کد خبر 1310474
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰
فراری روما پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده!

شرکت آلمانی DMC کیت تیونینگ خود برای فراری روما را که شامل کیت بدنه هم می‌باشد رونمایی کرد. DMC محصول ارتقا یافته خود را Fuego می‌نامد که کلمه‌ای اسپانیایی به معنی آتش است.

به گزارش مشرق، این سوپر اسپورت ایتالیایی با ارتقای صورت گرفته قدرت ۶۹۸ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۸ نیوتون متری تولید می‌کند که نسبت به قدرت و گشتاور ۶۱۲ اسبی و ۷۶۰ نیوتون متری استوک پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی روما بهبود محسوسی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

اولین شاسی بلند فراری به زودی معرفی می‌شود +عکس

هبودهای رخ داده در پیشرانه شامل تغییراتی در مدیریت پیشرانه، تزریق، احتراق و کنترل فشار بوست الکترونیکی بوده است.این تیونر می‌گوید قدرت بیشتر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت.

فراری روما پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده! +عکس

این در حالی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت روما استاندارد به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۹.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.کیت بدنه این خودرو نیز شامل اسپلیتر جلو به منظور بهبود داون فورس دماغه است.

فراری روما پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده! +عکس

رکاب‌های جانبی نیز دیگر عضو این کیت بوده و یک اسپویلر لبه‌ای هم روی لبه صندوق نصب شده است. به این موارد باید دیفیوزر عقب جدید را نیز اضافه کرد. DMC از نرم‌افزار برای ارتقای آئرودینامیک کیت بدنه روما استفاده کرده است.

فراری روما پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده! +عکس

تمامی قطعات این کیت از فیبر کربن تولید شده‌اند و مالکان می‌توانند ظاهر مات یا براق را برای آن‌ها انتخاب کنند.این تیونر با کمپانی کانادایی پور ویلز برای ارتقای روما همکاری کرده و حاصل آن رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب بوده است.

فراری روما پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده! +عکس

طراحی این رینگ‌ها شامل ۵ ست از پره‌های دوبل با ظاهر مشکی بوده است. فنرهای اسپورت نیز باعث شده‌اند ارتفاع خودرو تا ۳۵ میلی‌متر کاهش یابد. DMC همچنین به درخواست مالک می‌تواند کابین این خودرو را با چرم و آلکانترا ارتقا دهد.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    میخوام قدرت انتخابمو بالا ببرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس