کد خبر 1309003
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جمهوری اسلامی اینفوگرافی درباره تعداد سلاح‌های هسته‌ای کشورهای عضو ۵+۱ منتشر کرد.

کشورهای عضو ۵+۱ چند سلاح هسته‌ای دارند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران iran IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    2 0
    رژیم جعلی غصبی اسرائیل قلعه جنگی استعمار در منطقه هم حداقل 100عدد بلکه بیشتر تسلیحات اتمی دارد و همواره در حال افزایش توان اتمی خویش ..! با توجه به همین نکته مهم که تمامی دشمنان ایران عزیز به تسلیحات اتمی تجهیز هستند آیا ایران عزیز بعنوان یک کشور قدیمی مهم و تاثیرگذار در طول تاریخ و بعنوان یک کشور غنی در سطح جهان که در منطقه مهم و حساس خاورمیانه ( غرب آسیا ) واقع شدیم نباید به تسلیحات اتمی تجهیز مجهز شویم؟ حاکم اسلامی برای دفاع از اسلام و دفاع از مسلمانان و حفظ جان و مال و ناموس مسلمانان باید به هر نوع تسلیحاتی که دشمنان قسم خورده ما ایرانیان دارند ما نیز داشته باشیم و تجهیز شویم ، دنیا قاون جنوا حکمفرماست به حکم قانون جنگل باید قوی شد ، قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است .. پاینده ایران
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    4 0
    هر نوع تسلیحاتی که دشمنان ما دارند ما نیز باید داشته باشیم و تجهیز شویم ، تنها راه بقا و حیات هر ملت و کشوری در جهان فعلی قوی شدن قدرتمند شدن .. قوی شو میهنم ، قوی شو ایرانم که دشمنانت همچون کفتار در انتظار و در کمین ضعف و سستی ایران و ما ایرانیان هستند ..!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    3 0
    دنیا قانون جنگل حمم فرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است ، تمامی سازمان ها و نهادهای به اصطلاح بین المللی شعارهای دهان پر کن حقوق بشری دروغی بیش نیستند ابزاری هستند برای قدرت های بین اللملی پیروز در جنگ جهانی دوم که دنیا رو بین خویش تقسیم کردند .. تنها راه بقا و حیات و زندگی عزتمندانه در چنین جهانی قوی شدن قدرتمند شدن .. هر نوع تسلیحاتی که کشورهای غربی قدرت های جهانی تحت اختیار دارند و تجهیز هستند بدون هیچ درنگی باید تحت اختیار ما ایرانیان هم باشد ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس