کردید مردم نمیفهمند روحانی زندگی مردم رو نابود کرد برید گم شید مردم نظر شمارو نمیخواهند
  • علـی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    تاجیک اشتباه کرده با اون مسئول سایت جماران
  • محمد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 7
    اگر اصلاحات نبود انقلاب همون زمان خاتمی کارش تموم بود مردم به عشق خاتمی پای صندوق رای رفتن تنها ریس جمهور با شعور ایران......الان دوباره کار افتاده دست رفقای طالبان دارن پدر کشور رو در میارن به این اسلام خود دراوردشون و تمام جوونا رو از دین خدا بدر کردن....خجالت بکشید...همه جوونا دارناز دیت سخت های شما میرن
    • مرگ بر فتنه گر IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 0
      اتفاقا ۹ دی هم مردم به عشق ولی فقیه اومدن دهن خاتمی و فتنه چیان رو نوازش کردن
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    این تاجیک همونه که در توئیتر به مردم فحش میده
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    اصلاح طلبان همان یهودیان مدعی اصلاح گری در سوره بقره هستند که خداوند درجوابشان می گوید که هشدار شما اصلاح گران همان فساد کاران هستید
    • Shahrokh IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 0
      دقیقا همینطور است خدا نگذرد از نانجیبان خائن بخون شهدا و ملت.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    تحرکات خطرناک بعضی اصلاح طلبان مشکوک به بهایی بودن انهاست. دست اخر این جماعت ایران را مثل سوریه خراب خواهند کرد
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    استکبار حداقل یکی ازاین سه گزینه رامیخواهد(۱-نفت وگاز ارزان-۲-کنترل وکاهش پیشرفتهای هسته ای طبق برجام-۳-صلح وثبات منطقه ای وکنترل مداخلات ایران برای غارت بیشتر)به هرکدام ازاین گزینه ها برسه به دوتای بعدیش هم خواهد رسید
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 1
    راستی از بورس چه خبر
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    قرون ماضیه دبگه چیه
  • انقلاب زاده IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 2
    شما اوج نگیر میخوای یه جوری خاتمی رو نقد کنی و منفی جلوه بدی موندی چیکار کنی!
  • GB ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 1
    بابا این خاتمی که جوکه.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    2 0
    ناصرالدین شاه این عوامل انگلیس در دوره صدارت امیرکبیر با همین مثلا شورشهای اجاره ای ترساندند و میرزا اقان نوری را که تابعیت انگلیسی داشت به وسیله آن شورش به خلوت ناصرالدین شاه نفوذ دادند و همان نفوذ عامل قتل یکی از بهترین فرزندان این مرز بوم شد
  • Shahrokh IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای تاجیک خداشما مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایانی مثل علی مطهری لاریجانیها مهندس اصولی وزیرسابق ووو نگذرد بلاخص شما تمامیت خواه را حالا اغتشاش اغتشاش میکنی این ملت دلشان از دست شما و مسولان اخص قضایی خون است ولی شک نکن پای نظامش جانش را هم می‌دهد.
  • Shahrokh IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 0
    لطفا آقای تاجیک ساکت شوید چرا دست از سر این ملت باحیا باشرف وبامعرفت برنمی‌دارند..خدا از شما نگذرد. شمامدعیان اصلاح طلبی(ن اینکه اصولگراهاخوب باشند.خیر ابدا) ۳۷/۳۸ سال مملکت دستتون بودش خروجی کار کرد شما جز وابستگی به غرب چی بوده بگید.در مملکت کار شده منکر پیشرفت‌ها نبوده ونیستیم ولی بقیمت اینکه ملت بار سنگین بی کفایتی و بی لیاقتی ووادادگی شما بر دوره‌دوشهای خودشان تحمل کردن حالا که ملت شماها را شناخته و متوجه خادم و خائن شده چرا نمی‌گذارید دولت گندکاریهای دولت مطبوعتان را بازسازی کنند.هر روز به یک بهانه ملتو میخواهید تو بازی‌هایتان مشوش کنید ملت خوب شماها را شناخته و به اراجیفتان اهمیتی نمیدهند
  • GB ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دیگه تمومه ماجرا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس