بیانیه ادعایی آلمان درباره پیشنهادهای ایران در مذاکرات وین

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اظهاراتی ادعایی، پیشنهادهای ایران در مذاکرات وین را غیر قابل خواند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آلمان موضع خود را درباره مذاکرات وین تشریح کرد.

به گزارش «رویترز»، سخنگوی وزارت خارجه آلمان درباره دور بعدی مذاکرات وین، گفت «انتظار داریم ایران به مذاکرات درباره موضوع هسته‌ای خود با پیشنهادهای واقع بینانه باز گردد.»

وی همچنین مدعی شد «پیشنهادهای مطرح شده از سوی ایران غیرقابل قبول است.»

این دیپلمات آلمانی افزود «ما هنوز در مسیر دیپلماتیک قرار داریم، اما زمان رو به اتمام است.»

مذاکرات وین روز جمعه گذشته با هدف رایزنی هیئت‌های مشارکت کننده با پایتخت‌های متبوعشان به پایان رسید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • نیما HK ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    43 4
    مذاکره با غرب هیچ فایده ندارد اینقدر وقت ملت بزرگ ایران تلف این غربی ها نکنید باید رویی خودکفایی قوی شدن بیشتر تمرکز کنیم
  • امیر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    33 3
    آلمانیا صدقه سر اتحادیه اروپا نشستن سر میز مذاکره اونوقت برا آمریکا دم تکون میدن آلمان کشور مستقلی نیست اینا که بالا تا پایینشون بانک هاشون نهادهاشون همه تحت کنترل آمریکاست حداقل با کشورهایی وارد مذاکره بشین که یه کشور مستقل باشه فرانسه و انگلیس یه وزنه دارند حداقل فرانسه مستقل تره با اینکه دشمنه انگلیسم که سگ زرد برادر شغاله آلمان یک عضو بدرد نخور جهانیه قدرت دیگر اعضا رو نداره اگه به اقتصادم بود ژاپنیا هم سر ترند هم منصف ترند آلمانیا اندازه این حرفا نیستن راه ندین اینا رو چی هستند بی مصرفای بی اراده یعنی حکم بوشوگ سگ لوک خوش شانس رو دارند فک کنم به بوشوگ توهین شد با اینا مقایسش کردم
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    35 7
    آلمانی تو برو اول یه فکری به حال کشور اشغال شدت بکن که 76 ساله مستعمره آمریکاس و از خودش اختیاری نداره.
    • كفشنده IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      18 1
      تو كشورتو آزاد كن،اصلا چرا یكی تو دهن این نمیزنه؟!
    • جهودشناس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      20 1
      بابا این هایکو ماس یهودیه. اصلاً آلمانی نیست این آشغال خرافه‌پرست
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    15 2
    مرگ بر آمریکا مرگ بر کشورهای بیگان
  • میرزایب IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    25 3
    نازیها را چه به این غطها
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      6 0
      دوست عزیز کاش آلمان رو نازی ها اداره می کردن ... الان که هرچی نوچه ی آمریکاست دارن اونجا حکومت می کنن و صحبتاشونم که داری می بینی. اگه نازی جماعت سر کار بود که اوضاع آلمان این نبود
  • هر چی LU ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    14 1
    اورانیوم ۹۰٪
  • سعید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    7 3
    ماری کوری کاشف رادیوم بود،وی با بچه در شکم و بچه ای در بغل با یک دست ظرف حاوی مواد رادیو اکتیو را جهت تغلیظ هم میزد،عجیبست که سوء استفاده کنندگان از علم جنایات خود رانمیبینند ولی دیگران را از استفاده صلح آمیز از علم نهی میکنند! (اگر پیازداغ لازم داشتید با صادق زیبا کلام یا زردنامه شرق تماس بگیرید)
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    16 3
    وقت برای شما داره تموم میشه . ما ضررهامون را با حسن کلید دادیم .نوبت شماست یکم عرق کنید
    • محسن IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      2 7
      عزیزم، مثلا با شکست خوردن مذاکرات، آلمان (و بطور کلی همۀ طرفهای ایران) چه ضرری می کنن؟ میشه یه کم توضیح بدین؟
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      1 0
      محسن جون، ضرری که می کنند اینستکه اولآ ما پیشرفت می کنیم و عزتمند و مستقل می مانیم که این بزرگترین ضرر و برای غربی های انگل خونخوار در حد فاجعه است و ثانیأ بقیه دنیا هم می بینند که ملت ها می توانند جلوی زورگویی ها و تهدیدات این جنایتکاران بالفطره بایستند و پیروز میدان باشند!
    • محسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      0 0
      به کاربر محترم 12:20 ) دوست گرامی؛ شما در پاسخ سؤال بنده که اگر مذاکرات شکست بخورد طرفهای ما چه ضرری می کنند، فرموده اید ضرر کردنِ آنان اینست که ما پیشرفت می کنیم و عزتمند و مستقل می مانیم. یعنی از نظر شما، پیشرفت کردن و عزتمند ماندن ما مشروط به شکست خوردنِ مذاکرات است؟ یعنی اگر مذاکرات به نتیجه برسد و تحریمهای ظالمانه علیه کشور و ملت ایران، برداشته شود ما پیشرفت نمی کنیم و عزتمند نخواهیم بود؟! اگر اینطورست چرا مسئولانِ کشور اسم این دوره از مذاکرات را گذاشته اند «مذاکره برای رفع تحریمهای ظالمانۀ امریکا» ؟ یعنی مسئولان می خواهند به دستِ خود جلو پیشرفت و عزتِ کشور و ملت را بگیرند؟! و اگر بگویید آنان بصورت مصلحتی چنین می گویند، خواهم گفت آیا یک هیأت 40 نفره برای حضور در مذاکراتی رفته اند که شکست در آن مذاکرات برای کشور مایۀ پیشرفت و عزت است؟ آخر برادرِ من، این چه طرزِ استدلال کردن است؟
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    9 1
    این اروپا هم بدون اجازه آمریکا آب نمیخوره. از این هتل کوبورگ وین آبی گرم نمیشه. به فکر راه حل های دیگر باشید.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    7 2
    بعد از شکست آلمان نازی و آدولف هیتلر در جنگ جهانی دوم و پیروزی یهودیان افراطی متاسفانه آلمان بطور کامل تحت کنترل و سیطره یهودیان قرار گرفت ... کاملا" طبیعی که آلمان تحت کنترل صهیونیست ها چنین موضع ضد ایرانی بگیرد .. روحت شاد آدولف هیتلر که هشتاد سال پیش متوجه نقش ویرانگر و مخرب این قوم نفرین شده خداوند در آلمان و در سطح جهان شده بودی .. ولی افسوس که شیاطین آن روزگاران یاران یهود بین المللی جوزف استالین دیکتاتور و خونخوار شوروی، چرچیل استعمار پیر انگل استان، روزولت آمریکا و ... دیگر شیاطین جهان با هم متحد شدن بر علیه آدولف هیتلر و .....
  • DE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    14 0
    روزهای آخر ریاستش زرت و پرت میگه چون تا دو هفته ی دیگه خانم بربوک از حزب سبزها وزیر امور خارجه میشه که اونهم یک نوکر اسراییله و خیلی بدتر از همه. باید ایران خودش را برای هر سناریویی از طرف کشورهای غربی استعمارگر آماده کنه. اینها مذاکره نمی‌خوان کاپیتولاسیون تا نابودی ایران را میخوان.
  • رضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    من موندم پاى اين فرنگى هاى پير و بى خاصيت را چه كسى به مذاكرات وا كرد ؟! شيخ شياد اگر يه حرف درست در طول عمرش زد اين بود كه طرف اصلى ما كدخداست ! حالا دوستان اصولى به اين كلمه گير ندن تو رو خدا كه به خدا مذاكره با اين فرنگى هاى پر فيس و افاده كه قلاده شون دست اسرائيله اشتباه محضه . بايد وزير مقتدر و گردن كلفت مون جناب اميرعبداللهيان دو تا كار انجام بده اول اينكه با تيبا اين موجودات دست و پا گير و مزاحم رو از اتاق مذاكرات بندازه بيرون و دوم به امريكائى ها اجازه بده راساً و بدون حضور مزاحم خواسته هاى خود را به ما بگن و ما هم شرط و شروط خود را براشون معين كنيم .
  • حسين DE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 0
    خيلى زور داره كه يك مهره سر سپرده آمريكا براى ما تكليف تعين كنه.
  • DE ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    6 0
    آلمان شکر اضافی خورد
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    با سلام وزیر خارجه آلمان کرارا از لحن های تهدید آمیز برای مدیریت رفتار ایران استفاده می کند. واقع بینی و تحدید زمان در اظهارات این وزیر جوان ناشی از ترس و همچنین تغییر معادلات در سطح منطقه غرب آسیا است. آمریکا به عنوان رهبر غرب بایستی از خاورمیانه کوچ نماید و این نتیجه قطعی کنش های محور مقاومت خواهد بود.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    ابرقدرتهای غربی یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه پس از اشغال آلمان چیزی بنام هویت سیاسی و ملی برای آلمانی ها باقی نگذاشتند. امروز این سرزمین تبدیل به یک شرکت صنعتی بزرگ شده که فقط و فقط برای تولید محصولات صنعتی درجه ۱ کار می کند و انصافا هم باید به صنعت آلمان احترام گذاشت. اما اشغال گران از ابتدا تا کنون سعی کرده اند که با تربیت و هدایت سیاستمداران دست نشانده از آلمان و حق رای آلمان به سود خود استفاده کنند. مثل نقشی که کشورک های چند هزار نفری مانند جزایر سیشیل، گابن و ... دارند.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    راستی می خواستم زمان ادامه مذاکره رو یادآوری کنم.
  • کامران IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 0
    آلمان که از خودش اختیاری نداره چون تحت حاکمیت آمریکا و صهیونیستها است.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    از nptخارج بشید و بمب اتمی را بسازید تمام این گزافه گویی ها تمام میشه آلمان نوکر آمریکا و صهیونیسم هست مثل انگل ستان و فرانسه شارل دوگلی
  • ناشناس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 0
    آلمان غلط کرده ،ته پیاز ،سر پیازه ،
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 0
    به نظر می رسد که لباسهای بسیار تنگ و کوچک وزیر امور خارجه آلمان باعث شده خون به مغز ایشان نرسد و بلا انقطاع درهم و برهم بگوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس