ماجرای عجیب تأخیر در آغاز دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلاتی که برای تبلیغات محیطی بازی ایجاد شده، آغاز نشده است.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار بود دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شود، اما با توجه به عدم عقد قرارداد و واریز پول به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این شرکت که مسئول ورزشگاه آزادی است اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی و اجرای آن را نداد.

از همین‌رو سازمان لیگ تهدید کرده بود در صورتی که اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی‌اش به ورزشگاه آزادی داده نشود، مقابل شروع بازی را خواهد گرفت. این مسئله پیش از مسابقه مطرح بود که باشگاه پرسپولیس باید مبلغ یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز کند که این اتفاق رخ نداده است.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این مورد اظهار داشت: شرکت توسعه و تجهیز فصل گذشته ۱۳۰ میلیون تومان از پرسپولیس و استقلال برای هر مسابقه درخواست می‌کرد. اما برای این بازی یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان از پرسپولیس درخواست کرده و پرسپولیس هم توان پرداخت این مبلغ را ندارد. همچنین اجازه عوامل تبلیغات محیطی سازمان لیگ را به ورزشگاه نداده‌اند. همانطور که می‌بینید تابلوهای تبلیغاتی خاموش است تا این تابلوهای تبلیغاتی روشن نشود بازی برگزار نخواهد شد.

وی افزود: ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و بازیکنان تیم‌ها هم گرم کرده‌اند و کاملاً برای آغاز مسابقه آماده‌ایم، اما مبلغ هنگفتی که شرکت توسعه تجهیز از پرسپولیس درخواست کرده باعث این اتفاقات شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه تاکنون چیزی در فوتبال سابقه نداشته است، گفت: ما هم چنین چیزی را ندیده‌ایم. ۲۴ ساعت است این اتفاقات رخ داده است.

وی در مورد اینکه چه کسی باید پاسخگو باشد، گفت: به نظر شما مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان باید ۱۰ برابر شود و تبدیل به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شود. پرسپولیس هم توان پرداخت چنین مبلغی را نداشته است. آن‌هایی که چنین کاری را کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    این آقایی که مسئول حفظ اماکن ورزشی است بسیار فرد لات وبی منطقی است که در برنامه پخش تلویزیونی آمده لات بازی در می آورد وجلو بازی را می‌گیرد تا وزیر زنگ بزند و درخواست بازی بکند اولا مملکت قانون دارد شماباید اقدام قانونی کنید نه راسا اقدام کنید شما پرسپولیس را تنبیه نکردید بلکه دهها میلیون تماشاگر بازی را مسخره کرده اید واصلا صلاحیت این شغل را ندارید پولی که یک ریالش به پرسپولیس نرسیده تا حتی بدهی کالدرون را بدهد وپنجره نقل وانتقال باز شود شما باج میخواهید شکی نیست که این کارها هدف دار است قضاوت هفته پیش که کاملا عمدی است پرداخت نکردن تبلیغات محیطی که نتواند بدهی اش را بدهد وبازیکن بگیرد وحالا هم ای آقا ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست پیشنهاد می‌کنم پرسپولیس از لیگ کنار بکشد تا هر تیمی را میخواهند قهرمان کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس