رئیسی نمایه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه عزم رئیسی و وزرایش برای حل مشکلات جدی است، گفت: دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام اکبر احمدپور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص عملکرد صد روزه دولت رئیسی گفت: رئیس‌جمهور سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرد. در دولت گذشته فضای کشور پر از یاس و ناامیدی بود اما امروز مجموعه اقدامات دولت موجب شده است مردم امید پیدا کنند که مشکلات حل خواهد شد.

بیشتربخوانید:

کارنامه ۱۰۰ روزه سیاست خارجی دولت رئیسی

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفرهای استانی موجب شد رئیس‌جمهور هم از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرد و هم راه حل‌ها و نظرات مردم را بشنود.

بیشتربخوانید:

ترمیم رابطه با ملت، نجات هزاران ایرانی، کارآمدی مسئولان، آرامش مردم

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور در روزهای تعطیل انجام می‌شود و این یعنی آقای رئیسی در روزهای کاری به امور مربوط به دولت می‌پردازد که همین امر موجب نگاه امیدوارانه مردم به دولت شده است. امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور در ورطه فراموشی قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: در مدت ۱۰۰ روزه مدیریت رئیسی، وی و وزرایش عزم جدی برای حل مشکلات نشان دادند که این امر موجب می‌شود تلاش و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات انجام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 1
    من هر روز وقتی به رنگ قرمز و قرمز و قرمز بورس نگاه میکنم و ضررم هر روز بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه،امید در دل من زنده و زنده تر میشه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      عزیز شما به بورس تخصص داشتید که وارد اون شدید و سهام خریدید؟! درسته ضرر توش هست ولی کسایی که حرفه ای هستند چه بسا تو همین حالت هم سود می کنند. ان شاالله که دولت جدید زودتر بتونه بورس رو سر و سامان یده
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 2
    جناب رییس جمهور امید کارگران و باز نشستگان این بود حداقل شما مهربانتر باشید با تامین اجتماعی.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 1
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس