مسئول اسرائیلی دقیقه به دقیقه در معرض حملات سایبری قرار داریم

به اعتراف واحد مبارزه با حملات سایبری رژیم اسرائیل، با شیوع ویروس کرونا حملات سایبری علیه مراکز مختلف اسرائیل هم شدیدتر شده است.

به گزارش مشرق،   بیگال اونا مدیر بخش مدیریت سایبری رژیم صهیونیستی به شبکه سی ان ان خبر داد، رخنه هکرها به شبکه آبرسانی اسرائیل می‌توانست ضربات سهمگینی وارد کند.

او در رابطه با شمار حملات صورت گرفته علیه ساختارهای زیربنایی رژیمش تاکید کرد حملات به شکل روزانه انجام شده و بسیاری از آنها بعد از ورود به دنبال باج گیری هستند.

این مقام صهیونیست در مورد حجم حملات هم تاکید کرد ما در مورد حملات روزانه سخن نمی‌گوییم بلکه شمارش ما براساس ساعت و دقیقه است و این حملات در همه جای فضای سایبری ما قابل لمس است.

به اعتراف وی از یک سال و نیم پیش تا به امروز به شکل دیوانه واری علیه اسرائیل حملات سایبری انجام می‌شود.

"اونا" در این رابطه افزود: اکتبر گذشته حمله سایبری علیه بیمارستان "هالیل" در شمال (فلسطین اشغالی) به وقوع پیوست که منجر به فلج شدن بخش فن‌آوری اطلاعات و بانک اطلاعات داخلی آن شد.

این حملات باعث شد تا کارمندان این بیمارستان مجددا کاغذ و قلم به دست گرفته و شرح حال بیماران را در آن بنویسند در حالی که بسیاری از عملکرد آن هم برای دست کم یک هفته مختل شد.

با این حال به گفته این شبکه تلویزیونی آمریکایی هک شدن یک سایت دوست یابی اسرائیلی که دوماه پیش رخ داد باعث انتشار اطلاعات شخصی هزاران نفر از کاربران آن شد و مسئولین و رسانه‌های اسرائیلی فورا گروه هکری بلاک شادو (سایه سیاه) را عامل این اقدام معرفی و مدعی شدند این گروه هکری به ایران مرتبط است.

 اونا در این رابطه اعتراف کرد: ما روز به روز شاهد افزایش این حملات هستیم، حملاتی که نه تنها برای باج گیری بلکه  با هدف در تنگنا قرار دادن اسرائیل به انجام می‌رسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 2
    لابد هكرها به خودشون هم مى نازند ؟! مگه مشكل درست كردن براى خلق الله خوشحالى داره ؟! خدا عقل شون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس