جو بایدن در حال از دست دادن جایگاه مردمی خود در آمریکاست

یک وبگاه تحلیلی آمریکایی نوشت، «جو بایدن» در حال از دست دادن جایگاه خود بین رای دهندگان این کشور است و درحالیکه مردم علیه دموکرات‌ها شده‌اند، اما آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، یک وبگاه تحلیلی آمریکایی روز دوشنبه در مطلبی نوشت، «جو بایدن» در حال ازدست دادن جایگاه خود بین رای دهندگان این کشور است و درحالیکه مردم علیه دموکرات‌ها شده‌اند، اما آن‌ها اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند.

وبگاه «اسپکتیتور» روز دوشنبه در این زمینه نوشت، کاهش شدید محبویت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی‌ها پیام روشنی به دولت او می‌دهد، اما رئیس جمهور نسبت به آن‌ها کر، گنگ و کور است.

بی توجهی دموکرات‌های کنگره به حقایق

 در ادامه این مطلب آمده است،  این فقط نتایج  نظرسنجی‌ها نیست. اعضای در شرف بازنشستگی کنگره را بگیرید. دموکرات‌هایی که ریاست کمیته‌های کنگره را بر عهده دارند، با خواندن اعداد و ارقام ناگوار نظرسنجی‌ها، به این نتیجه می‌رسند که زندگی به‌عنوان لابی‌گرانی که دستمزد بالایی دارند بسیار راحت‌تر از اعضای اقلیت ناتوان خواهد بود. دسته دسته در حال بازنشستگی هستند.

انتخابات محلی نیز همین پیام را دارد. آنها به دموکرات ها می‌گویند که خیلی به سمت چپ متمایل شده‌اند و  کیفیت زندگی رای دهندگان رنج‌آور است. رای دهندگان به ویژه از تورم، کرونا و جرم و جنایت در عذاب هستند. آنها همچنین نگران مهاجرت غیرقانونی  و ورود موا مخدر از مرزها به داخل کشور هستند.

بی تفاوتی به افزایش آمار جرم وجنایت در آمریکا 

این نشریه در بخش دیگر این گزارش با افزایش جنایت در آمریکا نوشت که حجم اخیر سرقت‌ها در لس‌آنجلس، و شیکاگو خشم عمومی را بیش از پیش برانگیخته است، بسیاری از آن‌ها به دادستان‌های دموکرات هدایت می‌شوند که از تعقیب جرایم امتناع می‌کنند و باندهای جنایتکار متوجه شده این موضوع شده و سوء استفاده می‌کنند

اسپکیتیتور نوشت، آیا پیامی واضح‌تر و بلندتر به سیاستمداران می‌تواند وجود داشته باشد؟ با این حال، به نوعی هنوز جو بایدن و «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هنوز متوجه نیستند نمی‌رسد. آنها مصمم هستند که به سیاست‌های غیرمردمی خود بچسبند و همیشه از آنها به عنوان «عدالت اجتماعی» دفاع کنند. لجبازی آنها منطق سیاسی دارد. از آنجایی که آنها این انتظار  شکست  در انتخابات کنگره سال آینده را دارند، این لحظه زودگذر را آخرین و بهترین فرصت خود برای تصویب قانون اساسی می‌دانند.

دموکرات‌ها گوش شنوا ندارند

این وبگاه در خاتمه این تحلیل نوشت که دموکرات‌های آمریکا از موفقیت‌های بسیار که رای دهندگان آن را حس کنند، برخردار نبوده‌اند. دموکرات‌ها شکست‌های فراوان کسب کرده‌اند و رای دهندگان آمریکا متوجه این موضوع شده‌اند. این موردی است که آن‌ها مدام می‌گوند، اما دموکرات‌های واشنگتن گوش شنوا ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس