افول آمریکا با روی کارآمدن بایدن سرعت بیشتری گرفته است

کارشناس مسائل آمریکا گفت: انتظار می‌رفت با آمدن بایدن، از سرعت جریان اُفول آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا، کاسته شود، ولی بالعکس، سرعت آن نسبت به قبل بیشتر شده است.

به گزارش مشرق، فؤاد ایزدی، با اشاره به جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا، گفت: فرار ارتش تروریست آمریکا با آن فضاحت، یکی از جلوه‌های اُفول این رژیم در منطقه و غرب آسیاست و در نهایت مدیریت این کشور را به طالبان دادند.

رژیم آمریکا؛ با فضاحت از افغانستان فرار کرد/ نقش مؤثر شهید سلیمانی، به اُفول آمریکا در غرب آسیا سرعت داد

کشته شدن هزاران سرباز، ثمره هزینه هزاران میلیارد دلاری آمریکا در افغانستان

رژیم جنایت‌کار آمریکا، طی دهه‌های متمادی سلطه بر افغانستان، هزاران میلیارد دلاری برای تحقق اهداف استکباری خود هزینه کرد

این کارشناس مسائل آمریکا افزود: رژیم جنایت‌کار آمریکا، طی دهه‌های متمادی سلطه بر افغانستان، با انجام هزینه هزاران میلیارد دلاری برای تحقق اهداف استکباری خود، علاوه بر اینکه تعداد زیادی از مردم افغانستان کشته شدند، جسد هزاران سرباز آمریکایی روی دست آن‌ها ماند.

سرعت‌گیری جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا در غرب آسیا

ایزدی با تأکید بر اینکه جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه و غرب آسیا، سرعت گرفته است، تصریح کرد: آن‌ها در حوزه‌های سیاست خارجی، نظامی، داخلی و اقتصادی رو به اُفول هستند و با چالش جدی مواجه‌اند.

رژیم آمریکا؛ با فضاحت از افغانستان فرار کرد/ نقش مؤثر شهید سلیمانی، به اُفول آمریکا در غرب آسیا سرعت داد

ترامپ، به جریان اُفول رژیم آمریکا، سرعت داد

این کارشناس مسائل آمریکا بابیان اینکه ترامپ، به جریان اُفول رژیم آمریکا، سرعت داد، اضافه کرد: انتظار می‌رفت با آمدن بایدن، از سرعت جریان اُفول آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا، کاسته شود، ولی بالعکس، سرعت آن نسبت به قبل بیشتر شده و در این شرایط باوجود مشکلاتی که رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای مردم این کشور به ارمغان آورد، محبوبیت ترامپ در بین مردم آمریکا، بیشتر از بایدن است.

رژیم آمریکا؛ با فضاحت از افغانستان فرار کرد/ نقش مؤثر شهید سلیمانی، به اُفول آمریکا در غرب آسیا سرعت داد

ناکامی سیاست‌های رژیم آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان

ایزدی بر نقش بسیار تأثیرگذار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در تحکیم بنیان مقاومت و به‌ویژه سرعت دهی به جریان اُفول رژیم آمریکا در منطقه و غرب آسیا تأکید و تصریح کرد: سیاست‌های رژیم آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان، با توجه به این نقش بسیار تأثیرگذار شهید سلیمانی، ناکام و بی‌نتیجه ماند.

سیاست‌های شکست‌خورده رژیم آمریکا در یمن و لبنان

این کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه سیاست‌های شکست‌خورده رژیم آمریکا در یمن و لبنان نیز، از مؤلفه‌های مهم و نشان‌دهنده سرعت جریان اُفول آن‌ها در منطقه و غرب آسیاست، اظهار داشت: فعالیت‌های شهید سلیمانی، اجازه نداد، تلاش‌های آمریکایی‌ها به نتیجه برسد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    جبهه رسانه ای با هر امکان توسط هر آنکه بر ضد امپریالیسم جهانی هست . صداش را موضوعات جهان شمول قرار بده . هر کجا اتفاقی رخ میدهد و حتی از ما بسیار دور است . بازتاب داده شود . به پشتیبانی از حق و مردم دیگر سرزمین ها . این با زبان های مختلف شیوع پیدا کند . در این دنیای اینترنتی و رسانه ای . بالاخره توسط کسی . جمعی در کشور مد نظر شنیده میشه . متوجه میشه دیگرانی در یک گوشه دنیا که جز اشتراک نظر در مبارزه با امپریالیسم . نداره جلب میشه . ارتباط جور میشه . فردا آنها راجع به دیگران صحبت و موضع و همنوائی میکنند .. منظور در مقابل سیطره تبلیغاتی دشمنان . راهکار پیدا کنید و افراد تاثیرگذار پیدا کنید . تبادل نظر و تفاهمات . برای آینده جهان که نیاز به برنامه ها دارد . اینکه از انظرات هم و طریق رسیدن به اهداف و توفیقات یکدیگر باخبر و در برخی مسائل هم افزایی کنند .. مانند مسائل بین الملل . عملکرد و قوانین سازمان های بین المللی . و ایجاد راهکار در برابر یکه تازی آمریکا در سواستفاده از آنها و حتی محل سازمان ملل . و غیره . مثل موضوع مهم فلسطین. .
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      2 0
      استاد ایزدی اینقدر صریح و ساده و خوب تحلیل کرد ولی شما اصلا خودتم نفهمیدی چی گفتی ! یه کم صریحتر و ساده تر و قابل فهم تر صحبت کن این چه مطالبیه ؟! علمیه که ما نمیفهمیم یا تخصصی ؟! اصلا فازت چیه هدفت چیه حرف حسابت چیه ؟
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 1
    واقعا یکی از بزرگترین اشتباه های آمریکا ییها رای دادن به دموکرات‌ها بود. ترامپ شاید برای ما خوب نبود ولی برای خود آمریکا خوب کار کرده بود
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    تو هر محله ای که قلدری داشته باشه اگه فقط یه جوان شجاع و قوی پیدا بشه که بتونه جلوش واایسته دیگه کار اون قلدر تمومه و کرک و پشمش واسه همیشه میریزه. این قلدر آمریکا بود و اون جوان شجاع و قوی هم ایرانه پس تو یه کلام میتونیم بگیم ترمز آمریکا حداقل تو منطقه غرب آسیارو ایران کشیده و عامل اصلی افولش هم ایرانه و بس . این ترمز به تدریج تو بقیه نقاط مهم دنیا مثل شرق آسیا هم به تقلید از شجاعت و استقامت ایران کشیده خواهد شد و افول آمریکا را سریعتر و محسوستر خواهد کرد.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ببین . اهداف انقلاب ایران . بعد داخلی تنها نداشت . چطور از ابتدا خاصه بلندگوی همسایگان مدعی شدند . ایران قصد داره انقلابش را صادر کنه . و سالهای اخیر بحث هلال شیعی را بمیان آوردند . و از ابتدا دشمنان از جمله اسرائیل که سفارتش به فلسطینی ها داده شد . علیه ما تا همین اکنون فعال بودند . صداهائی که از افراد کشورهای منطقه علیه ایران که چرا به سوریه و عراق کمک کرده شنیده میشه . در برابر آنها نیز بسیاری بر خلاف آنها نظر دارند که در کشورهای دور و نزدیک حضور دارند .. چطوره که اسرائیل سعی در گسترش روابط رسمی با کشورهای اسلامی داره . در دیگر کشورهای جهان . روابط رسمی داره .. در همه این کشورها افراد آگاه و اندیشمند وجود داره که با بررسی حداقل اینترنتی و شبکه های تلویزیونی . میشه آنانرا شناخت . در همان صفحات مربوطه و در رسانه هائی که امکان حضور هست . حتما نباید ایرانی باشه . یکی در کشوری هم زبان آنها و آشنا با ایران که قبلا با آنها ارتباطاتی هست . بوسیله آنها میشه پل زد . و دیگران را وارد گفتگو و توسعه این میدان وسیع نمود . ساده نیست و زمان میبرد . اما ارزش دارد . چه اشکال دارد دانشجوی ما بعنوان درس روابط بین الملل و غیره وارد این حوزه شوند . تا در اقصی نقاط دنیا ایران و انقلاب و دستاورد ها و غیره را با دیگران برای شناخت بهتر . ما را بهتر و بیشتر بشناسند . که اگر مثلا راجع به برجام صحبت میشه . از آنچه گذشته از زبان یک ایرانی بشنوه یا موضوعات دیگر . اینکه اینهمه آواره راهی اروپا میشوند علت و اهداف پشت آن چیست . چرا آمریکا. و اروپا چند ده هزار افغان متخصص را میبرند . اما به دیگر آوارگان افعان اجازه ورود نمیدهند . چمقدار خسارت به کشورهای منطقه آسیب وارد شده . تحت مبارزه با داعش و القاعده خود ساخته . چه تعداد انسانها کشته و آواره و شهرها آسیب جدی وارد شده . دیگران اینها را بهتر بشناسند . افریقا و آمریکای شمال و جنوب و شرق آسیا استرالیا . مردمشان آگاه شوند . بهتر نیست . اما با امکانات رسانه ای تحت سیطره استکبار . سخت هست . اما با مداومت و گسترش . رفته رفته میشود . راه باز کرد . شبیه آنچه نادر طالب زاده بخوبی و شایستگی. و اثر گذار میکنه . اما دست تنهائی . سخته . خوبه دیگران ( افراد توانا) هم وارد شوند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس