نبرد «شمشیر قدس» تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط را متوقف ساخت

نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در لبنان گفت: نبرد «شمشیر قدس» تلاش ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف ساخت.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در لبنان در همایشی که در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان در جریان سخنرانی در همایش مذکور تأکید کرد: نبرد «شمشیر قدس» تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف ساخت.

بیشتر بخوانید:

حماس: راه آزادی فلسطین تنها از طریق اسلحه است

این شخصیت فلسطینی همچنین عنوان کرد: باید یک استراتژی رسانه‌ای فراگیر به منظور مقابله و مواجهه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وضع شود. ما بر لزوم حمایت از ملت فلسطین تأکید داریم.

این درحالی است که پیشتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی گفته بود: ما معتقدیم که سیاست عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی باید متوقف شود. امت اسلامی نباید اجازه دهد که روند عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیست بیش از این ادامه پیدا کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه سخنان خود گفت: عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها باید هرچه سریع‌تر متوقف شود زیرا این سیاست چیزی شرّ و شرارت نیست. بدیهی است که عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها تنها خدمت به تل آویو است.

هنیه عنوان کرد: عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها هیبت امت اسلامی را زیر سوال می‌برد و تاریخ آن را نابود می‌سازد. از همین روی، ما از تمامی اقشار امت اسلامی دعوت می‌کنیم تا برای متوقف کردن سیاست عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد عمل شده و در این زمینه تلاش کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس