کد خبر 1309555
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
ویلاهای لوکس الهام گرفته از لامبورگینی!

اگر اقامتگاه‌ های استون مارتین در میامی آمریکا نظر شما را به خود جلب نمی‌کند شاید ویلاهای الهام گرفته از لامبورگینی بتوانند جلب‌ توجه کنند.

به گزارش مشرق، پروژه هیلز ویستا دوبی که قرار است در سال ۲۰۲۶ تکمیل شده و به جامعه‌ای متشکل از ۴۰ ویلای چندلایه که شامل باغ‌های بزرگ، استخرهای شخصی و پارکینگ‌های متنوع برای سوپرکارهای ایتالیایی است بدل گردد.

اگرچه وجود چنین ویژگی‌هایی برای خانه‌های بسیار گران‌قیمت غیرمعمول نیست اما هیلز ویستا دوبی به خاطر الهام گرفته از ویژگی‌های محصولات لامبورگینی برجسته شده که از جمله این موارد می‌توان به معماری آینده‌نگرانه و آوانگارد و فضای داخلی مدرن اشاره کرد.

خریداران می‌توانند فضای داخلی الهام گرفته از لامبورگینی را سفارش دهند که شامل کلکسیون وسایل خانه انحصاری لامبورگینی بوده و عناصر محصولات این برند ایتالیایی را می‌توان در زندگی روزمره مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید

حراج لامبورگینی اوراکو شاهزاده سعودی +عکس

کمپانی‌های سازنده خیلی وارد جزئیات نشده‌اند اما رندرهای منتشر شده آشپزخانه مدرنی را نشان می‌دهد که از فضای نشستن داخلی سود می‌برد.

در سالن نشیمن این ویلاها عناصر چندضلعی الهام گرفته از لامبورگینی و وسایل شیک دیده می‌شوند. در بخش غذاخوری هم یک میز هشت‌نفره و زاویه‌دار وجود دارد.

وقتی به اتاق‌ذ خواب بروید تختی شناور با پوشش خاص در بخش بالای سر را خواهید دید. به این موارد باید چراغ‌های شیک را نیز اضافه کنید.

پروژه توسعه این ویلاها شامل چهار نوع متفاوت ویلا با نام های V۸، V۱۰، V۱۲ و V۱۲l خواهد بود. هر ویلا دارای ۶ اتاق و فضای استراحت شخصی در بالای سقف است.

خریداران همچنین می‌توانند به سالن تنیس و بسکتبال و همچنین بدن‌سازی و پیک‌نیک دسترسی داشته باشند.

تمامی ویلاها قبلاً فروخته شده‌اند اما مدیر بازاریابی و فروش لامبورگینی این پروژه را به عنوان فضای زندگی ظریف و لوکس در بالاترین سطح ستوده و گفته که این ویلاها نشان دهنده اصول پیشروی لامبورگینی در طراحی، کیفیت و خاص بودن هستند.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    معماری فقط چیزی که در تهران و اکثر شهرهای بزرگ اجرا می شود هذیان ها و توهمات عده ایی بساز بنداز است
  • وحید IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    طرحهای به اصطلاح مدرن،مثل غذاهای فست فود ذائقه بشر را تحریک میکند اما با اصالت انسان منافات دارد و دردهایی به بشر تحمیل میکند که به این سادگیها درمانپذیر نیست. (انعام_۱۶۴/ وَعَلَى الَّذِينَ هَادُوا حَرَّمْنَا كُلَّ ذِي ظُفُرٍ وَمِنَ الْبَقَرِ وَالْغَنَمِ حَرَّمْنَا عَلَيْهِمْ شُحُومَهُمَا إِلَّا مَا حَمَلَتْ ظُهُورُهُمَا أَوِ الْحَوَايَا أَوْ مَا اخْتَلَطَ بِعَظْمٍ ذَٰلِكَ جَزَيْنَاهُم بِبَغْيِهِمْ وَإِنَّا لَصَادِقُونَ) این آیه شریفه دلالت بر طعام معنوی و فهم عالم خلقت میکند،بقر بمعنای حکمت و غنم بمعنای الاهیات است که نصیب و روزی حتی مؤمنین یهود نخواهد شد،بدیهیست که قومی که بهره ای از حکمت و الاهیات نبرده باشد ،لاجرم بدست خودش نابود خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس