موافقت کمیسیون انرژی با طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق کشور

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق کشور و ارجاع آن به هیات رئیسه مجلس جهت رسیدگی در صحن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی نخعی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مدیرعامل شرکت توانیر و معاونت امور مجلس وزارت نیرو به منظور بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سهامی توزیع نیروی برق شیراز حضور یافتند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه آقای رحیمی مظفری نماینده متقاضی این تحقیق و تفحص و مسئولان حاضر توضیحات خود را ارائه کردند که در نهایت پس از رای‌گیری تحقیق و تفحص از این شرکت به تصویب کمیسیون رسید اما مقرر شد؛ فعلا به صحن ارجاع نشود و مهلت ۱۰ روزه به آن‌ها داده شد تا درصورت اقناع نمایندگان درخواست کننده، تحقیق و تفحص پس گرفته شود در غیر این صورت به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.  

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نحوه انتخاب پیمانکاران به‌ویژه پیمانکار نصب کنتورهای هوشمند، مدیریت نامناسب توزیع برق و قطعی‌های مکرر، خسارت به تاسیسات برق به‌دلیل کاهش غیرقانونی فرکانس برق و بررسی خسارات جهت جبران آن، بررسی میزان خسارات وارده به کشاورزان و صنعتگران با توجه به قطعی‌های مکرر و انتصاب افراد مسئله‌دار و انتصاب قومی و سیاسی و سلیقه‌ای ازجمله محورهای این تحقیق و تفحص به شمار می‌ رود.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین امروز کمیته نیرو پس از بررسی‌های بسیار، جمع‌بندی طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق را به صحن کمیسیون ارائه کرد و کمیسیون نیز پس از بحث و تبادل نظر، درباره آن رای‌گیری کرد که به تصویب کمیسیون رسید لذا طرح مذکور به هیات رئیسه مجلس برای طرح در صحن ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    با سلام و صلوات و تشکر از دولت جناب اقای رییسی که با کسی تعارف ندارند. در شرکت توزیع نیروی برق .... علاوه بر انتصابات قومی و قبیله ای و فامیلی و حذف و کنار زدن نیروهای متخصص مساله دیگری هم وجود دارد. وان این است که نصف حقوق پرسنل به کارت تجارت و اواسط ماه نصف دیگر به کارت پارسیان واریز میشودو این کارت هم فقط قابلیت خرید دارد. چرا به این تخلف رسیدگی نمیشود؟!!! و علت ان چیست؟ سایت مشرق عزیز شما خبرگزاری آزادیخواه و طرفدار مردم عادی و ضعیف جامعه هستید خواهش میکنم این مسایل را به کمیسیون انرژی مجلس اطلاع دهید چون هیچ گونه دسترسی به این بزرگواران نداریم. در مورد مطالب مندرج هم می‌توانید تحقیق کنید تا صحت مطالب مذکور تایید شود. من الله توفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس