کد خبر 1309503
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
اژه ای نمایه

رئیس قوه قضائیه: شواهد این گونه حکایت می‌کند یک روال عادی و متعارف در بورس رقم نمی‌خورد؛ بنابراین بار دیگر رسیدگی به این موضوع را درخواست می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 0
    با سپاس فراوان از احساس مسئولیت و هوشمندی و درایت ریاست محترم قوه قضائیه ؛ واقعا متشکرم که با دستور قاطع جهت رسیدگی به اوضاع سرطانی بورس ؛ شکی نیست که دشمن بوسیله عوامل نفوذی و عناصر خود فروخته بازار گردان های کثیف و لامذهب شرکتها همه امید مردم را نومید و تمام سرمایه های ملت را بر باد دادند و اقتصاد کشور را که مایه پشت گرمی و قوت قلب فعالیت دولت بوده رابه باد فناء دادند و شرکت هابا همدستی بازارگردان های لامروت اموال مردم را به غارت بردند . ای کاش مجلس بی خیال انقلابی ما از خواب خرگوشی و مستی مغفول بیرون می آمد و اقدام انقلابی خود را با تفحص همه جانبه از بورس ذلیل مرده و بی نفس که توسط دشمن و مزدوران داخلی نفس های آخر خود را می زند وارد میدان می شد و افراد سود جو وچپاولگررا شناسائی و به قوه قضائیه معرفی می کرد .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    درود بر ریاست محترم قضائی که فرمودند بورس روال عادی خود را طی نمی کند و مردم گله مند و خسارات زیادی دیدند. واقعا این امر نشان از درایت و تیز هوشی و ذکاوت این مسئول باند پایه نظاماست و چقدر با بصیرت و اشرافیت کامل این سخن را فرمودند . اما من می خواهم بگویم جناب ازه ای در بورس دشمن و عناصر پلید و خبیث او رخنه واقعی نموده اند . و از آنجائیکه دشمن بورس را حیات خلوت خودش دیده با استفاده از عوامل مزدورش با بازارگردان های بی رحم و چپاولگران وارد عرصه اقتصاد گردیده تا بتواند این دولت مردمی را ناکار آمد جلوه دهد و ضرر های مالی مردم را بر زمین دولت جناب رئیسی بیاندازند . این همان فتنه اقتصادی است که اگر جلویش را نگیرند خسارات معنوی و بی اعتمادی فاحشی متوجه دولت مردمی که شبانه روز زحمت می کشد می گردد . امید است که ارکان دولت از جمله آقای محسن رضائی و خاندوزی و سایرین با اهتمام جدی از همه ظرفیت ها استفاده و چشم فتنه اقتصادی را کورو دست توطئه را کوتاه نمایند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس