کد خبر 1309785
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به توییت بن رودز از کارکنان سابق کاخ سفید و قائم‌مقام مشاور امنیت ملی باراک اوباما و  مشاور او برای برنامه جامع اقدام مشترک با ایران نوشت:

خروج یکجانبه آمریکا از برجام، داغ ننگی ابدی برای آمریکاست. 

کشوری که اصلا نمی‌شود روی حرف و امضایش حساب کرد.

کشوری که اصلا نمی‌شود روی حرفش حساب کرد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    من فکر کردم ایران رو میگی . خداییش در شعار و خالی بندی هر دو در یک جایگاه هستین
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    کاشکی بفهمیم روی حرف روسیه و چین هم نمیشه برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    8 1
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      0 0
      قربان فرمایش دیگری ندارین؟الان ایران 43سال هست نتونسته پول تانکهای چیفتن رو که سال 56به انگلیس داده از اونها بگیره .من سوال از شما دارم آخر وعاقبت این همه مذاکره ومذاکره ومذاکره چی باید بشه؟تو جامعه مردم واوضاع نگران کننده اقتصادی رو نمی بینین؟سیل مهاجرت جوانان تحصیلکرده رو نمی بینین؟امسال کشوری که رو دریای گاز خوابیده به خاطر عدم سرمایه گذاری وجذب سرمایه جدید دچار کمبود گاز باید بشه؟آمریکا واروپا بد هستند اما این همه ماجراجویی ودرگیری فرسایشی ضررش برای ما مردم ایران خیلی بیشتر هست .ایکاش در سال 1400تولید ناخالص ملی ما به جی 200میلیارد دلار 700میلیارد بود اون موقع می دیدیم مردم چطوری زندگی می کردند.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    بسم الله پس توی وین چه میکنید؟!
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 1
    الان روی حرف روسیه و چین حساب باز کردین خیلی نتیجه داده
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 1
    الهام جون تو حرص نخور!
  • نام آشنا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    حوالی سالهای 1950 تا 1960 فیلمهای وسترن آمریکائی خیلی معمول بود و در ایران هم طرفدار زیاد داشت به خاطر رژیم امریکائی شاه. یک فیلم معروف هالیوود که تا حدود زیادی هم واقعیت داشت به نام " تیر شکسته" که داستان مبارزه سرخ پوستان امریکا و مبارزاتشان با یانکی هاست. در آن فیلم که الان میشود در یوتیوپ انرا پیدا کرد در صحنه ائی فرستاده کابوی آمریکائی ها با رئیس گروهی از سرخپوستان ( احتمالا ژرونیمو ) برای عبور امن ارتش امریکا از سرزمین تحت نظارت سرخپوستان میخواهد به انها قولهائی بدهد ولی رئیس این گروه سرخپوستان به ان کابوی میگوید حرفهای شما هیچ ضمانت اجرائی ندارد و ما نمیتوانیم به شما اعتماد کنیم. خودشان هم خودشان را قبول ندارند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس