اسپیلبرگ

یونیورسال تاریخ اکران فیلم The Fablemans، اثر جدید استیون اسپیلبرگ را که با الهام از دوران کودکی خود ساخته، تایید و اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شده است. یونیورسال و امبلین اعلام کردند که این فیلم که The Fablemans نام دارد و با الهام از دوران کودکی اسپیلبرگ ساخته شده، قرار است در روز شکرگزاری و در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. میشل ویلیامز، پل دینو، سث روگن، گابریل لبل، جولیا باترز، سم رنچر،  کلویی ایست، ایزابلا کوزمان و اوکس فگلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم فبلمنز The Fablemans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با الهام از دوران کودکی وی در دست ساخت است که این کارگردان آریزونا را اغلب به‌عنوان منبع اصلی الهام او برای ساخت فیلم‌هایش معرفی کرده بود. تونی کوشنر که پیش از این با اسپیلبرگ برای نوشتن فیلمنامه فیلم مونیخ  و فیلم لینکلن همکاری کرده بود و برای هر دو فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Fabelmans را بر عهده دارد که خود اسپیلبرگ در نوشتن آن به کوشنر کمک کرده است.

فیلم West Side Story، فیلم بعدی اسپیلبرگ است که این فیلم موزیکال برای اکران در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است. تونی کوشنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم West Side Story را بر عهده داشته است. به‌تازگی اولین نقدهای فیلم وست ساید استوری نیز منتشر شده که تاکنون منتقدان به تحسین اولین فیلم موزیکال استیون اسپیلبرگ پرداخته‌اند و آن را برداشت جدیدی از تئاتر موزیکال West Side Story می‌دانند.

انسل الگورت، ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دی‌باس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم West Side Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس