منافی: پرسپولیس کارایی سال گذشته را ندارد/ این تیم بازیکنانی معمولی جذب کرده است

مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد این تیم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و نیز خریدهای سرخپوشان در پنجره نقل‌وانتقالات انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، جواد منافی درباره تساوی ۲-۲ پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: پرسپولیس چهار بازی متوالی در تهران داشت که انتظار می‌رفت امتیازهای این بازی‌های خانگی را بگیرد. پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد و موقعیت‌های خطرناکی به دست آورد. طبیعی بود که هوادار لایه‌های دفاعی خود را در زمین ببندد اما نباید دو امتیاز این بازی را از دست می‌دادیم.

وی با بیان اینکه دروازه سرخپوشان در نیمه نخست روی اشتباهی فردی باز شد، تصریح کرد: پرسپولیس باید کارش را با آرامش و تمرکز بیشتری انجام می‌داد. هوادار در نیمه دوم دفاعی بازی کرد و تعویض‌های پرسپولیس هم کارآمد نبود. متأسفانه در ضربات پایانی کم‌دقت بودیم و اینکه در دقایق پایانی توانستیم بازی با هوادار را مساوی کنیم برای پرسپولیس خوب نبود. سپاهان و استقلال این هفته پیروز شدند و باید خودمان را به صدر جدول نزدیک می‌کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از خریدهای این باشگاه در نقل‌وانتقالات تابستانی به تسنیم گفت: بازیکنان پرسپولیس باید تأثیرگذار و بزرگ باشند اما در نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی نداشتیم و برخی از بازیکنان جدید معمولی هستند. سانترهای وینگرها اصلاً خوب نبود و ما بیشتر از ۱۰ ارسال داشتیم که هیچ‌کدام هدفمند نبودند. این مسائل دست به دست هم داد و باعث شده پرسپولیس، کارآیی سال گذشته را نداشته باشد.

منافی در مورد دو مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: عبدی از فرصت‌های خود استفاده نکرد و آل‌کثیر هم پس از دیدار با الهلال، با شرایط آرمانی فاصله دارد. ترابی پس از چند مسابقه که طراوت همیشگی را نداشت، بسیار باکیفیت بود و می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. از پرسپولیس که پنج قهرمانی متوالی لیگ برتر دارد، انتظار می‌رود تیمی چون هوادار را شکست دهد. زمانی که بازی‌ها گره می‌خورد، شوت‌ها می‌توانند گره‌گشا باشند، اما پرسپولیس هیچ شوتی به سمت دروازه هوادار نزد.

وی در خصوص ادامه راه شاگردان گل‌محمدی در لیگ بیست‌ویکم و رقابت با رقبای سرسخت بیان کرد: پرسپولیس مانند تیم ملی است و بازیکنان باکیفیت باید در آن بازی کنند. نفرات معمولی در پرسپولیس جواب نمی‌دهند. اگر روز سه‌شنبه بتوانیم پیکان را شکست بدهیم، در جدول صعود می‌کنیم و امیدوارم با این پیروزی، پرسپولیس به جدول بازگردد. امسال حریفان پرسپولیس سرسخت‌تر شده‌اند و استقلال، سپاهان و گل‌گهر بسیار آماده هستند. پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 1
    آقای منافی خودتان بهتر می دانید که کارایی گذشته فقط بخاطر اعمال نفوذ بابامسعودتون بود امسال باید برای بقا در لیگ برتر تلاش کنید
  • ناشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 1
    چون عوامل اصلی قهرمانی پنج دوره تیم پرسپولیس یعنی بابا مسعود ودایی محمد جواد. دیگر نیستند تا این تیم لوس راقهرمان کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس