اولویت تامین گاز، مشترکان خانگی است

هاشمی گفت: اولویت تامین گاز در این استان، رفع نیاز مشترکان خانگی است؛ در زمان اوج مصرف و سرما، مشترکان خانگی نباید افت فشار گاز داشته باشند.

به گزارش مشرق، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان گفت: در زمینه تامین گاز بخش خانگی در زمان اوج مصرف، صنایع این استان همکاری‌های لازم را داشته و دارند.

وی با اعلام آماده باش برای اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها تاکید کرد: ذخیره سوخت در استان باید تکمیل و تدبیر لازم برای تامین سوخت در مواقع نیاز انجام شود.

استاندار سمنان همچنین بر لزوم دوگانه سوز کردن خبازی‌ها و تامین آرد، سوخت و داروهای خانه بهداشت تاکید کرد و گفت: باید مدیریت لازم بر گردنه‌های برفگیر به منظور خدمات رسانی مطلوب و جلوگیری از ایجاد ترافیک در هنگام بارش برف و باران انجام شود.

محمد حمیدی سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان هم با بیان اینکه مصرف گاز صنعتی در این استان بیشتر از گاز خانگی است گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید سوخت دوم و ذخیره سوختی هم داشته باشند تا در مواقع ضروری دچار مشکل نشوند.
حمیدی گفت: اگر هر مشترکی ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی کند هیچ کمبودی نخواهیم داشت و گاز هیچ مشترک خانگی یا صنعتی هم قطع نمی‌شود.

وی افزود: دامداری ها، مرغداری‌ها و خبازان هم باید دو گانه سوز شوند تا در مواقع کمبود از سوخت جایگزین استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    در رسانه را باید گل گرفت...من بارها گفتم راه کنترل مصرف را من می دانم ایمیل به دفتر ریاست جمهوری زدم جواب نیامد ..به وزیر کشور زدم جواب نیامد ..به وزیر نیرو زدم جواب نیامد ...به وزیر نفت زدم جواب نیامد ...به سازمان مدیریت و برنامه ریزی زدم و تاکید کردم جواب نیامد که بابا من تخصصم بهینه سازی انرژی است من برای کم کردن مصرف می دانم که باید چه عملیاتی انجام شود متاسفانه شما که هیچ مسئولان هم هیچ بدرد نمی خورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس