کد خبر 1310628
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
گزارش «ایندیپندنت» درباره افزایش آزار و تجاوز جنسی در انگلیس

نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که موارد آزار جنسی در انگلیس به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید یک موسسه خیریه انگلیسی، نشان می‌دهد درخواست برای ارائه خدمات به قربانیان تجاوز جنسی در انگلیس طی یک سال اخیر،   ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش «ایندیپندنت»، این موسسه خیریه، می‌گوید «افزایش درخواست برای دریافت خدمات باعث شده که این مراکز، خدمات بهداشت روانی را افزایش دهد و بسیاری از بازماندگان، آسیب‌های روحی را تجربه می‌کنند که ناشی از انزوا به دلیل قرنطینه، بیماری همه گیر، ناامنی شغلی و تشدید فشارهای روزانه بوده است.»

این یافته‌ها در گزارشی منتشر شده که به تأثیر همه گیری ویروس کرونا بر قربانیان و بازماندگان خشونت جنسی می‌پردازد.

این گزارش می‌افزاید «این بیماری همه گیر، بحران دیگری بود که چندین بحران بلندمدت را در بر گرفته است؛ نابرابری جنسیتی و متعاقب آن خشونت و سوء استفاده جنسی، کمبود بودجه طولانی مدت و راه اندازی کوتاه مدت خدمات و سیستم قضایی کیفری کاملاً فروپاشیده.»

در یک سال اخیر، موسسات فعال در زمینه بحران تجاوز جنسی در انگلیس، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۴۶۷ جلسه پشتیبانی تخصصی ارائه کردند که ۴۱ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.

این موسسه خیریه همچنین فهرست‌های انتظار برای دریافت خدمات بی سابقه‌ای را ثبت کرده است؛ از ۱۰ هزار قربانی که در حال حاضر منتظر حمایت هستند، ۷۵ درصد از آن‌ها نیاز به مشاوره تخصصی دارند.

یک موسسه خیریه فعال در انگلیس نیز می‌گوید «آسیب ناشی از سوء استفاده جنسی می‌تواند به بسیاری از مسائل پیچیده بهداشت روانی منجر شود که باعث روانه شدن قربانیان به مراکزی می‌شود که اغلب خدمات بهداشت روانی را پشتیبانی می‌کنند.»

به گفته این موسسه خیریه، د در حالی که بودجه‌ای اضطراری را از وزارت دادگستری انگلیس در طول کرونا درخواست کرده بود، اما پول کمی توسط کمیسیون‌های بهداشتی ارائه شد.

این موسسه هشدار داده که با پایان یافتن این بودجه در مارس ۲۰۲۲، ممکن است مجبور شود خدمات را در زمانی که نیاز به طور تصاعدی در حال افزایش است، کاهش دهد.

بر اساس آخرین اطلاعات دفتر آمار ملی انگلیس، ۷۷۳ هزار بزرگسال بین ۱۶ تا ۷۴ ساله در انگلیس طی سال منتهی به مارس ۲۰۲۰، قربانی تجاوز جنسی یا تلاش برای تجاوز جنسی شده‌اند؛ تقریبا ۸۰ درصد از این قربانیان، زن بوده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 0
    بااین روند روبه تنزل فرهنگی درایران،دراینده ایران هم به چنین سرنوشتی دچار خواهدشد.
    • AU ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      زمانی که از اسلام دور شدید،چنین مشکلاتی به وجود می اید. وهر وقت به اسلام برگردیم،این مشکلات نیز حل میشود! راه کار حل این مشکلات روانشناسی غربی نیست! چرا که اون خودش ترویج دهنده مشکلات بیشتره! دین قلب ها رو یکی میکند!فکرها رو یکی میکند! همه باهم برابر و بردار و خواهر میشون! (برای هدف مقدس خدا و راه خدا .. همان راه اصلی عالم هستی)هرچه داشته باشن باهم در ان شریک میشون! اما گناه و بی بندباری اختلاف و کینه و عقده و فساد و .. رو بالا میاورد! گناه خود آتش استی که به خانه افتاده! فقط میسوزاند و از بین میبرد! در نهایت در صورت عدم بازگشت شخص،ابدیتش نیز اتش میشود! انهم چه اتشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس