عراق مخالف هر گونه عادی سازی روابط با اسرائیل است

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که عراق و مرجعیت دینی و ملت غیور و همه طیف‌های آن مدافع مسئله فلسطین و مخالف هرگونه تلاش برای سلب هویت ملی آنان و محروم کردن آنها از سرزمین هایشان است.

به گزارش مشرق، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین بر مخالفت کشورش با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در پیام الحکیم آمده است:  گرامیداشت روز بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین این حقیقت را ثابت می‌کند که مسئله این ملت صبور مسئله‌ای انسانی و عادلانه و ثابت در وجدان عربی و اسلامی و انسانی است و مشمول مرور زمان نمی‌شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد که ملت مظلوم فلسطین از حق مطلق در سرزمین و تاریخ و آینده نسل‌هایش برخوردار است و این حقِ به یغما رفته را جز با نصرت آن و حمایت از آن در سطح عربی و اسلامی و انسانی و با وحدت کلمه فلسطینیان و تعیین قطب نمایشان به سمت رویارویی با رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی نمی‌توان بازیافت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه پیام خود تاکید کرده است: به همین مناسبت بر موضع مخالف خود با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم غاصب و بر حق ملت فلسطین در برخورداری از کشوری برخوردار از کرامت و حاکمیت و همچنین حقوق پناهندگان فلسطینی در بازگشت به سرزمینشان تاکید می‌کنیم.

حکیم ادامه داده است: عراق و مرجعیت دینی و ملت غیور و همه طیف‌های آن مدافع مسئله فلسطین و مخالف هرگونه تلاش برای سلب هویت ملی آنان و محروم کردن آنها از سرزمین هایشان و مصادره آزادی و کرامتشان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس