علزم جهنم

پس از اینکه سریال بازی مرکب توانست طی مدت زمان کوتاهی به یکی از پربازدیدترین آثار اختصاصی نتفلیکس تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کند، تمرکز روی آثار کره‌ای افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، یان سنگ هو فیلمنامه‌نویس و کارگردان کره‌ای در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت ورایتی درباره ماهیت فصل دوم «عازم جهنم» صحبت کرده است.

پس از اینکه سریال بازی مرکب توانست طی مدت زمان کوتاهی به یکی از پربازدیدترین آثار اختصاصی نتفلیکس تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کند، تمرکز روی آثار کره‌ای افزایش یافته است. همین موضوع شرایطی را برای «عازم جهنم» فراهم کرد تا خودی نشان دهد؛ سریالی کره‌ای که شش قسمت ۴۰ الی ۶۰ دقیقه‌ای داشته و در تاریخ ۱۹ نوامبر سال جاری میلادی منتشر شد. عازم جهنم محصول مشترک نتفلیکس و استودیو کلایمکس بوده و یان سنگ هو (Yeon Sang-ho) خالقش به شمار می‌رود؛ فردی که دو فیلم سینمایی Train to Busan و Train to Busan Presents: Peninsula را در پرونده هنری خود دارد.

فصل دوم  «عازم جهنم» چه تفاوتی با فصل اول خواهد داشت

داستان «عازم جهنم» در کره جنوبی روایت می‌شود. انسان‌های گناهکار به واسطه یک فرشته از زمان دقیق مرگ خود باخبر شده و با فرا رسیدن آن، چند فرشته ترسناک ظاهر شده و او را به شکل دردناکی کشته و به جهنم می‌برند. در چنین شرایطی، یک گروه به نام حقیقت نوین تاکید دارد با افزایش گناه در نسل بشر، خدا فرشتگان را می‌فرستد تا با تداعی عذاب جهنم انسان‌ها را از انجام کار اشتباه بازدارد.

با این حال، یک کارآگاه پلیس که باوری به این ادعا ندارد، سعی می‌کند با همکاری دیگر عضو اداره پلیس پرده از راز اتفاقات اخیر دارد. البته سه قسمت ابتدایی روی کارآگاه تمرکز داشته و در سه قسمت پایانی با پروتاگونیست جدیدی ملاقات می‌کنیم. او یک مدیر تولید بوده و باید با مرگ قریب الوقوع یکی از عزیزترین اشخاص زندگی‌اش کنار بیاید.

یان سنگ هو اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت ورایتی انجام داده و درباره موضوعات مختلف از جمله ماهیت فصل دوم ورایتی صحبت کرده است. او همچنین تاکید کرده تجربه همکاری با نتفلیکس بسیار لذت‌بخش بود. در ادامه می‌توانید صحبت‌های فیلمنامه‌نویس و کارگردان کره‌ای را مطالعه کنید:

«فرایند کار با نتفلیکس برای من بسیار لذت‌بخش بود. آن‌ها با اکثر خواسته‌ها موافقت کرده و چشم‌انداز من برای پروژه را درک کردند. آن‌ها همچنین محیطی را ساختند تا نیازی نباشد فکرم را غیر از تولید درگیر موضوعات دیگری مانند یافتن ناشر یا نحوه و زمان پخش سریال کنم.»

فصل دوم  «عازم جهنم» چه تفاوتی با فصل اول خواهد داشت

خالق عازم جهنم در ادامه گفت:

«از آنجایی که «عازم جهنم» بر اساس وبتون‌های اورجینال ساخته شده، من و همکارم چوی کیو سئوک (Choi Kyu-Seok) تصمیم گرفته‌ایم از این نقطه به بعد داستان به صورت وبتون روایت شده و اینکه آن [فصل دوم] را به لایو اکشن تبدیل خواهیم کرد یا نه بعدا مورد بحث قرار خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید فصل اول به تازگی عرضه شده و هنوز پیرامون این موضوع با نتفلیکس گفتگو نداشته‌ایم.»

در صورتی که نمی‌دانید، عازم جهنم بر اساس یک انیمیشن دو قسمتی ساخته شده که در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ میلادی در دسترس قرار گرفتند. یان سنگ هو سپس با همکاری چوی کیو سئوک انیمیشن عازم جهنم را به وبتون (یک نوع کمیک بوک کره‌ای) تبدیل کرد. با توجه به آنچه سنگ هو گفته، فصل دوم نخست به صورت وبتون ساخته شده و پس از آن شاهد تولیدش به صورت لایو اکشن خواهیم بود.

یان سنگ هو در بخشی از گفتگوی خود با وب سایت ورایتی فاش کرده وبتون فصل دوم عازم جهنم احتمالا در نیمه دوم سال آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. با در نظر گرفتن این نکته، می‌توان گفت نسخه لایو اکشن احتمالا تا سال ۲۰۲۳ از راه نخواهد رسید.

منبع: سرگرمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس