کد خبر 1306710
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کشف جسد

همزمان با کشف جسد پسر جوانی که جوینده گنج و زیرخاکی بود خانواده وی مدعی شدند پسرشان به دست دو شریکش به قتل رسیده است.

به گزارش مشرق، چند روز قبل پیکر بی‌جان پسر موتورسواری در خیابان پیدا شد و شواهد نشان می‌داد بر اثر تصادف جان خود را از دست داده است. با اعلام موضوع به بازپرس حبیب‌الله صادقی درتحقیقات مشخص شد که امیر حسین ۳۱ ساله چندین برگه کپی که به نظر نقشه گنج بود همراه داشته است.

جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و با انجام آزمایشات از سوی متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ شکستگی جمجمه و خونریزی اعلام شد.در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، خانواده امیرحسین به دادسرا رفته و مدعی شدند که او به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید

کشف جسد طناب پیچ پشت فرمان پراید

همسر امیرحسین گفت: همسرم در کار زیر خاکی و عتیقه و گنج بود. او دو شریک دیگر داشت که هر چند وقت یکبار با به‌دست آوردن نقشه گنجی؛ راهی محل مورد نظر شده و پس از حفاری گنج را به‌دست می‌آوردند. در این مدت هر گنج و زیرخاکی که به‌دست می‌آمد، دست دو همدست امیرحسین می‌ماند.

دفعه آخری که برای حفاری رفتند، زیرخاکی که به‌دست آمده را امیرحسین برداشته بود و به آنها گفته بود چندین بار زیرخاکی دست شما بوده و این بار دست من باشد تا مشتری پیدا کنیم. آنها هم ظاهراً قبول کرده بودند اما دو روز قبل از اینکه امیرحسین تصادف کند دو شریکش به سراغ او آمدند و مدام سؤال می‌کردند که چه ساعتی از خانه خارج می‌شوی و کی برمی گردی؟ دو روز بعد امیرحسین در حالی که کلاه کاسکت به سر داشت تصادف کرد. اما می‌گویند علت مرگ او شکستگی جمجمه بوده است. ما فکر می‌کنیم او را به قتل رسانده‌اند.

با شکایت خانواده امیرحسین؛ بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت دو شریک او و تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    اون دو تا رو هم بکشید که دیگه دنبال زیرخاکی نرن.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    نقشه هایش احتمالا واقعی بود. امکان نداره بتواند داخل بفروشد چون لو میرود. جز اینکه مستقیم به خریدار خارجی بدون اطلاع عوامل داخلی بفروشه و موقع فروش رمزی صحبت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس