به گزارش مشرق، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر نوشت: روز کاری را با میزبانی یک ملاقات مفید و سازنده با مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و چین آغاز  کردم. همچنین در آستانه کمیسیون مشترک دیداری هم با انریکه مورا داشتم.

ایران به تعامل جدی ادامه داده و مصمم به دستیابی به توافق خوبی است که حقوق و منافع ملت‌مان را تأمین نماید.

گزارش باقری کنی از دیدار با مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و چین

گزارش باقری کنی از دیدار با مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و چین

گزارش باقری کنی از دیدار با مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و چین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    5 0
    اجازه گرفتین چی بگین چی نگین؟!
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 5
    روسیه برنده بازی تحریم ایران هست .بزرگترین رقیب گازی خودش رو از بازار اروپا به واسطه تحریمها بیرون انداخته وچینیها هم که فعلا دارن نفت ایران رو با تخفیف های زیاد وبا منت می خرند ودرمقابل هم کالا میدن اون هم گرانتر از بازار .حالا به نظر شما اینها دوستان ما هستند؟فرانسه وانگلیس هم که کلا تو زمین آمریکا بازی می کنند وبه خیر اونها اصلا امیدی نیست.این وسط خداکنه که ایرانیها بازنده میدان نباشند .مردم ایران تو داخل روزگار اقتصادیشون خیلی سخت داره میشه وایکاش دولت می تونست نرخ ارز رو کنترل کنه.
    • امید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 0
      این چه استدلالیه؟ برای کنترل ارز بایست تلاش های دیپلماتیک کرد، و با چین و روسیه تعاملاتی داشت که منافع طرفین رو تامین کنه.
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 1
      دم ایران و روسیه و چین گرم، بالاخره معامله هست و هرکسی منافع خودشو داره. در ضمن شما از کجا میدونی که اینها نفت رو چند میخرن و اقلام رو چند وارد میکنن که نظر میدی؟ من میگم با کمی تخفیف میفروشن و اجناس رو هم با قیمت خیلی پایین‌تر از غربی‌ها به ما میفروشن که در مجموع به نفع ایران هست، قبول نداری برو متر کن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس