کد خبر 1311016
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
الهامی: نکونام آینده خوبی دارد/فولاد با استایل خاصی بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: آینده خیلی خوبی را برای جواد نکونام می‌بینم، تیم‌های او با استایل خاصی بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی پیش از دیدار نساجی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت زینب(س) پرچمدار عاشورا و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز علی الخصوص همسر خودم تبریک می‌گویم. درود می‌فرستم به مدافعان سلامت و و کسانی که در این راه به شهادت رسیدند. ان‌شاالله روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی تصریح کرد: سخت ترین بازی بیرون از خانه ما در طول فصل این بازی است. فولاد ساختار خیلی خوب و مربی توانمندی دارد. نکونام در دو سه سال گذشته جایگاه خیلی خوبی به دست آورده است. آینده خیلی خوبی را برایش می‌بینم. تیم‌های او بسیار منظم، با ریتم، ساختار و استایل خاصی بازی می‌کنند. به نظرم فردا یک بازی کاملا تاکتیکی، پرفشار و نزدیک به هم باشد. امیدوارم بازیکنانی که مصدومیت جزئی دارند به بازی برسند. ان‌شاالله دو تیم با تمام قوا مقابل هم قرار بگیرند. زمین خوبی دارند و امیدوارم در وهله اول فوتبال با کیفیتی برگزار شود. ان‌شاالله امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و با دست پر از اهواز برگردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    باخت نساجی حتمیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس