به کسی که با استفاده از اعمال مجموعه‌ای از تکنیک‌ها، عضلات و بافت‌های بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا منجر به رفع خستگی‌ها یا کوفتگی‌های بدن شود، ماساژور گفته می‌شود. انواع دستگاه ماساژور برقی از قبلی ماساژور گردنی،صندلی ماساژور،ماساژور برقی پا ،روکش صندلی ماساژور در انواع برند ها با قیمت ارزان و مناسب در بازاز تجهیزات پزشکی و ماساژور توانی نو (https://tavanino.com/search-products/category-massagers)موجود و به صورت اینترنتی قابل خریداری است. در حال حاضر افراد برای اینکه با کمترین هزینه و دغدغه خستگی‌های ناشی از کارهای روزمره‌شان را برطرف کنند، روی به استفاده از انواع ماساژور آورده‌اند. حال اجازه دهید در ادامه در خصوص فواید این دستگاه‌ها و انواع و برندهای آن صحبت کنیم.

مرکز فروش اینترنتی دستگاه ماساژور و صندلی ماساژور ارزان در تهران

فواید استفاده از دستگاه ماساژور

همانطور که می‌دانید هر کدام از انواع این دستگاه‌ها برای بخش‌های مختلفی از بدن بکارگیری می‌شوند که علاوه بر رفع خستگی فواید دیگری نیز دارند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین رفتن استرس و کاهش فشار.
  • کاهش قابل توجه گرفتگی عضله‌ها.
  • کاهش چشم‌گیر دردها ناشی از کارهای روزمره.
  • افزایش گردش خون در بدن.
  • افزایش قابل توجه انرژی.
  • متعادل شدن ضربان قلب.
  • افزایش بهبود در عملکرد سیستم ایمنی بدن.

گفتنی است که موارد عنوان شده فقط بخش کوچکی از مزیت‌های بکارگیری از دستگاه ماساژور است.

انواع ماساژور برقی و فیزیوتراپی

این محصول دارای دسته‌بندی‌های مختلفی است که از جمله می‌توان به نوع دستی یا برقی اشاره کرد البته دستگاه های ماساژور برای انجام کار های فیزیوتراپی نیز مورد استفاده قرار میگیرند و برخی دیگر از دستگاه های فیزیوتراپی شامل دستگاه محرک الکتریکی اعصاب و عضله میشنود و با نام دستگاه تنس فیزیوتراپی(https://tavanino.com/search-products/category-Physiotherapy-machine) شناخته میشوند که در توانی نو امکان خرید این محصول به صورت اینترنتی فراهم میباشد. در حال حاضر نوع برقی ماساژور کاربرد بیشتری دارد چرا که استفاده از آن راحت‌تر است. از معروف‌ترین دستگاه‌های ماساژور برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد ،:

مرکز فروش اینترنتی دستگاه ماساژور و صندلی ماساژور ارزان در تهران

  • ماساژور سر

احساس آرامش در قسمت سر با استفاده از این دستگاه اولین هدف خریداران است. این محصول به سیستمی مجهز است که به خوبی می‌تواند عصب‌های پوستی را تحریک کند که این موضوع سبب سرخوشی یا احساس آرامش در فرد می‌شود. بهبود میگرن و کاهش بی‌خوابی از جمله مزیت‌های این دستگاه ماساژ خواهد بود.

  • ماساژور پا

نوع دیگری از دستگاه‌های ماساژ مربوط به قسمت پا است. همانطور که می‌دانید از پا بعنوان قلب دوم ما انسان‌ها یاد می‌شود که اگر به آن رسیدگی نشود، خستگی و ضعف به سایر بخش‌های بدن نیز سرایت خواهد کرد. به طور کلی بکارگیری از دستگاه‌های ماساژ پا به خوبی می‌توانند در کاهش فشار خون، افزایش سطح انرژی و کمک به بهبود خواب نقش داشته باشند.

  • صندلی ماساژور

نوع پیشرفته‌تری از دستگاه‌های ماساژ وجود دارد که  در حال حاضر به یکی از محصولات پر فروش در دستگاه های ماساژ تبدیل شده است.خرید اینترنتی صندلی ماساژور با قیمت مناسب و ارزان(https://tavanino.com/search-products/category-Massage-chair) برای خانه و یا محل کار میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی داشته باشد که فروشگاه اینترنتی توانی نو با ارائه انواع بهترین صندلی های ماساژور  امکان خریدی مطمعن را به وجوداورده است.صندلی ماساژ مناسب برای تمام بدن است که وابسته به مدل و برند  از برنامه های ماساژ متنوعی برخوردار است.

موارد با اهمیت در هنگام خرید انواع ماساژور

بهتره پیش از خرید انواع دستگاه ماساژ نکاتی را مدنظر قرار دادتا بتوانند خریدی مطمعن و مناسب را داشته باشند.

  • در ابتدای امر باید به بررسی دلیل نیازتان به ماساژور بپردازید. در واقع همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، این دستگاه دارای انواع مختلفی است که مشخصاً باید تعیین کنید که در حال حاضر به چه دلیل قصد خرید آن را دارید. آیا از درد پا رنج می‌برید یا اینکه قصد بهبود شرایط سختی که برای کمرتان پیش آمده است را دارید. پر واضح است که برای هر کدام از این موارد نوع دستگاه ماساژ متفاوت خواهد بود.
  • معمولاً به ورزشکاران توصیه می‌شود که از ماساژورهای کوبه‌ای استفاده کنند. این نوع دستگاه‌ها به جهت تقویت ناحیه‌ی صدمه دیده کمک خواهد کرد و اکسیژن را در کلیه قسمت‌های بدن افزایش می‌دهد.
  • اگر ماساژور با قیمت مناسب می‌خواهید و اینکه هدف‌تان از بکارگیری از چنین دستگاه‌هایی، رفع خستگی است، توصیه می‌کنیم به سراغ صندلی ماساژور بروید. حتی از روکش صندلی ماساژ نیز می‌توانید استفاده کنید. گفتنی است که روکش‌های صندلی ماساژ حتی در خودروها نیز قابل بکارگیری خواهند بود.
  • توجه به نوع برند برای تهیه چنین محصولاتی دارای اهمیت است. در واقع توصیه ما این است که در ابتدا از فروشگاه‌های کاملاً معتبر خرید کنید و حتماً به سراغ برندهای معروف‌تر بروید تا از لحاظ کیفیت محصولات دغدغه‌ای نداشته باشید.
  • دقت داشته باشید که ماساژورهای انتخابی‌تان حتماً دارای گارانتی باشند چرا که به طور کلی وسیله‌های برقی، به هزاران دلیل امکان آسیب دیدگی در آنها وجود دارد. بنابراین وجود ضمانت‌نامه را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

مرکز فروش اینترنتی دستگاه ماساژور و صندلی ماساژور ارزان در تهران

انواع مدل و برندهای مختلف دستگاه ماساژور

حال با توجه به موارد عنوان شده به سراغ مدل و برندهای مختلف دستگاه‌های ماساژ می‌رویم تا با آشنایی با کلیت این دستگاه‌ها خرید بهتری داشته باشید:

  • ماساژور برقی بریمد مدل BD7402

این نوع دستگاه ماساژ به شکل ضربه‌ای الاکلنگی است و به طور کلی به جهت لاغری، ریلکسیشن و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزیت‌های بکارگیری از این محصول نیز می‌توان به از بین رفتن خستگی و افزایش جریان خون اشاره کرد. ضمناً این ماساژور دارای 2 کلاهک ماساژ بوده که با قدرت‌های متفاوت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • دستگاه ماساژ برقی بیورر MG100

اگر به یک دستگاه ماساژ برای کلیه‌ی نقاط بدن نیاز دارید، می‌توانید از این نوع محصول بهره ببرید. توان مصرفی 20 وات، 5 حالت مختلف ماساژ، دارا بودن میزان ویبره، دستگیره‌ی ضد لرزش، طراحی کاملاً ارگونومیک و مواردی از این دست از ویژگی‌های این مدل دستگاه ماساژ برقی به حساب می‌آید که مناسب افراد حرفه‌ای خواهد بود.

  • ماساژور پا اکیومد BT68

از بین دستگاه ماساژ پا برند اکیومد مدل BT68 بسیار حرفه‌ای است چرا که نوع ماساژ غلطکی آن می‌تواند احساس خوبی به مصرف کننده بدهد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به 5 برنامه‌ی تنظیم شدت ماساژ، دارا بودن مادون قرمز، قابلیت دستی و خودکار ماساژ و مواردی از این دست اشاره کرد. از این دستگاه می‌توان به راحتی برای قسمت‌های کف‌پا، ساق و ران‌پا بهره برد.

  • صندلی ماساژور زنیت مد مدل Ks-970

صندلی‌های ماساژ در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژ محسوب می‌شوند که برند زنیت از جمله محبوب‌ترین‌های آن است و به خوبی می‌تواند عملیات ماساژ کل بدن را انجام دهد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دارا بودن هیتر گرمکن پشت ساق پا، غلطک و گوی فوق العاده عالی، 12 برنامه اتوماتیک به جهت ماساژ و مواردی از این دست اشاره کرد.

خرید انواع ماساژور از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو

مطمئناً همه‌ی ما از اهمیت دستگاه‌های ماساژ باخبر هستیم و با توجه به اینکه زندگی در عصر جدید سخت شده است لذا باید بیشتر به فکر سلامت جسمی و روحی‌مان باشیم. به همین منظور استفاده از انواع ماساژور می‌تواند کمک کننده باشد. اما خرید این گونه دستگاه‌ها باید از مراکز معتبرانجام شود که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو استفاده کنید.خرید و قیمت ماساژور در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو کاملاً به صرفه بوده و با پایین‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در فروشگاه توانی نو برندهای مختلفی از صندلی ماساژور و انواع دیگر آن وجود دارد که میتوانید وارد سایت tavanino.com  شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس