نابودی اسرائیل - نمایه

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، از جامعه بین الملل خواست که درباره دفن زباله های هسته ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تحقیق کند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس تغییرات آب و هوایی و گسترش اجرای طرحهای ملی آب و هوا در رام الله، از جامعه بین الملل خواست که درباره دفن زباله های هسته ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تحقیق کند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل دفن زباله های هسته ای و وجود نیروگاههای هسته ای در نزدیکی مناطق جنوبی «الخلیل»، این مناطق بیشترین میزان ابتلا به سرطان را در فلسطین دارند، افزود که این امر تهدیدی برای محیط زیست و سلامت شهروندان فلسطینی است.

بیشتربخوانید:

ایران هراسی، محور اصلی ماموریت رئیس موساد در سفر به آمریکا

اشتیه در کنفرانس مذکور اعلام کرد: باوجود اقداماتی که در راستای حفاظت از محیط زیست انجام می دهیم، همچنان اقدامات رژیم صهیونیستی برای نابودی محیط زیست ما و بی اثر کردن تلاشهای انجام شده برای حفاظت از آن ادامه دارد.

بنا بر اعلام فلسطین، رژیم اشغالگر دارای ۹۸ زباله دان هسته ای در کرانه باختری اشغالی است.

بنابر گزارشهای منتشر شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست فلسطین، رژیم صهیونیستی زباله های خطرناکی همچون روغنهای سوخته، پسماندهای شیمیایی و الکترونیکی را در اراضی فلسطین دفن می کند که این امر تهدیدی دراز مدت برای محیط زیست فلسطین و شهروندان ساکن آن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    0 0
    اسقاتیل لطفا مشرق اخه رژیم جعلی که روز به روز داره در برابر ما قدرتش کم تر میشه و کلا از بیخ بن جعلیه رو نباید اسمش را هم سالم آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس