کد خبر 1312364
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
دیدار رؤسای دو ائتلاف بزرگ سنی با سید عمار حکیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رؤسای ائتلاف‌های عزم و تقدم تحولات سیاسی عراق، منطقه و نتایج انتخابات را بررسی کرد.

به گزارش مشرق، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رؤسای ائتلاف‌های عزم و تقدم تحولات سیاسی عراق، منطقه و نتایج انتخابات را بررسی کرد.

حکیم در دیدار با «خمیس الخنجر»، رئیس ائتلاف عزم، تشکیل پیمان سیاسی جدید با محوریت ائتلاف عزم را تبریک گفت و بر ضرورت حفظ تعادل در همه عرصه‌ها تأکید کرد.

دیدار رؤسای ۲ ائتلاف بزرگ سنی با سید عمار حکیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «محمد الحلبوسی»، رئیس ائتلاف تقدم، نیز تأکید کرد که بحران سیاسی کنونی در عراق قابل حل است اگر همه طرف‌ها فرهنگ کوتاه آمدن از سقف مطالبات با در نظر گرفتن منافع ملی کشور و پذیرش حد وسط‌ها را پیشه کنند.

وی در این دیدارها بار دیگر خواستار جدیت دادگاه فدرال در بررسی شکایت‌های انتخاباتی برای رعایت انصاف در حق معترضان به نتایج انتخابات شد و آن را موجب تقویت اعتماد شهروندان به روند انتخابات و نظام دموکراتیک کشور دانست.

حکیم همچنین تأکید کرد که مجلس آینده باید به مسئولیت‌های مهم خود در عرصه قانون‌گذاری و نظارت و مبارزه با فساد با جدیت عمل کند ضمن اینکه دولت جدید نیز مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد که باید برای حل و فصل آنها اقدام کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس