حجت الاسلام صدیقی: با اتحاد بین ۳ قوه مشکلات حل می‌شود/ دشمن هرگز به اهداف خود نمی‌رسد

امام جمعه این هفته تهران گفت: با اتحادی که بین سه قوه وجود دارد مشکلات حل می‌ شود و دشمنان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران طی سخنای اظهار داشت: امروز ایران در منطقه به کشوری تبدیل شده است که کسی جرأت نگاه چپ به کشور ما را ندارد و این به برکت پیشرفت‌های محیر العقول در عرصه دفاعی است.

وی افزود: شما پاک تر و خدمتگذار تر از نظام اسلامی و مجلس و دولت و قوه قضاییه ای از این عزیزانی که امروز در عرصه خدمت دور شما می‌چرخند نخواهید یافت و وجود ندارد.

صدیقی ادامه داد: و این نعمت که مسئولین عاشق و بی قرار ما مردمی دارند که در تاریخ ملتی مانند آنها فداکاری نکرده و اینقدر صبور نبوده است بی مانند است و مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و باور داشته باشند که مردم ولی نعمت آنها هستند. مسئولان و ادارت باید مراقبت کنند که مردم را تحقیر نکنند و طوری برخورد نکنند که مردم فکر کنند به آنها اهانت شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ما حضرت زینب(س) را آموزگار همه انقلابی‌ها می‌دانیم و خانواده شهدا هم دل به حضرت زینب(س) داده‌اند. پرستاری شغل عجیبی است و از دیدگاه روایات جایگاه عظیمی دارد. این شغل در ردیف برترین عبادت‌ها قرار دارد و برخی بزرگان می‌فرمودند حاضر هستند 70 سال عبادت خود را با یک روز پرستاری عوض کنند. پرستاری همیشه مقدس و بار ارزش بوده است اما در دوران کرونا جامعه پزشکان و پرستاران هم در عرصه جهاد وارد شدند و در صف رزمندگان قرار گرفتند و پهدایی را تقدیم کردند. از مسئولان عزیزان هم می خواهیم در حوزه توسعه پرستاری و توزیع عادلانه پرستاران تلاش کنند.

وی ادامه داد: مذاکرات این پیام را در پی دارد که دولت انقلاب و مردمی سر آن دارد که با همه کشورها دنیا تعامل حکیمانه توام با عزت را پیش گیرد. این مذاکرات با مذاکراتی که همه نقدها را دادند در حقیقت برد باخت بود فرق دارد. اما امروز مذاکره کنندگان ما افرادی قرص و محکم و با پیشنهادت آماده برای رفع تحریم ها هستند.

صدیقی عنوان کرد: در این فضای جدید و در چله دوم نظام اسلامی شرایط در حال رقم خوردن به نفع ما است. در گذشته آمریکا نقشه‌های خود را در سه محور اجرا می‌کرد. محور اول تحریم‌های خزانه داری آمریکا بود محور دوم وزارت خارجه آمریکا بود که کشورها را از ارتباط با ما می‌ترساند و محور سوم که سازمان سیا بود که از ابتدای انقلاب تا امروز در صدد است تا با ایجاد نارضایتی مردم را علیه نظام و انقلاب بشوراند. اما با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و برنامه‌هایی که اجرا شد و بصیرت مردم، باعث دشمن در سه جبهه هم منفعل هستند و هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در این هشت ماهه  گذشته واردات ما 38 درصد افزایش و صادرات هم 42 درصد افزایش داشته است. فروش نفت هم بهبود یافته و ملت ما این چند صباح را هم با صبر و استقامت خود پشت سر خواهد گذاشت تا با اتحادی که بین سه قوه وجود دارد مشکلات حل شود.

وی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کرد تا به بهانه کم آبی مردم را در مقابل نظام قرار دهد اما پاسخگویی دولت و روسای سه قوه به مردم و دانشجویان و همچنین بصیرت مردم موجب شکست برنامه دشمن شد و نشان داد مشکلات از طریق همراهی و مردم و دولت قابل حل است. امروز در عرصه جنگ اقتصادی و کم آبی قرار داریم و صاحبنظران و نخبگان باید راه حل‌های خود را پیشنهاد دهند و بدانند صدای آنها شنیده خواهد شد و مردم بدانند ما پیروزی این مرحله را طی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    3 0
    صحبت های تکراری و کسل کننده، این مواضع دردی از مشکلات کشور و مردم دوا نمیکنه، خسته شدیم از بس واژه دشمن رو شنیدیم. دشمن واقعی سیتم اداری ناکارآمد و فساد گسترده و رانت و ریخت و پاش و دروغ و پارتی بازی و بی برنامگی هست
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    7 0
    آقا دشمنی وجود ندارد داستان دشمن تراشی و دشمن حراسی دیگر اعتبار ندارد
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 2
      حرف نزن اسرائیلی
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      چی میگی
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 0
    چی بگم
  • فلاح غدراوی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 0
    مشکلات این کشور فقط با نابودی مفاسد حل می شود
  • سهیل IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 1
    درود
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 0
    دقیقا دشمن را تعریف کنید
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    نرمش قهرمانانه بر ملت ایران مبارک کار عاقلانه بود که زود تر از ان باید انجام میشد که روزانه میلیارد ها میلیار کشور ضرر نمیکرد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    3 0
    آقاجون اتحاد سه قوه مدتیه اتفاق افتاده...اما نمی دونیم باز چرا مشکل حل نمیشه....
  • DE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    2 0
    مگر تا حالا متحد نبودند ؟؟ ! در تقسیم ثروت و قدرت هم خدا داند !
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    حتی اگر معاملات،مبادلات بازار وتجارت خارجی رامثل قرنهای قبل ازاستفاده از(ضرب سکه،سفته،چک،برات،پول...)براساس پایاپای یا حتی ارزدیجیتال درنظر بگیریم،افزایش ارزش دلار وکاهش ارزش تومان(بعلت تله برجام،دشمنیها،اشغالها،تحریمها،تحمیل ها،غارتها،زورگوئیها،جلوگیری ازانواع پیشرفتها...)را میتوان به فرصت تبدیل کرد تا دشمنان وخائنین داخلی وخارجی نتوانند سواستفاده کنند وایران را دردام برجام وضعیف کردن بیاندازند ومیتوان با یک فرمول طلایی مشکل را حل کرد
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 1
    ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس