دومین نشست همسر وزیر امور خارجه با همسران سفرای کشور‌های مقیم

دومین نشست همسر وزیر امور خارجه با همسران سفرای کشورهای مقیم در ایران برگزار شد.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام روابط عمومی وزارت امور خارجه، دومین نشست همسر وزیر امور خارجه با همسران سفرای کشورهای مقیم در ایران روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه برگزار شد.

در این نشست که به منظور آشنایی همسران سفرا و دیپلمات‌های ارشد کشورهای مختلف با ریاست جدید انجمن در دفتر مطالعات وزارت امور خارجه برگزار شد، همسر امیرعبداللهیان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، به تشریح برخی زمینه‌های همکاری و فعالیت‌های مشترک پرداختند.

دومین نشست همسر وزیر خارجه با همسران سفرای کشورهای مقیم

وی با بیان اهمیت همگرایی و همکاری انجمن همسران سفرا و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه ایران (DLA) با انجمن همسران سفرا و دیپلمات‌های کشورهای خارجی مقیم در ایران (DSG)، این ارتباطات را به عنوان عاملی مهم در رشد و گسترش روابط دوستانه کشورها و انتقال تجربیات سازنده با یکدیگر دانستند.

همسر امیر عبداللهیان ضمن برشمردن برنامه‌های گسترده‌ی در دست اقدام، بیان داشتند که با تلاش‌های همه جانبه دولت جدید و روند موفق واکسیناسیون عمومی در ایران، ما میکوشیم تا با بهبود شرایط، برنامه‌های متنوعی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم. این برنامه‌ها که در بستر فرهنگ اصیل و ارزش‌های ایرانی-اسلامی طراحی شده اند، چارچوب‌هایی را فراهم می‌آورند تا همسران سفرا و دیپلمات‌های مقیم ایران، هر چه بهتر و بیشتر با آداب و سنن دینی، ملی و ابعاد علمی، هنری، فرهنگی و سیاسی مردمی که با انقلاب بزرگ اسلامی هویت اصیل خود را ارتقاء داده اند، آشنا گردند.

گفتنی است در این دیدار همسران سفرای کشورهای مختلف آسیایی، آمریکای لاتین، اروپایی و همچنین جمعی از همسران سفرا و دیپلمات‌های ایرانی و مدیر کل زنان و حقوق بشر وزارت امورخارجه حضور داشتند.

این بانوان ضمن معرفی خود، تجربیات و احساسات بسیار خوبی که از زندگی در ایران داشتند را تشریح کرده و گزارش مختصری از فعالیت انجمن همسران کشورهای مقیم در ایران (DSG) را ارایه کردند و خواستار ارتباط هرچه بیشتر با انجمن همسران سفرا و دیپلمات‌های ایرانی (DLA) شدند.

شرکت‌کنندگان ابراز امیدواری کردند: برنامه‌های مشترک هر دو انجمن بتواند زمینه معرفی هرچه بهتر ایران و ارتباطات گسترده‌تر بین کشورها را فراهم آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس