کد خبر 1307784
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
خودرو‌های پلاک خارجی در بوشهر به دنبال چه هستند؟/احتمال ورود با هدف شکار

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر پس از اطلاع از ورود تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر اعلام کرد: هیچگونه پروانه شکار و صیدی برای اتباع خارجی در این استان صادر نشده است.

به گزارش مشرق، در پی مشاهده تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر نگرانی هایی مبنی بر احتمال ورود اتباع خارجی با هدف شکار گونه های جانوری در کشور به‌وجود آمده است.

فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پس از اطلاع از ورود این خودروها پیگیری لازم در این خصوص از طریق دستگاه های متولی انجام گرفته و فعلا ادوات شکار و صید نزد این افراد مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه پروانه شکار و صیدی برای اتباع خارجی در استان بوشهر صادر نشده است، افزود: هرگونه شکار و صید گونه ها ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی ضمن جلوگیری از شکار و صید و ورود به زیستگاه ها و مناطق حفاظت شده استان، پیگیری قضایی به‌عمل خواهد آمد.

قلی نژاد در تکمیل این خبر گفت: هرچندکه تا این لحظه هیچ مراجعه یا ارتباطی با این اداره کل توسط شهروندان قطری برقرار نشده است. همچنین از مراجع ذی‌صلاح پیگیری کردیم.

وی افزود: اکنون شماره گذاری متوقف و قصد شکار برای این افراد نامشخص است.

عموما ورود اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور به قصد شکار است و قطعا هرگونه شکار و صید گونه های جانوری و ورود به زیستگاه ها بدون مجوز ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AT ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    بابا تا شکار نکرده اند به آنها به سوء ظن نگاه نکنید. اینجوری می خواهید توریست جذب کنید که همه اش دنبالشان باشید که اینها چرا آمده اند!!!
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    از بس لگن ایرانی دیدید به چندتا ماشین معمولی لاغری میگید. خارج به اینا معمولی میگن. مال قشر متوسط جامعه هست.
  • كفشنده IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    چیزی هست كه آقایان به پول نفروشنش؟
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    خودروهابا کشتی اومدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس