حسینی: به همه مدیران کمک می‌شود، جز مدیرعامل پرسپولیس/ عده‌ای حرف می‌زنند و فشار را زیاد می‌کنند

کاپیتان پرسپولیس گفت که مسئولان به مدیران همه باشگاه‌های لیگ برتری کمک می‌کنند، جز مدیران پرسپولیس.

به گزارش مشرق،‌ سیدجلال حسینی درباره مصدومیت خودش اظهار داشت: زانویم درد می‌کرد و سرما خورده بودم. روزبه‌روز بهتر می‌شوم و این هفته به تمرینات تیمی بازمی‌گردم.

وی در مورد کیفیت پایین دربی و تساوی صفر-صفر در این مسابقه تصریح کرد: متأسفانه قبل از مسابقه، بازی را حساس می‌کنند و یک عده آدم هستند که حرف می‌زنند. آنها فشار را زیاد می‌کنند و این باعث می‌شود بازیکنان نتوانند خودشان باشند. بازی روی هم رفته بد نبود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص تداوم غیبت هواداران در ورزشگاه بیان کرد: جای آنها همیشه خالی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند.

حسینی درباره پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس گفت: صدری ۱۵ درصد از قرارداد اعضای تیم را واریز کرد و امیدوارم به او کمک کنند. به همه مدیران کمک می‌شود، جز مدیرعامل پرسپولیس.

وی در این باره که پرسپولیس به یک امتیازی صدر جدول رسید، عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. پس از چند سال موفقیت و جدایی بازیکنان، شرایط هر سال برای ما سخت می‌شود و بازیکنان باید روزبه‌روز بیشتر تلاش کنند تا بهتر و قوی‌تر بازی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 1
    از سرورتون یاد بگیرید که چطوری درآمد کسب کنید. با سربلندی نه گدایی. بابا مسعودتون رفته موندید که چی کار کنید.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 1
    در عوض مثل آب خچردن برای استقلال دقیقه ۸۷ پنالتی نمیگیرن..کمک از این بیشتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس