کد خبر 1308842
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
مرگ غم‌انگیز پسر کوچولو به خاطر توپ

پسر ۵ ساله که توپش از پنجره اتاق به کوچه پرتاب شده بود وقتی به‌دنبال توپ از پنجره آویزان شد با از دست دادن تعادلش سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش مشرق، ظهر جمعه ۱۲ آذر، صدای مهیبی در یکی از کوچه‌های خیابان نواب به گوش رسید. ساکنان محل با شنیدن صدا خود را بلافاصله به کوچه رساندند و با صحنه تلخی مواجه شدند.

کودکی ۵ ساله غرق در خون روی زمین افتاده بود و در چند قدمی او هم توپی قرار داشت. یکی از اهالی با دیدن این صحنه شروع به فریاد زدن کرد و کمک خواست تا پسر را نجات دهند.

بیشتر بخوانید

مرگ دردناک کودک ۴ ساله در شعله‌های آتش

با تماس مردمی، امدادگران اورژانس راهی محل شدند اما پسر ۵ ساله در همان لحظات اولیه تسلیم مرگ شده بود. با مرگ پسرک موضوع به بازپرس محمد شعبانی اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این رابطه ادامه یافت.

در بررسی‌های صورت گرفته، مادر کودک به تیم جنایی گفت: ساکن طبقه چهارم هستم، لحظاتی قبل از این اتفاق همسایه طبقه پایین زنگ خانه‌مان را به صدا درآورد و از من خواست در نصب پرده به او کمک کنم.

پسرم در حال بازی با توپش بود و او را داخل خانه تنها گذاشتم و برای کمک به زن همسایه رفتم. لحظاتی بعد صدای وحشتناک سقوط را شنیدم که به همراه زن همسایه به کوچه آمدیم و کودکم را خونین روی زمین دیدم.در ادامه بررسی‌های صورت گرفته از سوی تیم تحقیق، مشخص شد توپ پسر ۵ ساله هنگام بازی از پنجره به بیرون پرت شده و کودک به‌دنبال توپ، از پنجره به پایین نگاه می‌اندازد که ناگهان تعادلش را از دست داده و از طبقه چهارم به پایین سقوط می‌کند.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • RO ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    8 0
    خدا صبر بده
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    21 1
    باید نصب حفاظ روی پنجره های آپارتمان ها اجباری بشه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    13 11
    آخه زن عاقل بچه ۵ ساله را رها میکند تنها اونم در آن طبقه چهارم بگو نشستیم به حرف زدن اصلانه پرده نصب پرده .نصاب بودی یا طفل معصوم را با خودت میبردی.صد افسوس کاش درس بشود برای همه
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      9 5
      یه مقدار شعور هم خوب چیزی هست گوسفند. شاید مادر داغدار این بچه خبرها رو در اینترنت بخونه.
    • احمد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      5 0
      احتمالا تو از پشت کوههای آلپ داری پیام میفرستی کودن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      0 1
      آره من کودن گوسفند ولی اون مادر که بچه را رها کرد فرشته مهربان آخه دیدم زیاد این نمونه مادران شما هم جو گیر نشوید خیلی.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    5 1
    این ها بی فکری یک مادر است..پنجره ای که توری ندارد و حفاظ وبچه راحت می تونه دلا بشه وآویزون چطور انون راباز نگه داشته وبه امان خدا خونه وبچه را رها کرده حتی اگرخود مادرش هم بود یک لحظه سرگرم می شد ممکن بود باز همین اتفاق بیفته..ما که بزرگ شده بودیم پیش مادرمون نبودیم هروقت به منزل مادرم می رفتیم تمام سفارشات به ما کرد..شیر گاز باز نمونه ..وتموم توصیه های ایمنی ولی متاسفانه هردفعه شاهد چنین اتفاقات تلخی را می خوانیم-مارا هم ناراحت می کنه یکی ازبی احتیاهی دراستخر..یکی درچاه وامثال این..حالا به عنوان یک مادر تاآخرعمرش عذاب وجدان می کشه چون وقتی میشه جلو حادثه را قبل ازوقوع گرفت چرا بی فکری!
  • .. IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 0
    سلام،خدا صبرشون بده.انشالله یک روز معماری کثیف که از طرف غرب و سرمایه دارها امد،یعنی خانه ها اپارتمانی برداشته خواهد شد!.. ما باید به سمت دستورات دینی خود برگردیم و ساخت چنین خانه ها پر از اشکال شرعی و عقلی و منطقی خود داری کنیم.مردم اگر همه باهم یکی میشدن و وارد چنین خانه ها نمیشدن! امروز شاهد ساخت چنین خانه ها مبتذل نبودیم! اسلام،برای انسان حریم و حرمت بسیار زیاد قائل است،قطعا و بدون شک خانه اپارتمان خارج از دستورات و منطق اسلام است. اول حرکت برای نابودی خانه های اپارتمانی ساخت انجمن بزرگ از انسان خوب برای مبارزه به اینجور خانه هاست! سپس پخش کردن همه امکانات کشور در همه نقشه کشوره از روستا تا شهر تا ده . مرگ این عزیز اقا،نیز بی دلیل نخواهد بود ..خدا رحمتشون کنه.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    7 0
    پروردگار کریم صبر جزیل عنایت فرماید
  • فاطمه افشاری IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    4 1
    این زن آسیب دیده حالا اشتباه کرده یا نکرده دیگه مهم نیست به کسی که زنده هست داغدار باحرفاتون بیشتر از این آسیب نزنید همه در مقابل قضاوت ها مسئولیم مراقبحرفاتون باشین
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    مگه حفاظ نداشت؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    واقعا من نمی‌دونم این نظام مهندسی و چی کار می‌کنه ساختمانها هیچکدام حفاظ ندارن. من خودم چندبار به این مسئله فکر کردم که چرا پنجره با ارتفاع کم بدون حفاظ مشکل قانونی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس