کد خبر 1309366
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
دردسر جدید فولاد با شکایت قشقایی/ پرونده لیموچی در مسیر «بلبلی»؟

باشگاه فولاد خوزستان بعد از پشت سر گذاشتن پرونده‌ محمد بلبلی، حالا با دردسر جدیدی در نقل‌وانتقالات مواجه شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه فولاد خوزستان پیش از آغاز فصل جاری با مهدی لیموچی بازیکن تیم فوتبال قشقایی شیراز قرارداد امضا می‌کند و این بازی را رسماً به خدمت می‌گیرد. در همان زمان مدیران باشگاه شیرازی اعتقاد داشتند که لیموچی کماکان بازیکن آنهاست و این بازیکن قراردادش را قانونی فسخ نکرده است. موضوعی که منجر به نگرانی هواداران فولاد برای تکرار سرنوشت پرونده محمد بلبلی و محرومیت دوباره از نقل‌وانتقالات شد.

هرچند که فولادی‌ها همان ابتدا اعلام کردند این بازیکن با برگه فسخ معتبر راهی اهواز شده است، اما با گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر، باشگاه قشقایی هنوز پیگیر این موضوع است. باشگاه قشقایی اخیراً نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ زده و اعلام کرده است این بازیکن تا سال 1402 قراردادش را تمدید کرده بود و فسخی که صورت گرفته فاقد وجاهت قانونی است. بر همین اساس باشگاه شیرازی از این بازیکن و باشگاه فولاد بابت این انتقال شکایت کرده است. این نامه را در زیر می‌بینید:

تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

از سویی دیگر مدیران باشگاه فولاد معتقدند که فسخ قرارداد لیموچی رسمی است و قراردادشان با این بازیکن کاملاً قانونی بوده است. از همین رو فولادی‌ها در نظر دارند برای احقاق حق این باشگاه، به دلیل توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی از باشگاه شیرازی در کمیته اخلاق و محاکم غیرورزشی شکایت کنند.

برگه فسخ یکطرفه مهدی لیموچی با باشگاه قشقایی را در زیر مشاهده می‌کنید:

تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس